Kaspersky PURE 3.0

Adobe Photoshop Elements 15 - Nederlands - Windows

Adobe Photoshop Elements 15 - Nederlands - Windows

Microsoft Office Home & Student 2016, NL

Besturingssystemen
Windows 8, N, Windows 8 Pro, Windows 8 Enterprise, Windows 8 x64, Windows 8 Pro x64, Windows 8 Enterprise x64, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows 8.1 Pro, Windows 8.1 Pro x64, Windows 8.1 Enterprise, Windows 8.1 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise
Taalversie
DUT
Aantal licenties
1 gebruiker(s)
Microsoft Office Home & Student 2016, NL
9,0 (1)

Bitdefender Internet Security 2017

Besturingssystemen
Windows 8, Windows 8 Pro, Windows 8 Enterprise, Windows 8 x64, Windows 8 Pro x64, Windows 8 Enterprise x64, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows 8.1 Pro, Windows 8.1 Pro x64, Windows 8.1 Enterprise, Windows 8.1 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise
Aantal jaar
Aantal licenties
5 gebruiker(s)
Bitdefender Internet Security 2017

tim.g 23-07-2014 Product maand in bezit

Ik heb nu een maand Kaspersky Pure op mijn computer. Afgelopen keer heb ik geupgrade van Internet Security. Internet Security heeft mij altijd goed beveiligd en is een top pakket en heeft me nog nooit in de steek gelaten maar mede omdat ik meer beveiliging wilde koos ik dus voor PURE. Vooral de extra password manager en backup. Kort om een tevreden klant

ChristieneB 11-07-2014 Product jaar of meer in bezit

Net weer mijn licentie verlengd, heb na de installatie nooit meer last gehad van virussen enzo en mijn computer is snel gebleven. Ook het beschermd internet bankieren vind ik erg fijn.

Pater2014 09-07-2014 Product kwartaal in bezit

Heel erg blij mee. Product is erg volledig. Kan ermee zorgen dat mijn kinderen bepaalde websites niet kunnen bezoeken. En de ingebouwde password manager is ideaal. Zou mooi zijn als het ook op mijn mobiel zou werken.

markbos1972 04-07-2014 Product kwartaal in bezit

Prettig en snel in gebruik zonder te veel aandacht te vragen van de pc. Doet gewoon wat t moet doen.

Jamesdeblauw 04-07-2014 Product paar weken in bezit

Ben inmiddels een paar weken in het bezit van Kasperky Pure total security en bevalt uitstekend. Instaleren ging zeer gemakkelijk en merk geen verschil in snelheid van mijn computer. Ben zeer tevreden