Samsung Gear S2 - Reviews

Touchscreen

SdN 06-06-2016 Product half jaar in bezit

Ondeugdelijk polsbandje

6,3
Fijn horloge maar het polsbandje is inmiddels 3 keer afgebroken, gelukkig wordt het nu wel gratis vervangen. Voor sporten zou ingebouwde GPS fijn zijn want nu moet je ook nog een smartphone meenemen. Stopwatch toepassing vreet stroom: na 1 uur is volle batterij al half leeg. Communicatie met HTC werkt niet feilloos en verbinding is soms lastig te herstellen. Gemiddeld na 2 weken loopt het horloge vast en moet dan rebooten. Als je het scherm op "altijd aan" zet gaat het toch uit. Het scherm activeren en aflezen op de fiets is lastig. Handig dat je kunt instellen welke berichten van de telefoon worden weergegeven (om een stortvloed van FB berichten te voorkomen). Bediening met draairing werkt prettig.

SdN 17-02-2016 Product kwartaal in bezit

Fijn horloge maar ik mis GPS. Geen deugdelijk product want na 2 maanden is het bandje spontaan bij het scharnier afgescheurd. Zoeken op "strap broke" laat zien dat het vaak gebeurt en Samsung geen oplossing heeft.

MVronik 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Het horloge draagt fijn, is supersnel in de bediening. De fitness tracker weet automatisch wat je aan het doen bent, fietsen of crosstrainer etc, erg handig. Ik heb er een keramische band bij in dezelfde kleur als de gear s2 classic en dat ziet er gelukt uit, bandje was 19 euro bij AliExpress.

Ger Onink 21-01-2016 Product maand in bezit

In verband met tizen is slechts een beperkt aanbod van apps. Tevens is in de beschrijving vermeld dat gebruik van runkeeper mogelijk is. Dus niet. Dat was voor mij een reden tot aankoop

Christa89 21-01-2016 Product half jaar in bezit

Erg prettige smartwatch. Werkt zeer snel. Mooi design. Is een toegevoegde waarde op gebied van functionaliteit

F 21-01-2016 Product maand in bezit

Kwaliteit erg goed. Design heel mooi en niet te grof. Het werkt altijd erg goed. De batterij gaat 2 dagen mee (pluspunt)

NAW 20-01-2016 Product kwartaal in bezit

Dit is mijn 2e smartwatch, een 'normaal' horloge draag ik niet meer, maar wat een fijn horloge is dit zeg! Voelt prettig aan je pols (gewicht), rond ontwerp is verfijnd alhoewel ik de 'bezel' niet veel gebruik. Apps en functionaliteit zijn redelijk standaard maar wel met aandacht. Het enige wat ik mis is de gps en de e-sim!!
Love the rose-gold trouwens ... maar ja, ik had deze al gekocht toen hij net uit was.

Wiet 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

mooi horloge, makkelijk te bedienen genoeg apps. zeer stijlvol vooral de draairing is fantastisch goede prijs kwaliteitsverhouding

Chris 29-12-2015 Product maand in bezit

Goed uitziend en degelijk zoals men van Samsung gewend is.
Veel mogelijkheden en simpel te bedienen.
Werkt goed in combinatie met de S5.

Marco 25-12-2015 Product maand in bezit

Besturing met de draairing is heel handig en je went er snel aan, mooie UI en vooral snel. Wel een lichtelijk gebrek aan apps.

plambo 29-11-2015 Product paar weken in bezit

Fijn horloge. Doet wat hij moet doen.
Bediening is gemakkelijk.
Wel vreemd dat er op tv een reclame is waar een app van nu.nl te zien is terwijl die nergens te downloaden is

Ingelkes 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi horloge. De bediening is ongeëvenaard. Draagcomfort hoog. Eyecatcher voor iedereen.

Tip: heb 'm bij t mobile gekocht met 70 euro korting. Zij hebben de 20 % korting op assecoires als je drie assecoires koopt. Je koopt de gear s2 en 2 screenprotectors ( die je daarna voor mijn part weg gooit) en je hebt de korting !!