Samsung Galaxy Watch3 goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 goud op Kieskeurig.be.

Anoniem 10-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wauw! Wat een geweldig horloge! Gekocht voor mijn vader. Mooi design, gebruikersvriendelijk. In 1 woord GEWELDIG!

Orsin 14-04-2021

Overtreft alle verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Zelf had ik nooit gedacht om een smartwatch aan te schaffen (ouderwetse stempel). Had ook verwacht dat ik er enorm veel moeite mee zou hebben om het apparaat te kunnen bedienen. Maar ik heb het horloge nu pas 2 dagen en kan er al behoorlijk goed mee uit de voeten. Zo gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Wat ik super gaaf vindt is dat ik mijn camera van mijn smartphone kan bedienen met het horloge. En ik vindt het geluid qua bellen met het horloge ook niet tegenvallen. Appen, bellen, berichten sturen, foto's maken. Het houd niet op. Het is echt een verlengstuk van je smartphone. Qua sporten heb ik nog niet alles uitgeprobeerd maar hij lijkt tot zover erg nauwkeurig. Niet alleen qua GPS maar ook de hartslag en zuurstof wordt nauwkeurig weergegeven.

Tot nu toe kan ik als enige minpuntje de batterijduur vermelden. Bij wat intensief gebruik lijkt de batterij maar 2 dagen mee te gaan.

Dizizid 10-04-2021

Te snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik heb de kleinere versie en ben meer bezig met opladen dan gebruiken. Ik kan wel van alles uitzetten om langer te kunnen gebruiken, maar dan heb je er dus weinig aan

Jopie63 05-04-2021

Fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Sinds kort een Samsung Galaxy Watch 3 en ik ben er erg blij mee! Makkelijk te bedienen en veel mogelijkheden.

Moeki 03-04-2021

De Samsung Galaxy Watch 3 is een echter topper!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben nu een paar maanden in bezit van deze Samsung Galaxy Watch 3 .... en wat heb ik een spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan.

Het verschil met mijn vorige smartwatch, een Fossil horloge met Wear OS, is echt ontzettend groot. De Samsung Galaxy watch 3 blinkt uit in gebruiksgemak, snelheid, uitgebreide functies en ziet er ook nog eens hartstikke mooi uit.

Een aantal zaken die voor mij eruit springen zijn de uitgebreide sportfuncties waarmee je veel verschillende sporten die je kunt bijhouden. Of een automatische sportdetectie die zelf registreert wanneer je actief bezig bent en dan geheel automatisch jouw workout gaat bijhouden. De draaiende bezel is super handig. Een zeer duidelijk en goed leesbaar scherm. De mooie vormgeving. En sinds kort is er nog de functie bloeddruk- en ECG meting erbij gekomen.

Kort samengevat is dit een top smartwatch, met zeer veel uitgebreide functies, een helder beeldscherm en staat daarnaast ontzettend mooi om je pols.

riru 31-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Als ik iets moet melden wat beter kan, moet ik echt zoeken wat en dan toch maar langere batterij vermogen

Hemas 31-03-2021

Had ik veel eerder moeten hebben

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Echt een geweldig horloge. Prachtig design en ontzettend veel mogelijkheden. Draagt licht om de pols en heeft een mooie klassieke uitstraling. Mede door de app heel goed in te stellen en aan te vullen met extra mogelijkheden.
Echt een aanrader. Ik had hem veel eerder moeten hebben.

mktest 31-03-2021

batterij snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

persoonlijk vind ik dat de batterij snel leeg loopt zelfs bij gebruik van weinig functies
dit is wel een stuk verbeterd nadat het terug gestuurd is voor reparatie 2 maanden naar aanschaf.
(nieuwe behuizing,batterij,moederbord en software)
deze service werd wel zeer goed uitgevoerd en was snel geregeld

Plannele 27-03-2021

Super fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik ben super tevreden over deze smartwatch. Mede door de schakelarmband lijkt het alsof je een echt horloge om hebt.. zonder dat het opvalt dat het eigenlijk een smartwatch is

BasMB 26-03-2021

Lekker licht en een mooie slanke uitstraling!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Extreem goedkoop voor wat je ermee kan. Het is een mooi licht slang model.
Batterij is wel duidelijk minder dan de oude Galaxy Watch die ik had.

