Samsung 860 EVO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung 860 EVO op Kieskeurig.be.

Mikko2 09-12-2020

Geweldig snel en geruisloos

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

mijne laptop met een HDD van 250Gb was niet bepaald van de snelste van de klas en hij geraakte verzadigd.
Dus een poging ondernomen om er een SSD van 500Gb ingestoken
En zie, mijne laptop is nog altijd geen koerspaard maar hij is toch zeker ook geen slak meer
Hier kan hij gerust nog enkele jaartjes mee

Pluspunten

• Grote opslagruimte
  • Snellere opstart en reactietijd
  • Geruisloos
  • Minder warmteproductie (langere batterijduur)
  • Gemakkelijk zelf te installeren

Minpunten

• Geen negatieve punten gevonden

Thijs1978 11-08-2019

Wat een prestatie verschil. Geweldig.

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Na het inbouwen van de Samsung EVO 860 is mijn iMac veel sneller geworden. Hij start veel sneller op en games laden ook sneller. Echt een vooruitgang.

Jorissss 07-08-2019

Werk prima in mijn LaCie thunderbold/usb3 external

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Werk prima in mijn LaCie thunderbold/usb3 external drive als vervanging voor de originele samsung 256gb sdd

Appie69 01-08-2019

werkt prima

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Met DataMigration een echte image kunnen maken, zelfs passwords weken. Binnen twee uur werkte de laptop weer optimaal, zonder problemen

SP00KIE 29-07-2019

860 EVO 1TB is geweldig!

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Wel aan de prijs maar echt een top kwaliteit SSD, heel energie zuinig en langdurig hoge lees/schrijfsnelheden. Echt een aanrader voor elke pc build! je kan ook voor een kleinere versie gaan in combinatie met een reguliere harde schijf als je geld wilt besparen.

Rico_R 29-07-2019

mooi product

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

mooi product bevalt tot nu toe goed met het downloaden van de spelen die op de hardeschijf stonden ik had al en samung ssd als bootdrive en nu ook een voor de spellen ik heb met de andere ssd geen problemen gehad dus dat zal met deze ook niet gebeuren denk ik

RobinM 29-07-2019

Geweldige upgrade voor de PS4 Pro

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Ik heb deze SSD gekocht om mijn ps4 pro te upgraden. De ps4 pro beschikt over een SATA 3 maar heeft standaard een SSHD voor SATA 2 ingebouwd. Na het plaatsen van de SSD was er duidelijk een verschil te merken wat betreft laadtijden van games, het opstarten van de ps4 en de soepelheid waarmee je door het menu van de ps4 heen scrolt.

De verpakking en de SSD voelen beide stevig en ook de installatie ging zeer makkelijk waardoor je in principe de bijgeleverde handleiding niet nodig hebt. Mocht je de handleiding toch nodig hebben dan staat alles netjes en duidelijk uitgelegd.

Al bij al dus een aanrader voor iedereen met een Ps4 Pro en waarschijnlijk ook voor PC / Laptop gebruikers. Zelf heb ik een oudere versie van de EVO serie in mijn PC zitten en deze gaat na een aantal jaar nog prima mee zonder problemen.

johanzero 27-07-2019

Degelijke SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Geinstalleerd en met schijfbeheer aangemeld. binnen een minuut was het gepiept. niks mis mee. gelijk een tweede erbij gekocht en kan ik weer een tijdje door. ik gebruik het voor muziek te maken. samples moeten snel gelezen kunnen worden tijdens het spelen. dit gaat gelukkig supersnel

Lars26991 26-07-2019

snelle SSD met veel opslag

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Zeer snelle SSD schijf met een nette opslag van 1T.

Kwa prijs ook erg goed. voor niet al te veel geld een snelle SSD.

DannydogEVO 25-07-2019

Samsung is geweldig!!!

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Zoals all mijn producten in huis is van samsung ben erg tevreden met Samsung!
Samdun evo SSD zijn gewoon top, en werken het beste!
Ik raad iedereen aan om Samsun producten te consumeren!

5 *

a3frogt 24-07-2019

Heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Bij het bouwen van een nieuwe PC overgegaan naar SSD, met deze SSD van Samsung ben ik verzekerd van voldoende opslaggeheugen en hoge lees/schrijfsnelheid

Thompsongast 23-07-2019

Fantastische performance boost

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

De standaard SSD van een ander merk in de laptop van mijn vriendin wilde helaas niet meer. Ik heb zelf positieve ervaringen met Samsung SSD's en wilde haar laptop nog een kans geven door dit model te installeren. Makkelijk te installeren en van degelijke kwaliteit. De laptop draait beter dan ooit tevoren en zeker in combinatie met de Samsung Magician software kan deze zeker nog wel even mee.

Anoniem 23-07-2019

TOP SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Bij iedere workstation/laptop waarvoor ik een SSD nodig heb is het al elke keer de Samsung 860 EVO 250GB/500GB/1TB versie geweest en dit blijft voor mij de betrouwbaarste keuze als je kiest voor een SDD.

Meindert96 20-07-2019

Gewoon een lekker grote SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Ik heb dit product een week geleden gekocht nadat ik telkens mijn huidige geheugen zat te pushen met telkens dinger verwijderen om andere dingen te downloaden. Eindelijk genoeg van gekregen en een dikke 1TB SSD gekocht en al mijn games op gezet. Zonder problemen alles op gezet. Super snel, 100% betere laad tijden in alle games die ik heb. Zeker een aanrader.

Gudo 20-07-2019

Prima SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

SSD voldoet prima. Zou fijn zijn geweest als er een sata kabel bij had gezeten en de mogelijkheid tot download van een programma om de ssd in te richten en te formatteren

Sirak 20-07-2019

Snel

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Prima product met een lange garantietermijn
Heb deze gekocht voor uitbreiding van opslag voor mijn laptop
dit ter aanvulling van de al reeds gemonteerde ssd's 960pro en 970pro

AppiePé 17-07-2019

Heerlijk wat een snelheid

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Sinds ik op mijn laptop ook SSD heb, was mijn gewone pc voor mij ineens een onding. Na enkele twijfels toch maar de moeite genomen om ook mijn desktop te voorzien een SSD. Ik heb er tot nu toe geen moment spijt van. Wat een heerlijke snelheid. Switchen tussen gebruikers, opstarten, alles gaat veel sneller. Het is eenvoudig om de SSD zelf te plaatsen en dat heb ik dus gedaan. Ik moest nog een keer mijn geduld bewaren om alles van de trage schijf op de snelle schijf te plaatsen, maar dan heb je ook wat.

Anoniem 17-07-2019

Snelle SSD

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Ik heb al eerder een Samsung SSD gehad en ik was zeer positief.
Daarom heb ik deze SSD aangeschaft, niet te duur en veel opslag.

Snelle data, dit is echt een aanrader als je nog een SSD zoekt.

Spooky1611 16-07-2019

Doet wat het moet doen en retesnel!

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

1 TB SSD's is de nieuwe norm hoor!. Gaat als een trein en ik wil mijn spellen altijd via deze SSD's ook draaien in plaats van op de langzamere harde schijven.

Echt een aanrader als je de snelheid nodig hebt en hij presteerd heel stabiel. Altijd al fan van de Evo serie geweest.

PeterJan1 14-07-2019

Snelle ssd voor niet veel geld

Geschreven voor: Samsung 860 EVO

Snelle ssd schijf die makkelijk te vervangen is voor je oude schijf. Snelle specs voor niet al te veel geld. Software van Samsung migration werkt ook gemakkelijk.