Huawei Classic - Reviews

Compatibel met
Android, iOS

8,9

Alfred 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Leuk die techniek staat niet stil.

Ik ben te vreden met mijn Phone van Huawie.
Er zit zoveel op.
Je hebt de hele wereld in je hand.
En het kost gedrol.

MC Spijker 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Betrouwbaarheid en kwaliteit

Kwaliteit en betrouwbaarheid ,en zal zeker dit merk meer kopen door hun betrouwbaarheid en zien ook nog eens goed uit

Pluspunten

• Betrouwbaar

Mollie 24-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super horloge eenvoudig in gebruik

Heb hem een paar maanden en vindt het echt een top product. Werkt goed met telefoon samen.
Alles overzichtelijk in gedeeld.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

Andrea1976 12-04-2016 Product kwartaal in bezit

Wat een plaatje

Heb dit horloge nu meer dan een kwartaal en hij bevalt me echt enorm. Je kunt het horloge naar je eigen smaak er uit laten zien, er zijn heel veel mogelijkheden daarvoor. Ook de synchronisatie met mijn Iphone werkt perfect. Batterijduur zeer goed.

vonkentrekker51 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Het mooiste smartwatch horloge met 'n mooi classic design tot nu toe. Ik kwam elke keer toch terug bij dit model, scherp beeld. Even wennen aan de functie's. Minder vaak opladen bereik je door kantelen met arm/pols bewegingen en "scherm altijd aan" uit te schakelen in de Huawei watch app. op je smartphone. 2 tot 3 dagen is haalbaar zonder opladen als je de tijd alleen zichtbaar maakt door 2 keer tikken op scherm of op knopje drukken. Zie ook vol verwachting uit naar de Android Wear 1.4 uitrol die inmiddels al heeft plaatsgevonden waar verborgen extra's actief worden zoals de speaker.

Hans 24-01-2016 Product paar weken in bezit

Een mooi horloge met veel extra functies door de apps.
Het scherm is echt super scherp en dit zorgt er voor dat de watch faces zeer realistisch overkomen. Ook handig is de "always on" feature waardoor je altijd de tijd kan zien ook zonder dat je je pols hoeft te bewegen.

CLH 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig afgewerkt horloge, met al verassend veel apps en wijzerplaten beschikbaar. De grootte en dikte van het horloge vallen reuze mee, echt een sierraad om je pols

Ricardo 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er prachtig uit. Heel sterk en stevig. Schakelband geeft een krachtige uitstraling. Beeldkwaliteit is super. Werksnelheid is goed. Kwaliteit versus prijs is perfect. Voor mij zijn het uiterlijk en de notificaties het meest belangrijk. Hier scoort dit klokje een dikke 10!

Taub 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

mooi, goed functioneel horloge. Nog niet gedragen omdat de stalen band niet zelfstandig op maat gemaakt kan worden.

Ally 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is lang geleden dan ik zo'n mooi horloge heb gezien en om heb. Een notificatie is snel te zien op je horloge zonder dat je hiervoor je telefoon moet pakken. Dit erg handig als je in de auto zit. Een plaatje voor het oog, en iedereen die ik het heb laten zien is er vol lof over. Zelfs over de verpakking is nagedacht.

Jan 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nu een dag of 4 in mijn bezit. Zeer helder en net een echte wijzerplaat (ligt wel aan degene die je kiest natuurlijk). Ben er erg blij mee.

Billias 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect device for my use. It is one of the best ones I ever had. Battery life is also really good compared to my Moto 360

PP van Meerwijk 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Leren bandje draagt zeer comfortabel.
Ik heb het horloge bewust gekozen vanwege de functionaliteit en vormgeving. Laatste is zeer mooi!
Mooie strakke vormgeving en uitstekende kwaliteit met het savierglas.
Eén opmerking: van mij had het horloge in gewicht iets zwaarder mogen zijn.

Mitchel 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hij voelt heel solid en zit erg fijn om de pols.
De snelheid van het de watch had sneller mogen zijn, sommige acties duren nog best lang. Verder een fijn product.

Gijs 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heb hem nog niet lang maar voelt allemaal prima aan moet nog een beetje wennen aan het bedienen maar dat komt allemaal wel vanzelf

Fredhe 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een geweldige en mooie watch alleen jammer dat de horlogekast heel snel krast ook al doe je er heel voorzichtig mee.

Robve 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

uitstraling van een klassiek horloge, met veel functionaliteit. kwalitatief zeer goed product.
Het horloge is even groot en lichter dan mijn vorige, ouderwets horloge. volledig naar eigen wensen te configureren.

FunZip1 08-01-2016 Product paar weken in bezit

Mijn allerbeste smartwatch tot nu toe!! Best al wel een paar watches gehad maar deze slaat alles. Geweldige uitstraling, prachtig scherm! Mooie en goed verstelbare band. Google laat zich makkelijk instellen.....elke dag een ander horloge!!

JVisser 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na een aantal smartwatches en activity tracker geprobeerd te hebben kwam ik bij de Huawei watch uit. En ik durf nu eindelijk te zeggen dat ik de beste optie gevonden heb. Hij ziet er prachtig uit, doet wat hij moet doen. Dus ik ben tevreden. De enige 2 verbeterpunten die ik me nog kan bedenken... De vibratie motor is erg subtiel, die had sterker gemogen. En de oplader sluit niet altijd in 1x goed aan ondanks dat het magnetisch is, soms zitten de pinnetjes net niet goed en laad deze niet op.
Maar verder wat mij betreft de beste smartwatch van dit moment.

Edwin 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Gekocht als gadget, maar na een paar dagen wil je niet meer zonder. Erg handig dat je vanuit het horloge direct op Whatsapp berichten kan reageren, eenvoudig door de tekst in te spreken. Herkenning van Nederlands is bijna 100 %.
Het amoled scherm is van zeer goede kwaliteit. De dikte van het horloge is met 11 mm vergelijkbaar tot dunner dan mijn mechanische horloges. Aan het einde van de dag (7 am tot 11 pm) nog circa 50 % batterij over in always on modus en in de op de één na helderste stand (4). Het horloge presteert daarmee nog beter dan ik verwacht had op basis van reviews.