MyKronoz ZeRound zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MyKronoz ZeRound zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Kris 23-03-2017

Review van vorige review

Geschreven voor: MyKronoz ZeRound bruin

Na vorige review ben ik ingegaan op het voorstel om het defecte exemplaar te vervangen door een nieuw. Ik was vooral benieuwd naar het mogelijk potentieel van deze smart watch. Alle voorgaande opmerkingen bevestig ik hierbij andermaal. Het huidige exemplaar werkt perfect. Prijs kwaliteit blijkt het hier dan toch goed te zitten

AlphaPhactor 02-12-2016

Leuk, maar stuk na 9 dagen

Geschreven voor: MyKronoz ZeRound bruin

Mooie vormgeving en stevig gebouwd. De luidspreker is ongelukkig tegen de pols geplaatst waardoor je een bepaalde houding moet aannemen om nog iets te horen tijdens het bellen. De grafische vormgeving is niet echt top, maar wel te verantwoorden rekeninghoudende met de prijs. Connectiviteit met BT is niet optimaal en valt regelmatig weg zonder automatisch terug te verbinden. De stappenteller is ver van accuraat. De batterij gaat ongeveer 30 uur mee, naargelang het gebruik. Na 9 dagen was de watch dood en werd terug ingeleverd bij het verkooppunt. Het kabeltje van het laadstation is maar 15cm lang en er wordt geen adapter meegeleverd.

Pluspunten

• Mooi design
  • Stevig design

Minpunten

• Kabeltje van laadstation maar 15cm
  • Geen adapter meegeleverd
  • Dood en niet te reanimeren na 9 dagen
  • Slechte plaatsing luidspreker
  • Grafisch kon het beter