Samsung Gear 2 Neo

Asus WI501Q(BQC)-2MGRY0006

blauw, zwart
Android
Asus WI501Q(BQC)-2MGRY0006

Beoordeling op basis van 1 review

DennisNaar 05-05-2014 Product maand in bezit

Al een tijdje in het bezit van de Gear 2 Neo (in combinatie met galaxy S3). Ik heb deze uitvoering gekozen daar ik een 2 MB camera geen echte toevoeging vindt. Ik pak hiervoor wel mijn telefoon.

Ik moet zeggen dat Samsung het weer goed voor elkaar heeft. Het is en blijft een Gimmick maar wel een leuke. de Smartwatch is IP 67 en dus redelijk waterdicht. Douchen is geen probleem en tot 1 meter waterdicht voor een uur dat is wel zo prettig

De functionaliteit is goed. Ik gebruik de smartwatch voor berichten, whatsapp, facebookberichten, etc.. Ik gebruik het niet voor mail moet dan toch het toestel pakken om te lezen. Wat ik prettig vind is dat ik niet de hele dag op mijn telefoon hoef te kijken.

Verder gebruik ik de smartwatch voor het trainen. De hartslagmeter kan niet altijd meten maar over het algemeen werkt het goed.

Bellen kan ook met het horloge. de geluidskwaliteit goed. wel een beetje raar om tegen een smartwatch te praten (een hoog Kitt gehalte).

Batterijverbruik van de smartwatch is prima deze kun je vooral verlengen door je horloge in de nacht uit te schakelen. Zonder problemen haal je dan 6-7 dagen.

Batterijverbruik van je telefoon gaat wel omhoog en haal ik max een dag op een vol opgelade telefoon.

Er zijn nog weinig Apps maar ik zou ook niet weten wat ik nog meer zou willen met de smartwatch als het weer, diverse trainingsprogramma's en ander toeters en bellen en er muziek op kan zetten en die dan te beluisteren is via een bluetooth koptelefoon. 4 GB geheugen

wat ik echt heel leuk vind is dat je elke dag een ander scherm kunt instellen met foto's en kleuren en verschillende klokken. Dit is af te stemmen op hoe je eruit ziet.

De smartwatch werkt echt probleemloos

Al met al ben ik heel tevreden.