Nikon D3300 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm - Reviews

Filmen in full hd
Schermgrootte
3 inch

liekesp 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

allround in gebruik,ook bij minder lichte omgeving

heel fijn fototoestel, er gebruiksvriendelijk. Maakt erg mooie foto's, ook bij omstandigheden met minder goed licht. Ik heb hem speciaal uitgezocht om foto;s te maken van mijn kleine zoontje die natuurlijk niet stil blijft zitten. Mist alleen een wifi aansluiting, dit zit wel op wat duurdere modellen. Lens van 18-105mm is erg fijn! voor dichterbij en iets verder weg. ook is het toestel best licht in gewicht.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • ook op donkerder plekken goede fotos
  • groot beeldscherm

Minpunten

• geen wifi
  • flits kun je niet bij alle functies uitzetten

Herm 13-05-2016 Product maand in bezit

Nikon spiegel reflex

Fijne camera ligt makelijk in de hand en goed om mee te werken. Maakt mooie foto's. De bediening van deze camera is ook voor amateur te hanteren. Goede uitleg van gebruiksaanwijzing.

Romapedi 11-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige camera

Net in bezit en nu al razend enthousiast, ligt lekker in de hand, werkt erg snel en accuraat. De foto's zijn schitterend.

Sara44 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg blij met deze camera. Ik heb hem gisteren binnengekregen(één dag na het bestellen) en heb nu al meer dan honderd foto's gemaakt. Verslavend!

De body is erg licht en de lens heeft een prachtige bokeh.

Een aanradertje dit!

bakkernn 19-01-2015 Product kwartaal in bezit

7,6
Ik heb drie maanden een D3300 in mijn bezit gehad, en heb veel geexperimenteerd met de instellingen. De kwaliteit van de foto's stelde mij zwaar teleur, zeker na alle lof uitingen over deze camera. Ik heb ook veel nagelezen op fotosites e.d., ben er tenslotte achter gekomen dat je voor echt scherpe foto's vaak beter een compactcamera kunt kopen, veel voordeliger en bijna evenveel mogelijkheden. Voor mij geen spiegelreflexcamera meer, het "geweldige" eraan wordt zwaar overdreven. Ik heb nu een Sony dsc hx400v aangeschaft, kijk eens naar de resultaten daarvan op flickr.com