Tefal HB866A38 - Reviews

Kleuren
zilver

M 30-04-2016 Product kwartaal in bezit

een degelijk apparaat.

Het is een apparaat wat gemakkelijk in de hand ligt.
Het heeftveel mogelijkheden tot het verwerken van food.
Het heeft voldoende vemogen bv voor het fijn maken van noten.

Anne-Greet Verweij 12-04-2016 Product half jaar in bezit

Voor baby en ouders

Een half jaar geleden hebben wij deze staafmixer gekocht met het oog op onze baby op komst om fruit- en groentehapjes te maken.Inmiddels gebruiken we deze zelf wekelijks om smoothies te maken. Door de hoeveelheid standen en dus ook het lage toerental blijven de vitamines en de vezels behouden.

Panithan 18-09-2015 Product paar dagen in bezit

De staafmixer voelt heel erg stevig aan en ik denk dat hij ook voor een lange tijd meegaat. Ik kan er heel veel verschillende dingen mee maken.

SandraWE 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een degelijk, sterk en veelzijdig apparaat waar ik alleen maar positief over ben. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd maar tot nu ben ik erg tevreden. Eerder had ik een goedkopere mixer, dan merk je het verschil pas.

Sjoukje Edelenbos-de Groot 23-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de staafmixer inmiddels een paar weken en elke keer als ik hem gebruik ontdek ik weer een nieuwe toepassing. Ik vind de staafmixer heel fijn in het gebruik. Ik moest even wennen aan de manier waarop de snelheid aangepast kan worden en ik ben nog steeds aan het uitzoeken welke snelheid het beste werkt o m iets te doen. De sausmaker is geweldig. Voor het eerst zelf mayonaise gemaakt en het was binnen een minuut klaar. De smaak moet ik nog iets aan doen maar dat is natuurlijk een kwestie van ingediënte toevoegen. Ik ga voorlopig geen mayonaise meer kopen, het gaat zo snel en het teveel doe ik in een glazen potje in de koelkast voor de volgende keer. Het maalbakje heb ik alleen nog maar gebruikt om oudbroode verkruimelen en dat ging prima. Vreder heb ik daar dus nog geen ervaring mee. Ik ben erg blij met het apparaat en kan die zeker aanbevelen.

E.Climent 18-06-2015 Product paar weken in bezit

I'm very happy with this machine. I can make all sort of soups, mayos, purees, humus... also for making cakes: great whipped cream and merengues (I haven't tried any more things...yet!). What I most like is the chopper... finally some home made vegetarian burgers!!! The different speeds and turbo work great and, what's even better, it is very easy to clean. Summing up: we are happy happy with this one :)

Sjoukje Edelenbos-de Groot 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een heerlijke staafmixer die prettig in de hand ligt. Ik vind het heel fijn dat de snelheid traploos instelbaar is door het draaien van een schijf die aan de bovenkant zit. Op die manier kan je tijdens het werk de snelheid aanpassen. Heel nieuwsgierig was ik naar de sausmaker die bij deze mixer kwam. In de beschrijving stond dat je in seconden mayo kon maken. Ik heb het geprobeerd en het was helemaal waar. Ik had nooit eerder mayo zelf gemaakt dus de smaak moest wat worden aangepast maar ik ben fan. Zo simpel en zo snel klaar. Allerlei variaties mogelijk, ik ben bang dat we nog vaak sausjes zullen proberen. Ik ga eens uitzoeken of het ook minder vet kan, een nieuwe uitdaging. Kortom, een heerlijke staafmixer. Het maalbakje heb ik nog niet gebruikt.

ramakers567 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

De staafmixer is zeer volledig. Je krijgt er twee bekertjes bij (in verschillende maten), een mayoklopper, een garde, een staafmixermes en een hakker.

Op de staafmixer zit ook een turbostand, dit er erg handig voor de mayonaise, maar ook als je er slagroom mee wilt kloppen (handig met de garde)
Ook is de snelheid in te stellen, deze functie heb ik wel geprobeerd, maar is wat mij betreft overbodig.

Het is wel jammer dat er geen dekseltjes bij de bekers zitten, nu moet je het product altijd overscheppen in een bakje met deksel (denk aan de mayonaise, maar ook bij slagroom of fruithapjes)

De hoeveelheid opbergruimte die het apparaat nodig heeft is ook prima. Ik ben er sterk over aan het denken om mijn oude mixer weg te doen, omdat de slagroom goed geklopt werd. Ook het " hakbekertje" is handig, ik heb nu nog een los machientje hiervoor. dit kan ik ook vervangen door dit multifunctionele apparaat.

