Philips HTL5160B/12 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Soundbar vermogen

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

patstroo 06-07-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Aansluiten op Google Cast is een drama

5,8
Goed geluid en hij ziet er mooi uit.
Alleen het aansluiten via de hcweset app op google cast is een drama. Heel wat uren ingestopt maar zonder succes. Staat nog in de kinderschoenen bij Philips. Geen ondersteuning vanuit Philips.
Daarnaast valt de connectie naar de woofer valt regelmatig weg.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-07-2016

Geachte patstroo,

Hartelijk dank voor uw review op deze website. Om uw ervaring met de HTL5160B nóg completer te maken, helpen we u graag wegwijs te worden in de HCWeConnect app, en het ontsleutelen van alle functies van deze SoundBar.

Gaat u naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. Hier kunt u contact leggen per telefoon, e-mail, chat, Facebook en Twitter.

Pascal
Philips Webcare

patstroo 06-07-2016

Contact met Philips gehad. Helaas pas na drie weken een reactie terug. De soundbar zal wel defect zijn!

S.Smarius 07-08-2016

Prima aankoop

De soundbar gekocht voor bij een Philips 55Pus7101.
Geluid is prima zeker met de meegeleverde krachtige subwoofer. Draadloos aan te sluiten door automatische te pairen.
Enige nadeel, de voorkeur bijv ARC blijft continu in beeld staan. Wel te dimmen maar waarom na verloop van tijd niet gewoon uit?

Jeroen 07-01-2017

Dim stand op auto zetten en gaat uit na 5 sec

TC 30-06-2016

Prachtig geluid

Deze soundbar gekocht bij een philips 55pus7101/12 voor de complete bioscoopervaring. Geluid is subliem en aansluitmogelijkheden in overvloed.

Theo 07-08-2016

Prachtige soundbar met subliem geluid

De vormgeving van deze philips soundbar is prachtig en vorm in ons geval zeker geen storend object. De geluidskwaliteit is ook nog eens geweldig, wat wil je nog meer met zon prachtige aanbieding.

Rudolf Smink 31-07-2016

goed geluid storing vrij

goed geluid storing vrij neemt een hoop kabels weg ideaal om van laptop pc smartphone of tablet af te spelen.

rnieu 27-07-2016

prachtig geluid

in de winkel met verschillende apparaten gehoord en deze sprong er echt uit. instellen was makkelijk en heeft veel mogelijkheden

Lawrence 26-07-2016

Htl5160B review

7,6
Mooi apparaat, goed geluid. Strakke vormgeving.
HDMI arc is handig. Via HDMI aansluiten is ideaal, meegeleverde optische kabel is niet nodig in dat geval.

Soundbar 06-07-2016

Philips Soundbar

Mooi geluid,en leuk dat Philips een geld terug actie heeft.De soundbar is een mooi geluidsdrager.Heeft een mooie zwarte kleur en is makkellijk aan te sluiten.

patstroo 06-07-2016

Makkelijk aansluiten? Heel bijzonder, deze reactie na mijn reactie eerder vandaag!

H Odijk 26-06-2016

super TV toestel

gebruiksvriendelijk en makkelijk bedienbaar
goede beeldkwaliteit voor zowel oudere personen als voor jongeren doelgroep zeer makkelijk te bedienen voor zowel televisie kijken als voor internet gebruik de afstandsbediening is zowel voor de tv als mede een toetsenbord voor internet gebruik
het kleurencontrast pas zich makkelijk aan door het ambilight affect

Richard 29-11-2016

Dit is een soundbar

Jeff 26-05-2016

Prima set, absoluut de moeite waard

Ik heb hem nu een week in mijn bezit, het geluid wat er eruit komt is vol en krachtig. Het aansluiten is relatief simpel en hij heeft veel aansluitmogelijkheden.

De bluetooth functie is echter wat beperkt in zijn bereik. Op het moment dat je hem aansluit via de kabel op het gewone internet is het bereik fantastisch. Even puzzelen, maar de app doet eigenlijk bijna alles voor je.

