Samsung HW-H750 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

Ed 20-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Samsung Muliroom HW-H750

Ik schat dat ik de HW-H750 met 2 draadloze boxen H750 ongeveer 2 jaar in het bezit heb. 2 jaar van ellende, continue resetten en de draadlozen boxen weer verbinden met het apparaat.
Sinds gisteren valt de verbinding met de 2 H750 boxen weg. Kortom heel veel ellende en luisterplezier gehad.

Minpunten

• Continue opnieuw instellen van het systeem
  • Irritant gepingel wanneer de wiifi telkens wegval.
  • Samsung zeer slecht bereikbaar

srna513006 07-08-2015 Product paar dagen in bezit

Omdat wij binnenkort verhuizen en ik op het nieuwe adres de Sony 5.1 Home Cinema Set niet meer kon gebruiken (kan achterste boxen niet meer plaatsen) heb ik uiteindelijk besloten om de Samsung HW-H750 Soundbar te bestellen en dit i.c.m. een Samsung Smart TV.
In eerste instantie hield de prijs mij tegen maar uiteindelijk toch een shop gevonden waar ik maar € 399,= betaalde.
Het vervelende met On-Line aankoop en zeker met een Soundbar is dat je het niet kunt testen, dus aankoop is op goed geluk maar hij kan ook weer geretourneerd worden maar dat is gelukkig niet nodig.
Na jaren met de Sony HCS een goed geluid te hebben ondervonden was ik aangenaam verrast over het geluid dat deze Soundbar produceerde, een mooi vol geluid mede door de best mooi ogende Sub Woofer.
De installatie is een 'fluitje van een cent', hier en daar even in de handleiding lezen maar de rest gaat vanzelf.
Ik heb de Soundbar d.m.v. een Toslink kabel op de TV aangesloten maar ook als ik de Soundbar d.m.v. een Toslink kabel op mijn satellietontvanger aansluit functioneert alles uitstekend.
Het monteren boven op mijn TV was even hier en daar wat uitzoeken maar uiteindelijk zit de Soundbar op de TV alsof het zo hoort.
Ik moest alleen de 2 verticale rails iets inkorten want anders zat de voet van de TV in de weg.
Uiteraard heb je bij montage via een wandbeugel daar geen last van.
Ik ben in elk geval een tevreden gebruiker.

irene1604 24-02-2015 Product half jaar in bezit

Nadeel van de soundbar is dat hij steeds het internet signaal verliest. Ook de app Samsung Multiroom werkt erg slecht. Hapert en is traag.

Wil301249 22-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparatuur. Goed geluid en mooie vorm. Installeren
gaat redelijk. Levering correct. De soundbar HW-H750 past perfect bij al eerder aangeschafte Samsung Led-TV.

jaap mgb 1975 18-02-2015 Product paar dagen in bezit

MOOI BEELD,HET IS EEN GENOT OM NAAR TE KIJKEN,OOK AL ZIT JE ER NIET RECHT VOOR. EN EEN PRACHTIGE VORMGEVING.

Sonja1003 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk was super; geluidskwaliteit is helder zowel bij films als muziek.
Het installeren was heel erg gebruiksvriendelijk en past mooi bij mijn LED tv ook van het merk Samsung.

Matthijs1943 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er goed uit. Veel mogelijkheden. Goed geluid. Is niet moeilijk aan te sluiten. Ook de netwerkverbinding. Moet nog veel uitzoeken.

sjbosma 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Super systeem gemakkelijk te installeren en te bedienen via samsung multi room app en Samsung smartphone.

Dim40 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Aansluiten is kinderspel i.c.m. een Samsung TV. Grote voordeel dat de soundbar direct aangaat bij het aanschakelen van de televisie, en dit alles zonder draden. Zeer vol geluid en goede diepe bas. Staat qua design goed bij de samsung televisie.

henk meindertsma 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig geluid, fraaie vormgeven zelfs de bas reflex kast is mooi om te zien. Ik ga hier zeker lang van genieten een mooie aanvulling op mijn samsung TV

markie36 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige oplossing om TV wat meer tot recht te laten komen qua geluid.Ik denk eraan mijn hele versterker en set de deur uit te doen. Muziek en vooral vermogen ruim voldoende voor mijn toepassing.
Vooral het draadloze maakt erg aantrekkelijk en makkelijk in gebruik.

Gaby68 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Erg mooi en vol geluid. De bedoeling is om het systeem uit te breiden met diverse multi-room speakers (heb er inmiddels één bij gekocht) maar het aansluiten is toch niet zo makkelijk want de soundbar vindt de andere speaker niet, dus de vriendelijke hulp van de Samsung Klantenservice ingeschakeld.

s. schellevis 05-02-2015 Product kwartaal in bezit

het is een goede aansluiting die wij wouden als geluid kwaliteit in ons huis en tuin. ook neemt hij zeer minde ruimte in beslag als andere surround boksen. ook is hij zeer makkelijk te gebruiken en kunnen al onze Samsung apparatuur op elkaar inspelen.

edje010 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

mooi geluid en goede bassen,makkelijk aan te sluiten. aanrader. voor iedereen die geen last meer wilt hebben van al die lastige draden is dit een aanrader.

dygy81 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Makkelijk aan te sluiten en te gebruiken apparaat.
was binnen een paar minuten klaar, en kon heerlijk gaan genieten van het supermooie geluid. Bediening via Bluetooth ook heel gemakkelijk.
Soundbar geeft een vol en mooi geluid. Wij zijn super tevreden!

Johan7979 05-02-2015 Product kwartaal in bezit

7,6
Schitterend apparaat, met vele mogelijkheden. Met de laatste software functioneert het uitstekend. Ook is de soundbar eenvoudig aan te sluiten op het netwerk

antoon 03-02-2015 Product maand in bezit

Gewoon geweldig..Perfect geluid..Perfecte afwerking..Perfect model..
Een perfect product..De voorkeur Samsung HW-H751 Kleur silver. Past perfect op het witte tv/kast meubel..Dus een aanrader!!!

ZOK99 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Top product, flexibel, makkelijk aan te sluiten.
En komt super geluid uit.
Hoefde er niks voor te doen om direct werkend ter krijgen.
en zelfs vrouw lief weet hoe het werkt

Nicole Verbeek 03-02-2015 Product paar weken in bezit

Makkelijk installatie goed te intregeren in huiskamer mooi uiterlijk past goed in interieur draadloos iedeaal voor plaatsing

jvoet 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geluid is zeer goed. boven verwachting. mooie aanvulling op de samsung TV. werkt ook goed met anynet+