Samsung HW-J651 - Reviews

Totaal uitgangsvermogen
Draadloze subwoofer

ajb1980 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goed geluid

Toen ik naar de winkel ging was ik van plan om een andere iets goedkopere soundbar te kopen. Maar de verkoper attendeerde me op dit exemplaar en het was handig om dit met een zelfde muzieknummer te vergelijken. Deze sprong er echt uit wat een vol geluid! Het installeren ging ook prima (op TV en bluethooth) al was het wel even een kunstje om het op WIFI aan te sluiten, maar dat werkt prima. Ook is het wel handig om de bijbehorende app te downloaden, kun je internetradio er ook op installeren. Kortom ik ben zeer tevreden met deze aankoop.

Wpapril 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik had een jbl 350s gekocht maar na 2 weken terug gebracht ontevredenheid van de subwoofen. In de winkel goed mn eigen muziek getest op deze samsung met mn telefoon die meteen goed connectie maakte en te zien is op display. Het geluid en vooral de subwoofer was verrassend veel beter.
Vele geluids instellingen mogelijk, cinema, sport muziek, bass en treble instelbaar, sub instelbaar!!
Het geluid kan zeer hard zonder vervorming.
kortom een aanwinst voor elke muziek, film liefhebber en design is geraffineerd prachtig!