W van Es 26-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Heb deze wath gekocht om me te helpen met mijn aandoeningen zodat ik niet over mijn grens ga ik kan alles in de gaten houden of ik te veel of te weinig loop of de hartslag, bloeddruk en noem maar op goed of minder goed is
Het is makkelijk te dragen makkelijk te bedienen is zeker een aanrader voor iedereen

Nientjuh 25-03-2021

Mooie Smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Deze aangekocht, en heel tevreden mee! hij werkt heel goed. het geluid is goed, de mogelijkheden (bijna) eindeloos! ik kan dit product van harte aanbevelen. hij wordt gebruikt voor het stappen-tellen, bellen, het lezen van meldingen, en alles is even duidelijk en snel (zodra de telefoon de melding heeft, het horloge ook.) bellen is kraakhelder en geeft geen enkel probleem. ook het scrolwiel is echt een uitkomst. maar ook gebruik van het touchscreen geeft geen enkele uitdaging, zoals het hoort. het scherm reageert goed. mooi stoer en robuust uiterlijk,

Linda1110 25-03-2021

Wauw, zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Ik wilde al langer deze smartwatch maar heb een horloge en dacht misschien niet echt nodig, het enige waar ik spijt van heb is dat ik het niet eerder gekocht heb, geweldig horloge, veel functies en onder er nog steeds

Klubok 25-03-2021

Fijn horloge, zeer compleet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Heb het horloge nu 3 weken en vind het een fijn horloge met mooie en goede mogelijkheden.
Vooral het handsfree telefoneren is heel prettig.
Ben buschauffeur en op deze manier kan ik de berichten makelijk op urgentie beoordelen.
Het enige kleine minpuntje voor mij is dat het een vrij zwaar en groot horloge is.....
Maar ondanks dat, zeer content mee.

Anoniem 23-03-2021

Samsung maakt zich weer waar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Samsung heeft met zijn watch3 zichzelf weer overtroffen. Een geweldig hebbeding dat alle beloftes waar maakt. Staat mooi om de pols en zit goed. Niet te klein en niet te groot. In één woord geweldig!

Ilona2021 22-03-2021

Goed horloge met een mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Het horloge heeft een mooie uitstraling. Veel apps mogelijk en makkelijk in gebruik. Een echte aanrader.

Eswin 20-03-2021

Top product, batterij valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Werking van product is super... Ook het design vind ik een van de betere designs die momenteel beschikbaar is op de smartwatch markt. Batterijduur had van mij iets langer gemogen... 2 dagen bij volop geladen. Opladen gaat wel langzaam dat is een minpuntje.

Robbiehompie 20-03-2021

Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Wat een fantastische smart watch. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen en de batterij gebruiksduur is ook bovenverwachting.

Tobiask 19-03-2021

super goed horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Dit is de eerste keer dat ik een Smartwatch gekocht heb. Dit is tot nu toe de beste aankoop die ik heb gedaan in lange tijd. aan het begin was het nog een beetje kijken hoe het werkt en wat er allemaal mee kan. soms is het nog een beetje lastig met bijvoorbeeld het stoppen van een training. ook zit er geen navigatie op en ik hoop dat dit nog komt. verder is het een top horloge en ik heb er totaal geen spijt van zeker een aanrader

SillySyl68 18-03-2021

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 goud

Zo blij met mijn smartwatch 3, binnen notime gekoppelt aan mijn Galaxy S20 FE 5G, wat een verrijking al die info en registratie aan je pols. Chic en mooi!!