Philips PowerPro FC8760/01

9,8 (1)

7,4

Weetikwel 01-06-2015 Product half jaar in bezit

4,5
Eerst best enthousiast over deze stofzuiger, krachtig en op vele standen te gebruiken. Na 2 maand hoge pieptoon in apparaat en opgestuurd. Nieuw filter erin gekregen. Na 3 maal gebruik weer hetzelfde. Ondertussen is de stofzuiger voor 3de keer ter reparatie.

Advies, niet kopen

moedra 17-12-2014 Product jaar of meer in bezit

De stofzuiger was een slechte koop. Meteen al bij het zuigen door de enorme zuigkracht harde fluittonen bij de aansluitingen met de stang.
Na een half jaar nam de zuigkracht enorm af. Na één kamer zuigen al de stofbak legen om nog iets zuigkracht te hebben. Teruggestuurd, maar het zou aan de stoffilter liggen. echter met nieuwe filter weer geen zuigkracht. Enkele maanden later gaat motor enorm veel herrie maken. Mediamarkt neemt het niet serieus. Koop hem niet, wacht tot deze modellen verder ontwuikkeld zijn

Erik W 23-11-2013 Product paar dagen in bezit

Een erg mooie stofzuiger, met die 'brug' die openklapt, mooie wielen(rubber, geen harde kras kunstof), kleur, gewoon een mooi model. Snoerlengte is geen 8meter zoals deze site meld, maar 10m!! Slang en stang schuiven niet over elkaar zoals mijn oude AEG, maar klikken vast, veel beter. Geluid is zachter dan de AEG, maar wel harder dan ik had verwacht. Opvangbak is groot en makkelijk weg te nemen, bij de winkel hebben we ook een goedkopere Philips en 2 Samsungs van dezelfde prijsklasse getest, maar die vielen af omdat ze gewoon gammel en niet robuust aanvoelden.

Mexxie8 11-10-2013 Product kwartaal in bezit

We wilden graag een zuiger zonder zak, en het werd deze. Makkelijk in gebruik, lange kabel en de stof bak is makkelijk en snel te legen. We hebben 3 honden dus de bak is best snel voor maar geen probleem want even legen na het zuigen. Goed te gebruiken op laminaat en stenen vloer maar ook voor het meubilair. De zuigkracht is heel goed en met standen goed te stellen. Alleen jammer dat de losse onderdelen er ook echt los bij zitten. Geen opbergvak. Maar dat weegt niet tegen de voordelen op. Een top stofzuiger!

R.Eissens 19-05-2013 Product paar weken in bezit

Door lang zoeken op internet heb ik een keuze kunnen maken voor deze stofzuiger van Philips.
Ik moet zeggen in één woord toppy.

* hij zuigt perfect
* gemakkelijk in gebruik
* Het schoonmaken van de filter plus het opvang is goed te doen.
* Het product ligt goed in de prijs
* Zeker het aankopen waard.

gijsssss 02-02-2013 Product maand in bezit

Value for money.
De sofzuiger werkt prettig, heeft een perfect lang snoer en een enorme zuigkracht. Dit is niet de eerste zakloze stofzuiger waar ik ervaring mee heb, maar wel de eerste waarbij de filters en het kegelvormige korfje gewoon schoon blijven. Een goed ontwerp dus; bij de meeste cyclone stofzuigers ben je elke dag filters aan het uitkloppen en haren uit het korfje aan het peuteren.
Het enige gemis is een luchtschuifje op de zuigmond van de slang.
Conclusie: een koop waar ik erg blij mee ben, zijn geld dubbel en dwars waard.

matel 13-12-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb de stofzuiger inmiddels een week. Zuigt erg goed met het standaard mondstuk. De stofzuiger is niet erg stil op hoogste vermogen, maar het blijft binnen de perken. Door zijn geringe omvang en gewicht, is hij makkelijk weg te zetten. De grotere wielen, maakt dat de stofzuiger je overal moeiteloos volgt.