Samsung HW-S61T grijs

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-S61T grijs op Kieskeurig.be.

Nienke27 04-04-2021

Of je in de bioscoop zit.

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Nieuwe Samsung Q Led TV 4 K aangeschaft, de Soundbar is echt een aanvulling op de TV, of je in de film zit, tevens speel ik moeiteloos Spotify hierop af. Super tevreden over mijn aanschaf van Samsung TV en Soundbar. Een echte aanrader.

HTho 15-03-2021

Soundbar zorgt voor extra geluidsbeleving

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Compacte soundbar die past goed bij Samsung tv die niet misstaat in het interieur. Een mooi helder geluid en vooral de stemmen zijn duidelijker verstaanbaar bij praatprogramma's.
Dus een prima design met prima geluidkwaliteit!

A vd B 05-02-2021

Werkt super makkelijk, geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Het design is in het echt nog mooier dan op de foto's van de frabikant, makkelijk in gebruik en de kwaliteit van het geluid is boven onze verwachtingen. Het geluid is noet alleen voor films mooi maar kan ook lekker hard en blijft mooi, dus een soundbar waar je ook een prima feestje mee kan geven. Mini min punt gebruiksaanwijzing is niet geweldig, maar het wijst eigelijk voor zich.

WimVerw 05-02-2021

Prima soundbar voor voetbord-TV

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Om de corona-tijd wat op te fleuren heb ik een voetbord met TV-lift gemaakt. De aangeschafte 43 inch Samsung QLed TV produceerde fantastisch beeld maar een te mager. Ik zocht dus een soundbar die geen grote sub-woofer nodig heeft en ook goed oogt. De HW-S61T voldoet aan die voorwaarden en nu genieten we van een prachtig beeld en fantastisch geluid. Installatie is een fluitje van een cent.
Echt een mooie combinatie.

S Latif 05-02-2021

Mooie aanvulling voor de tv

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

De Soundbar HW S60T heeft een heel mooi design wat volledig aansluit bij het uiterlijk van de televisie. Het geluid wat deze soundbar produceert is geweldig goed en mooi vol, natuurlijk tot stand gekomen door de geweldige techniek die erin verwerkt is. En wat het aan sluiten en het installeren van de Soundbar HW S60T is dit een fluitje van een cent. Verbinding wordt gemaakt via de Bluetooth verbinding en bij het inschakelen van de televisie gaat deze meteen mee aan. Echt een geweldige aanwinst om het geluid goed in de woonkamer te krijgen.

Catarina 16-01-2021

Netjes

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Heel blij met mijn aankoop. Als of ik mijn enigen bioscoop thuis heb. Fijn geluid , ontwerp is modern en simpel. Geen min punten tot nu toe , hij is heel makkelijk in te stellen op je TV.

Cattac 16-01-2021

Geweldig Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Heel leuke soundbar , geweldig geluid en ontwerp is simpel een makkelijk . Aansluiten ging ook zonder moeite .

Metten 12-01-2021

Mooi geluid en super makkelijk te installeren!

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Was zo gepiept en wat een mega verschil met onze Samsung TV! Dikke aanrader. Ook super makkelijk om Spotify muziek op te streamen.

Anoniem 06-10-2020

Design soundbar met prima geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Wij waren direct verrast met het design van deze soundbar met een mooie stoffen grijze bekleding. Tenminste GEEN lelijke zwarte kolos! Toen we een geweldige test hadden gelezen stond niets ons in de weg om hem te kopen. Prima geluid en een zeer redelijke prijs. Een aanrader.

Anoniem 01-10-2020

Prima soundbar.

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Sound is so much better then my tv.
A bit disapointed that the bass is much lower then I hoped. Adjusting the subwoofer seems to have no effect at all.
Also disapointed in that. As for me it is a fair bit of money.
For a mid range I expected a bit more
But maybe it is what it is and it is fine
Overall I am very happy

The use of smart things is very cool
Easy of use is superb
It fits my tv well and is a very nice model

Luuk122 26-09-2020

Prima Soundbar met mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Deze sounbar is qua design zeker van toegevoegde waarde. Ook het geluid is ruim voldoende voor de gemiddelde woonkamer. Voor een echte bioscoop ervaring zul je
er een losse subwoofer bij aan moeten schaffen. Het aansluiten van de soundbar en andere apparaten is een fluitje van een cent. Kortom,zeer tevreden met deze aankoop.

