Kingston SSDNow V300 120GB - Reviews

450 MB/s
Kleuren
grijs

bert2004 15-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Nu ik er al enkele jaren mee werk, kan ik zeggen voor mij nooit meer een gewone harde schijf. Ik had voor mijn dochter ook een Acer gekocht tweedehands en het ding had een i3 processor met 6 gb ram geheugen, geen kinderachtig ding in snelheid en toch irriteerde ik me aan die normale harde schijf die onder de maat presteerde, Dus heb ik zo'n zelfde schijf gemonteerd mede door zijn prijs. Het kopiëren van deze harde schijf naar SSD ging uitstekend met Minitool. Het uitbouwen en inbouwen was nog het ergste. Mijn advies bij het naar een andere laptop kijken, kijk of er een luikje voor de harde schijf en geheugen in zit, zo bent u in een mum van tijd klaar, nu heb ik een hele onderkant kunnen verwijderen en het ergste is het terugbrengen van de onderkant.
Kort samengevoegd: prima schijf voor zijn geld. De 120 gb is momenteel het beste wat u kunt kopen qua kosten per gigabyte, want een 60 gb kost maar een paar euro minder.

Willem Russelman 31-07-2015 Product paar weken in bezit

Deze SSD gekocht en meteen Windows 10 op gezet en hij loopt als een trein . De SSD start snel op kan ik melden en loopt echt perfect . Kingston is een goed merk en zon SSD hoeft dus niet duur te zijn in de aanschaf prijs naar mijn mening .

Heutefleut 30-07-2014 Product paar weken in bezit

Deze SSD heb ik aangeschaft voor een oudere pc, werkt als een trein. PC is binnen 10 seconden opgestart (Windows 8.1).

Er zitten geen (Sata) kabels bij de HDD, dus mocht je van een IDE HDD overstappen naar een SATA HDD, wel even een kabeltje erbij kopen.

bert2004 27-06-2014 Product paar dagen in bezit

Hiervoor de Intenso gehad.
Vind deze niet veel beter presteren.
Afgezien van het vlot installeren van programma's en opstarten, vind ik een SSD een beetje tegenvallen. Lijkt erop dat een gewone harde schijf meer presteert op bepaalde momenten dan een SSD in het openen van applicaties.
Schijfje voelt wel beter aan dan de Intenso.
I

Mr Herman 2007 17-05-2014 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een SSD aangeschaft. Deze KINGSTON SV300S37A120G ATA Device gaat als een speer. Deze is maar 2,5 inch. Ik heb um met een klitje in de pc vastgemaakt, voor het geval ik de kast een keer moet verplaatsen. 120 GB is genoeg om alle programma's te kunnen draaien, de opslag heb ik nog op diverse HD's. Het is echt een groot verschil met het werken op een gewone HD. Het opstarten gaat in een flits, maar ook het opstarten en werken met de programma's verloopt erg soepel. Ik heb um bij Wehkamp gekocht, voor € 57 zonder verzendkosten.