Het apparaat voelt ook degelijk en alles ziet er keurig uit, zoals we gewend zijn van tefal. Hopelijk gaat hij jarenlang mee (zoals we ook van Tefal gewend zijn)

cis harmse 04-05-2015 Product maand in bezit

Vooral het hakmolentje en de mayonaisemaker hebben mij doen besluiten om deze staafmixer te kopen. Beiden bevallen prima!
Ik heb mijn grote pot mayonaise cadeau gedaan aan vrienden en zal nooit meer andere mayonaise eten dan de zelfgemaakte.
Heerlijke pesto maken is nu ook weer mogelijk dankzij de hakmolen.

cis harmse 22-04-2015 Product paar weken in bezit

Het bijgeleverde hakmolentje vind ik het fijnste onderdeel.
Ik maak graag pesto en dat lukt helemaal prima, ook heb ik laatst mayonaise gemaakt, nou lekkerder kan ik me niet voorstellen. Voor de lijn is het niet zo goed maar dat lap ik in dit geval aan mijn laars. Geweldig, zo simpel.

riaenedwin 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

In 1 woord geweldig! een prettig hanteerbaar apparaat, werkt fantastisch!
Ik ben blij met deze keuze.

Pwmgeurts 17-03-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat. Gekocht omdat een goedkopere variant al snel kapot ging. Alles voelt degelijk en stevig aan. De metale behuizing is mooi en degelijk. Het bakje met de messen heeft anti-slip waardoor het prettig werken is. De toeren zijn te verstellen maar de turbo knop werkt het beste.
Ik gebruik hem iedere ochtend! Gekocht via 100meningen.nl (top service trouwens!)

pavanhoeijen 07-03-2015 Product paar weken in bezit

Het is heel compleet apparaat, vanochtend de garde uitgeprobeerd, is ook weer geweldig. Ik ben er erg blij mee.

Jeanette Woudstra 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Wat een fijne en complete staafmixer. Door het metalen onderstuk verkleurt hij niet meer in de soep! In een mum van tijd heb je een gladde saus of soep. Het kleine bakje is erg handig voor een snelle pesto. Mayo is ook eenvoudig met het speciale hulpstuk maar kan ook heel goed met de gewone staafmixer. Kortom, ik ben er helemaal blij mee.

boshekssie 04-02-2015 Product paar weken in bezit

Is een degelijke, zware staafmixer. Soepen worden goed egaal van textuur. Goed verpakt en voorzien van genoeg informatie.

michellehb 04-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de Tefal Infiny force nu enkele keren gebruikt: bij het maken van soep en voor het maken van tapenade. Tot nu toe kan ik niets anders zeggen dan dat ik super tevreden ben. De staafmixer ziet er degelijk en stoer uit, de meeste delen kunnen in de vaatwasser, voor een staafmixer maakt hij weinig herrie en de verschillende standen zijn ideaal! Een aanrader :)

noname1956 22-10-2014 Product maand in bezit

Veel mogelijkheden, makkelijk in gebruik en ziet er allemaal degelijk en goed uit. Alleen jammer dat er water in sommige onderdelen kan komen in de vaatwasser, dus gaan de onderdelen niet meer de vaatwasser in.

fcdwars 16-10-2014 Product maand in bezit

Zelf een sausje maken? Geen probleem, zelfs voor deze beginnende keukenprins.
In het bijgeleverde boekje staat diverse recepten.

Leuk om mee te werken.
Apparaat voelt stevig en degelijk aan, veel accecoires erbij geleverd. Dus wat mij betreft echt een aanrader

moeder40 17-09-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben er helemaal blij mee. Aan mijn eigen mayonnaise moet nog een beetje aan gesleuteld worden, wel heel lekker dat je het zelf zo snel maakt. Ook de andere hulpstukken zijn snel en handig in gebruik. Vaatwasser in en klaar. Ik ben om.

Henk823 28-07-2014 Product kwartaal in bezit

Goede stevige staafmixer. Ideaal met de regelbare snelheid en de turbo stand. Inmiddels gebruikt voor het maken van milkshakes, pureren en bereiden van dressings en sauzen. Ik heb nog niets ontdekt wat negatief is voor me.