Anoniem 24-09-2020

Design soundbar met kvadrat textiel ipv plastic!!

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Een echte Eye catcher en ook nog eens geweldig geluid, heel veel instel mogelijkheden.
De basspeakers zitten ingebouwd aan de zijkant van de soundbar. Een sieraad in de huiskamer omdat hij bekleed is met kvadrat textiel.

Anoniem 14-09-2020

Hele fijne soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Mooi vormgegeven en heel aangenaam en warm geluid. Eenvoudig te bedienen en voorzien van een handige afstandsbediening.
Makkelijk te koppelen.

j_or_n 10-09-2020

Goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Ik heb de soundbar nu een maand of twee in huis en ben zeer tevreden over het geluid. Dankzij de speakers aan de zijkanten vult mijn langgerekte studio zich volledig met het volle geluid. Sedertdien komt de bovenbuurvrouw geregeld vragen of de bas wat zachter mag. Ook andere soorten muziek brengt de soundbar goed ten gehore. Wat te denken van Psalm 42 door John Propitius?
De connectiviteit met de diverse telefoons is goed te noemen. De verbinding met bluetooth komt snel tot stand. Wel is het nadien zaak de volumeknop op de telefoon van bijna 0 naar 50% te brengen om het geluid net zo hard uit de speaker te laten komen als het daarvoor uit de telefoon kwam. Maar dat is wellicht standaard zo.
Van de subwooferfunctie kom ik nog niet achter het nut of verschil. Maar het misstaat niet in de woonkamer. Een aanwinst zou je het kunnen noemen!

Sharon1989 09-09-2020

Prachtige soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Prachtige soundbar welke niet misstaat in het interieur. Het geluid is erg mooi. Een aanvulling voor zowel televisieprogramma's, films en muziek. Ook voor een, niet erg handig persoon, eenvoudig aan te sluiten. Bediening is zeer makkelijk.

Klaverc 02-09-2020

Wow, weg geblazen met onze nieuwe Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Wat een beauty qua uitvoering en bekleding van deze Soundbar, een aanwinst bij onze QLED-TV. Een geweldige soundbeleving is nu compleet en gaan genieten van films, muziek enz. Het koppelen via Bluetooth verliep top > geen extra ontsierende HDMI kabel nodig. Verdere instellingen zullen in de komende tijd wel gaan komen, maar de eerst aansluitingen en koppelingen verliepen snel en eenvoudig.

Bidjoy 28-08-2020

Mooie soundbar. Met goed geluid en woofer

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

Hele mooie soundbar van Samsung onder de mooie Samsung tv gezet. Met de ingebouwde subwoofer ideaal. Geen grote box nog ergens neerzetten maar een mooie subtiele soundbar onder de tv. Nu hebben we zowat een eigen thuisbioscoop.

SuusRD 18-08-2020

Mooie aanvulling voor de tv

Geschreven voor: Samsung HW-S61T grijs

De soundbar is een mooie aanvulling op het tv geluid. Het haalt het blikkerige geluid van de TV eraf. Een mooi helder geluid en stemmen zijn veel duidelijker verstaanbaar. Dit merk je bij praatprogramma’s, maar ook dialogen van films.

Voorheen was het nogal een gedoe om muziek via de mobiel op onze home cinema set af te spelen, omdat deze geen moderne connectie mogelijkheden had. Deze Samsung soundbar is wel via bluetooth of direct via Spotify te verbinden. Ideaal dus! Ik gebruik hem iedere dag, terwijl de home cinema set voorheen echt iets “van mijn man” was.

Het oog wil ook wat en de stoffen afwerking is heel elegant en geeft een luxe uitstraling. Hij is niet te groot en pas perfect voor onze TV.