Virtufit Premium Trampoline met Veiligheidsnet - Zwart - 366 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Premium Trampoline met Veiligheidsnet - Zwart - 366 cm op Kieskeurig.be.

Belinda 08-04-2021

Zeer fijne trampoline

Geschreven voor: Virtufit Premium Trampoline met Veiligheidsnet - Zwart - 366 cm

Zeer fijne en mooie trampoline. Je merkt dat ze van een betere kwaliteit is.
Het in elkaar zetten ging vrij vlot.
Mijn kinderen zijn al wat ouder, maar ze hebben er al veel plezier aan gehad. Zodra het droog is zijn ze buiten aan het springen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in elkaar te zetten
  • Mooi afgewerkt

Minpunten

• Nog geen

Randy 29-03-2021

Groote mooie trampoline

De trampoline is vrij groot. Ik had die van 3 meter gekocht. Het installeren ging vlot dankzij de uitleg op de handleiding. Alle meegeleverde stukjes waren er in zelfs een draaisleutel.

Pluspunten

• Vlot in elkaar te zetten
  • Stevig

Minpunten

• nog geen

Jojo1984hh 29-03-2021

Perfecte keuze

Wij hebben dit trampoline gekocht om voor ons kindjes nog meer mogelijkheiden om buiten te spelen te bieden.
Onze kindjes zijn er niet meer van weg te krijgen.
Opbouw heb ik allen gedaan (vrouw). Was binnen twee uuren al klaar. Veel makkelijker dan ik dacht. Materiaal is stevig. Poten zijn ook heel stevig. Volwassenen kunnen er ook op wat het voor de kindjes nog leuker maakt.
Mooi design en makkelijk proper te maken.

Puur plezier voor klein en oud

Pluspunten

• Snel te monteren
  • Stevig
  • Ook voor volwassene

Esmeralda 29-03-2021

Stevige en mooie trampoline

Mooie stevige trampoline voor een niet al te duur bedrag.
Mooie zwarte afwerking.
Springt ook erg goed. En fijn dat het tot 150 kilo kan.

Pluspunten

• Mooi zwart
  • Niet duur
  • Stevig

Malou 29-03-2021

Virtufit trampoline

Wil jij ook dat je kinderen lekker slapen in de avond, omdat ze non stop willen springen op de Trampoline, dan moet je deze zeker aanschaffen, top ding, wij kunnen er zelf ook nog op springen, maar het leukste is dat me kids savonds lekker slapen, de ouders in de buurt zijn er ook blij mee, omdat hun mormols ook bij ons springen, al met al iedereen blij en kinderen die uitgeput naar bed gaan.

Pluspunten

• Kinderen slapen heerlijk na het springen
  • Blije ouders

s 29-03-2021

Leuke trampoline

Goede prijs kwaliteit verhouding
Behulpzame klantenservice toen ik enkele vragen over het product had

Sofie 29-03-2021

Super Trampoline

Heel gemakkelijk in elkaar te steken, duidelijke handleiding en degelijke kwaliteit.
Kinderen zijn er gek van en hebben al uren springplezier beleefd.

Pluspunten

• Goede handleiding
  • Degelijk materiaal
  • Goede veerkracht

Minpunten

• Veiligheidsnet niet helemaal rondom bevestigd

Jan 29-03-2021

Trampoline

Prima product. Kinderen zijn er heel blij mee. Koste ca 1 uurtje met 2 personen om de trampoline in elkaar te zetten. Zeer degelijk materiaal.

Pluspunten

• Degelijk materiaal

Velthuis 01-03-2021

Super tevreden!

Ik kreeg deze trampoline afgelopen maandag binnen. Super makkelijk op te zetten met de bijgeleverde handleiding. Het materiaal voelt stevig aan en de kids zijn er super blij mee. Al met al zeer tevreden.

Seyma 23-02-2021

Top

De kids zijn er zeer blij mee. Kwalitatief een goede trampoline en zeer eenvoudig op te zetten. Het meeste werk is het spannen van de veren, hier wordt een handig gereedschap voor meegeleverd en in de handleiding staan goede tips om dit op de makkelijkste manier te doen!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk op te zetten

Simon68 19-02-2021

Trampoline

Mooie, goed afgewerkte en ruime trampoline. Eenvoudig in elkaar te steken mbv de duidelijke handleiding. Het veiligheidsnet is erg mooi gespannen en is erg stevig. Het net valt op het midden van de veiligheidrand waardoor de kinderen er niet snel tussendoor glippen. Erg handig met de meegeleverde trap. Aanrader!

Pluspunten

• Mooie afwerking