Sonos Arc zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Arc zwart op Kieskeurig.be.

JFK 03-02-2021

Sonos

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

Ter vervanging van oude Bose installatie op aanraden van verkoper een sonosinstallatie aangeschaft.
Het installeren voor digibeten is zeer lastig. Met behulp van Sonos de zaak aan de praat gekregen echter niet tevreden wat geluidskwaliteit betreft.
Radio aanzetten is alleen mogelijk met de televisie aan(energiezuinig).
Radio slechts met mobiel aan te zetten(niet met iets oudere telefoon)
Via klantenservice getracht toch een en ander op te lossen.
Advies via tablet(niet mogelijk is te oud)
Graag voortaan bij verkoop beteren voorlichtingAdvies koop Bose, die heeft in ieder geval een betere service

Minpunten

• Slechte begeleiding
  • Geen fatsoenlijk contact

SonosFan 11-07-2020

Maakt hoge verwachtingen niet waar

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

Op basis van de eerdere ervaringen met mijn Sonos aankopen (Beam, One's, Play 5 en Sub) en de vermelding op de Sonos site dat het om 'indrukwekkend geluid en een verassende bass' zou gaan heb ik de Arc als pre-order aangekocht. Dit moest tenslotte wel een echte toevoeging zijn. Helaas maakt de Arc dit niet waar. Om het geluid zo ruimtelijk als mogelijk te krijgen worden midden en hoge tonen zwaar ingezet en ontstaat een blikkerig en schel geluid. Trueplay en diverse EQ instellingen helpen helaas niet en nader onderzoek op het internet bevestigde mijn ervaring. Binnen de Sonos community zijn inmiddels al heel wat dingen te vinden over de matige bass en de het feit dat het geluid niet mooi warm klinkt zoals bij de Beam en de Playbar. Ik zou aanbevelen om de Arc eerst goed te beluisteren (muziek en film) alvorens aan te kopen en wellicht de posts binnen Sonos Community (US) te lezen. Mijn Arc gaat helaas terug en ik blijf voorlopig bij de Beam.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• Geen mooi warm geluid
  • Prijs kwaliteit

s**s@h**e.nl 23-06-2021

Zeker een Aanrader

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

De Sonos arc is geweldig.! Het installeren is een makkie, het geluid is manjefiek ik raad wel de sub 3 gen aan om erbij te kopen ik ben een bass fan, en om het af temaken nog 2 ones erbij, dik tevreden, het geluid kan gewoon nergens aan tippen, zwaar en kraak helder, let op dat je wel arc-e aansluiten hdmi achter op je tv hebt anders heb je geen atmos , de gewonen arc doet het ook maar dan alleen dolby ook mooi.

Pluspunten

• Helder dynamic
  • Installeren

Beelen 04-01-2021

Sonos arc

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

Zeer mooi geluid , tevens zal je in een normaal huis geen extra bass box nodig , bass is al genoeg aanwezig . Installatie zeer makkelijk via sonos s2 app. Indien gewenst kan t systeem makkelijk uitgebreid worden. Ook de radio app van sonos is geweldig keuze uit 60000 radio zenders wereldwijd

Pluspunten

• Installatie
  • Goede bass

GeertUitWeert 03-12-2020

Sonos Arc

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

Eenvoudige straight forward installatie.
De samenwerking met Samsung Qlead TV en Ziggo Next was echter even zoeken naar de juiste instellingen.
Prachtig Dolby 5.1 surround geluid (voor uitzeningen die dit bezitten).
De juiste afstemming tussen Arc, Sub en Ones voor het perfecte geluid kostte wat tijd.
Voor snellere reactie van volume en synchronisatie tussen de TV, Ziggo Next en Arc en Sub heb ik deze op UTP (niet Wifi) aangesloten. De Ones zitten wel op Wifi, aangezien ik hier geen UTP kabel beschikbaar heb.
Arc past net niet onder Samung Qled Q80T, blokkeerd de TV afstandsbediening sensor.

Pluspunten

• Prachtige thuis bioscoop
  • Prefect by Samung Qled Q80T
  • Ondersteunt door Ziggo Next

Minpunten

• Afstemming Arc, Sub en Ones geluid kost tijd.
  • Past niet onder Samsung Q80T(Blokkeerd sensor)

Andy 19-06-2020

Fantastisch geluid, mooi design

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

Super mooi design maar het belangrijkste is natuurlijk het geluid en dat is helemaal fantastisch! Ik vraag me bijna af waarom ik ook nog 2 Sonos One’s heb. Aansluiten was een makkie, helemaal met de Sonos S2 app. Het is even een uitgave maar dan heb je ook wat! Super tevreden!

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Super mooi design
  • Makkelijk te installeren
  • Voelt super degelijk aan

Minpunten

• Nog geen gevonden, behalve de prijs