LG LAS550H - Reviews

Totaal uitgangsvermogen
Soundbar vermogen

benno 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

kraakhelder geluid

Deze soundbar is een aanwinst voor je televisie, het geluid is onwijs helder en ik was verbaasd over hoe hard dat ding kan. Als ik aan het gamen ben dan moet ik hem gewoon elke x zachter zetten anders krijg je echt pijn in je oren Hij is makkelijk te instaleren en geen gekloot met stekkertjes en kabeltjes...ik mis alleen een diepe bas. Kwa design ziet ie er super uit! Geen goedkope uitstraling..dit is absoluut zijn geld waard! Ik vind de bediening ook niet moeilijk en het is wel fijn dat er een kleine afstandbediening bij zit. Bij de meeste zit er zo'n groot lomp ding bij, maar gekukkig is dat hier niet het geval.

vuurvliegje82 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie soundbar met goed gekuid

Vormgeving is mooi en het geluid voldoet zeker aan de verwachtingen. Staat wat moois in de huiskamer is niet te groot in vergelijking met de rest van de apparatuur die we hebben staan/hangen. Zeer makkelijk te installeren. Goed in te stellen naar smaak qua geluid. De box heeft zich een keer zelf ontkoppelt maar dat is ook het enige negatieve wat in kan verzinnen. Ben er tot nu toe erg blij mee :)

Harald 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Val een beetje tegen

ik heb nu zo'n paar dagen de soundbar in huis.
hij is slank van uiterlijk dus niet overheersend in je huiskamer.
het geluid vindt ik iets tegen vallen .
iets te blikkerig en mis ook de diepte van de bas.
het is jammer dat je die niet apart kan regelen zowel de volume als de
klankkleur van de bas box.
ik ben een muziek liefhebber en luistert graag naar een vol geluid zowel
voor de radio,tv en of je eigen muziek.
hij is wel makkelijk aan te sluiten 1 snoertje en je bent klaar de bas
box is ook gelijk gekoppeld dus daar hoef je niet moeilijk over te doen.
op de soundbalk zelf kan je af lezen waar je hem op heb staan
zoals;standaard, cinema enz en de aansluiting is ook makkelijk af te
lezen of hij op bluetooth staat of andere aansluiting.
de bluetooth is ook gemakkelijk hij is zo gekoppeld aan je smartphone of
tablet.
eigenlijk heb je geen boekje nodig.
maar kortom voor mij voldoet hij niet helemaal,maar smaken verschillen.

Karen 08-04-2016 Product kwartaal in bezit

tegenvaller

6,2
Gekocht voor in onze nieuwe woning. Zijn afgegaan op het uiterlijk en omdat we naar tevredenheid een LG TV hebben. Valt toch wel tegen. Het geluid is blikkerig ook na andere instelling te hebben gebruikt. Is verder niet gebruiksvriendelijk. Geluid is ook niet op iedere plek in de huiskamer hetzelfde.

Selma 03-03-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk hoe makkelijk de soundbar is in gebruik. Ook super handig dat je niet de moeite moet doen om op te staan en een ander device erop aan te sluiten. Via bluetooth verbindt hij zo met een ander apparaat. Het geluid is echt heel fijn en de soundbar ziet er elegant uit.

roy 26-02-2016 Product paar weken in bezit

deze soundbar geeft echt een heerlijk geluid en is echt in een minuut aan te sluiten op je tv.
het enigste minpuntje is dat de draadloze box op de wifi stoort helaas.

Loek 26-02-2016 Product paar weken in bezit

De LG soundbar geeft prima geluid op verschillende standen. Op het moment dat je rustig tv zit te kijken past het standaard geluid eigenlijk al voldoende.
Op het moment dat je een film kijkt werkt de cinema stand voor mij net wat beter. Het geluid lijkt wat voller.
Ook tijdens een bandvergadering heb ik goed gebruik kunnen maken van de soundbar. Met bluetooth was de telefoon zo gekoppeld om nieuwe covers te zoeken met de band. Ook de usb die een bandlid had meegenomen werkte zonder enig probleem.

Het scherm dat erin zit vind ik persoonlijk wat minder. Het is altijd in beeld. De soundbar staat uiteraard het best onder de tv. Ik moest even wennen dat er steeds nog een extra tekst onder de tv in beeld is.

Het neerzetten en in gebruik nemen kostte geen enkele moeite. Ook de wireless subwoofer doet het automatisch!

Al met al een prima apparaat met erg goed geluid!

Loek 21-02-2016 Product paar dagen in bezit

De soundbar is erg fijn. De geluidskwaliteit is erg goed. Ben ik heel erg tevreden over. De soundbar is makkelijk op te zetten en in te stellen. Stelt niks voor.
Design vind ik persoonlijk wat minder. Dit is natuurlijk smaakgebonden, maar mijn vriendin vind hem wel mooi.
De subwoofer is wireless, maar in het begin ontkoppelde hij zichzelf een aantal keren. Nu doet hij het prima. Heeft wat tijd nodig denk ik.

De verschillende standen zijn ook fijn. Een cinema stand is fijn voor tv en daarnaast heeft hij ook een music preset voor als je je telefoon koppelt via bluetooth.

Erg tevreden over dit product!