Hies 29-12-2015

Geweldig apparaat voor mensen die niet veel gedoe willen hebben met bedradingen en speaker installaties. Ook voor de overige gezinsleden zeer gebruiksvriendelijk door onder andere HDMI-CEC en HDMI ARC (allemaal te bedienen met 1 afstandbediening). Spotify-connect en google cast (voor muziek- apps) veranderd dit in een "smart" sound bar. In een woord: IDEAAL!!

A3 30-12-2015

Deel volledig deze mening maar mis nog een ode aan de geluidskwaliteit .
Top 👍

Hies 31-12-2015

Voor mij als "audioleek" top geluid! T.o.v standaard geluid mijn sansung ue55ju7000!

Penn65 23-04-2016

Ik ben het eens met de reacties, maar let wel op het geluid is alleen maar goed als je een nieuwe tv hebt of indien de uitgangen verouderd zijn (tv's van 5 jaar of ouder?) investeert in aanvullende bekabeling en converter.

Marcel 06-09-2017

Waardeloos in combi met philips tv

Ik heb gekozen voor het geluid maar de soundbar is niet te linken aan Philips tv!! Moet dus iedere keer dat ding gaan aanzetten. 30x contact gehad met service dienst Philips, uren alles uitgeprobeerd via adviezen per telefoon.....niets helpt. Zou denken dat Philips zijn apparaten op elkaar afstemt, maar niets is minder waar! Heel veel geld geïnvesteerd in grote tv en soundbar, maar voor mij geen Philips meer!

Pluspunten

• Mooi geluid

Minpunten

• Is slecht/niet te verbinden met tv
  • Als de tv aangezet wordt gaat hij niet aan
  • Slechte kennis bij ondersteuning philips

Patrick1705 01-01-2017

Goed geluid, slechte functionaliteit

Geluid is echt goed. Echter het hdmi arc werkt slecht als je meerdere producten op je tv hebt aangesloten. Na het casten moet je alles resetten om de soundbar weer aan de praat te krijgen. Standby werkt ook niet goed, lampje gaat niet op rood. Tijd voor een software update lijkt mij.

Ducarmon 26-10-2016

Makkelijk aan te sluiten soundbar

De soundbar heeft een goed geluid is makkelijk te bedienen maar is iets groter uitgevallen dan verwacht, kopen we de volgende tv op maat van de soundbar : )

BasMe 22-08-2016

als hij het doet, dan is het geluid goed

Het geluid is prima maar 2 tot 3 keer per week moet
ik alles resetten en opnieuw connecten. Stroom eraf,
optische kabel loskoppelen en weer aankoppelen.
Heel irritant en zou niet mogen.

Lok 20-07-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Is stuk beter als geluid van een tv. Voor tv gebruik en muziek via BT is het prima te doen. Ziet er goed uit en is makkelijk te gebruiken.

Drielos 19-07-2016

Phillips Soundbar HTL5160

7,4
Prima soundbar! Goed geluid, goede bass uit subwoofer.
Vooral afspelen met spotify vanaf een mobiel apparaat werkt goed en klinkt mooi!

Frans 17-07-2016

Philips Soundbar

Voor deze prijs een supermooi geluid met een volle bas en een mooi design..
Ik ben er heel erg tevreden mee.

Arthur 02-07-2016

Zeer mooie soundbar

Mooie soundbar met goed geluid. Subwoofer connect soms echter niet goed. Verder uitstekend apparaat en goede connectiviteit. Bluetooth werkt goed en ben erg tevreden met Spotify Connect.

Alex82 23-06-2016

Mooi geluid maar wel enkele hikups

Heb de soundbar nu een paar dagen in huis en het geluid is goed. Alleen als ik hem stand-by wil zetten blijft hij op netwerklampje staan en gaat niet "echt" uit. Al herstel naar fabrieksinstellingen gedaan, maar blijft hetzelfde.
Geluid is echt goed bij muziek en films.
Bluetooth stoort snel ook op mindere afstand van de soundbar.