Kamila 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze soundbar nu een paar dagen in gebruik en na het aansluiten dacht ik echt wauw...

Ik vind het geluid uit de soundbar echt geweldig, de kamer wordt gevuld met een diep geluid van zowel muziek als films. Ik ben erg positief verbaasd. Het aansluiten was ook echt een makkie, stopcontact in en klaar. Voor de tv moest er een extra kabeltje tussen. Alles heel simpel en je zit niet opgescheept met lelijke kabels.

De meegeleverde afstandsbediening maakt het besturen en instellen van de soundbar erg gemakkelijk. Het enige wat ik eventueel zou willen veranderen is de kleur, grijs staat niet altijd even mooi en zwart zou ik persoonlijk mooier vinden. Verder een top product! Ik geniet er enorm van.

mvs1967 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na uitpakken bleek deze soundbar toch erg groot te zijn, maar plaatsing achter de TV bleek een prima oplossing te zijn. De installatie was een makkie, maar een handige manual als boekje ipv download zou handig geweest zijn. De bediening is erg simpel en doeltreffend (weer een AB erbij) en het eerste geluid is overweldigend. Soms ook vanwege de veel te zware basisinstelling (cinema) van bass en treble. De woonkamer wordt mooi gevuld door het geluid. Getest met diverse soorten muziek (van Foo Fighters tot Bach via Bluetooth van iPad) en soorten tv-uitzendingen. Alles klink zuiver en warm, ook met een analoog aangesloten TV.

Angelique 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

De LG LAS550H is erg makkelijk aan te sluiten wat een groot voordeel is en geen moeilijke toestanden.
Mooi en zuiver geluid met tv en ideaal bij film.
Persoonlijk was ik gelijk fan van deze soundbar vanwege de makkelijke bediening.

Piet 24-01-2016 Product paar dagen in bezit

De LG LAS550H is een mooie soundbar die erg makkelijk aan te sluiten is. Echt plug and play! Ik hoefde alleen de kabel tussen de set top box en de tv via de soundbar te laten lopen.

De bediening spreekt voor zich en ik kan het geluid ook regelen met de afstandsbediening van mijn LG tv. Als bluetooth speaker komt de soundbar ook goed tot zijn recht.

Mooi vol geluid voor zowel muziek als films. Als je nog geen geluidsinstallatie hebt, is dit een flinke stap vooruit, zonder dat je allerlei kabels hoeft te leggen.

Theo 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik het apparaat was zee makkelijk aan te sluiten even de snelle installatie uitgevoerd en werken.
de subwoofer maakte snel contact via Bluetooth.het geluid klinkt goed

bram 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

De aansluiting van de soundbar was erg eenvoudig, je stopt de stekker in het stopcontact en alles doet het meteen.

De verbinding met bluetooth werkt heerlijk, en het geluid is vele malen beter dan wat uit mijn laptop of portable speaker komt.

Het schakelen tussen muziek luisteren en series kijken gaat soepel.

Tot nu toe een top product!

Ray 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

In één woord geweldig!
Aansluiten en bediening is heel eenvoudig.
En het geluid is SUPER!!!
Heel mooi compact en prachtig design absoluut waar voor je geld.
Ben heel blij met deze soundbar en zou hem iedereen die van mooi geluid houdt aanraden!

harmalenten 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een echte aanrader makkelijk aansluiten makkelijk bedienen en super geluid bt bediening met mobiel en subtopper draadloos super handig

Angelique 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen hebben wij de soundbar en wij zijn zeer tevreden.
Hij is heel makkelijk aan te sluiten en makkelijk te bedienen.
Het geluid verraste ons zeer!! Wij waren een surround set 5.1 gewend en het overtrof ons echt!
Ook een pluspunt vind ik dat je nergens geen kabels meer hebt, ideaal.
Hij krijgt van ons een dikke 10 voor prijs/kwaliteit!!

Gerrit kuijs 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb sinds en paar dagen dit product in huis en ik had het veel eerder moeten doen een wereld van verschil met een normaal suroundset het gemak van aansluiten de diverse functies ideaal een echte aanrader

looksao 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super tevreden. Neemt amper ruimte in en kan netjes voor me tv. Modern vormgeving. Kijk veel meer films omdat geluid ook echt klinkt. Annsluiten ging makkelijk alleen optisch lukte niet want kabeltje zit los en sluit niet aan. Dus hdmi kabel aangesloten werkt perfect.
Tv aan en geen gezoek meteen gaat soundbar aan . tv gaat om 7.30 aan tot ik ga slapen zeker na 23uur.
Zeer tevreden

Minerva 28-10-2015 Product paar weken in bezit

Mijn man heeft deze LG soundbar gekocht.
Wat een superfraaie vormgeving. Het geluid is geweldig! zeker met film kijken, wat we graag doen. Ruimtelijk geluid, je hebt het idee dat je er middenin zit. Aansluiten hebben we optisch, maar kan ook via hdmi.
Het mooie is muziek van mijn mobiel kan je afspelen via bluetooth..Dit wordt dan ook op het mooie blauwe display weergegeven.
Wat ik een nog groter pluspunt vind is dat de grote Magnat speakers straks de kamer uit kunnen...Kortom meer ruimte in de kamer en een hemels mooi geluid