Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 blauw op Kieskeurig.be.

6,5

Alies 27-01-2020

Heerlijk licht horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Heb 'm nu 3 maanden en ben echt super blij. Het stimuleert me meer te bewegen. Als ik te lang stilzit geeft ie een seintje. Draagcomfort is super. Je voelt 'm bijna niet. Bandje is super flexibel. Als ik een minpuntje moet noemen is het de batterij. Ik moet 'm eigenlijk wel om de 1,5 dag opladen. Ik heb dan wel alles aan staan de hele tijd. Constante harstlagmeting, gps aan, constant scherm aan. Het aantal trappen dat je loopt is ook niet nauwkeurig, maar bij het lezen van veel reviews van andere smartwatches is dat een algemeen probleem.

In tegenstelling tot al die enorm grote smartwatches vind ik dit een beschaafd en mooi model. Echt een aanradar!

Pluspunten

• draagcomfort
  • grootte

Minpunten

• batterij

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Mening123 26-10-2021

Smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Wel bijzonder dat bij dit horloge het oude nokia toetsenbord de vaste indeling is maar veder top geen bijzonderheden verder

Eppie80 26-10-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Mooi horloge met veel mogelijkheden. Nadeel is alleen dat je geen extra schakels kan bestellen, waardoor ik nu een imitatie band gekocht heb.
Accu gaat lang mee.

Liewes 26-10-2021

Smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Deze smartwatch is licht en makkelijk in gebruik
Prijs kwaliteit is goed
Gekocht bij de mediamarkt daar hebben ze mij goed voorgelicht over de smartwatch

Anoniem 21-10-2021

Fantastische horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik heb mijn horloge vorig jaa gekocht samen met een stel galaxy buds. De horloge werkt echt xht heel goed nu ik mijn nieuwe telefoon heb. Ik had een huawei waarop ik mijn horloge niet kon verbinden omdat deze dan van de bleuteuth af ging. Nu i keen noeuwe telefoon heb heb ik daar geen last meer van. Wat ik een toppunt aan deze horoge vind is dat ik mijn stappen, slaap, hartslag etc allemaal kan zien. Ik werk namelijk ljk in de horeca en wil er wen beetje ritme inhouden en bijhouden hoeveel ik per dag beweeg. Dat geld dan voor het lopen en et fietsen wat mijn horloge ook scant automatisch. Ik hoef er geen knop voor in te drukken en ik kan zien hoeveel bijvoorbeeld kaloriën heb verbrand in die tijd. De enige nadeel is dus dat de Bluetooth verbinding niet met elke telefoon kan, verder geen nadelen.

Miek77 18-10-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Het horloge doet wat het moet doen. Voor mij is hartslag meti g erg belangrijk belangrijk. Makkelijk in gebruik en de bloeddruk meting en ecg zijn fijn.

Menzie 16-10-2021

Robust ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Geweldige smartwatch die tegen een goed stootje kan. Is bijna niet kapot te krijgen. Moor scherm en lange batterijduur, heb erg weinig mankementen met deze aankoop

Romymer 12-10-2021

I love it!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Super fijne smart watch, ook makkelijk te bedienen.
Baterij gaat lang mee, en bellen hoor je ook goed.
Zitten veel functies op, en je kan ook nog eventueel als toevoegen.
Erg blij mee.

Anoniem 10-10-2021

My Personal Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Smartwatch, smart is hij zeker, maar ik vind het ook leuk dat ik hem kan personaliseren. Ik heb de versie met drie bandjes, dat is al af te stemmen op mijn smaak. De watch zelf heeft zoveel mogelijkheden, ik heb ze nog niet allemaal ontdekt, dat maakt het ook weer extra leuk!

mjvermeltfoort 08-10-2021

Ik beweeg veel meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Sinds ik de Galaxy Watch heb merk ik dat ik veel meer gemotiveerd ben om in beweging te komen. Onder andere doordat de Watch aangeeft wanneer het tijd is om te bewegen, maar ook door bij het wandelen de training op te nemen en nog net even een rondje extra te lopen om doelen te behalen.

Kaas22 07-10-2021

Handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik ben heel blij met het horloge heel handig en vooral chill tijdens het werken ik heb er super veel plezier van en zou vaker iets van samsung willen halen

Wilhelminaaa 01-10-2021

Life changer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Na lang vergelijken toch gekozen voor de Samung smartwatch. Heb het nu 2 weken in gebruik en ben helemaal happy. Ik kan mijn slaappatroon verbeteren nu ik inzicht heb in mijn slaap patroon en de fases. Als ik een uurtje stil zit krijg ik een melding om te bewegen of stretchen. Een een top motivator tijdens het sporten en wandelen. Waar ik normaal maar 1x per week mijn stappendoel behaald heb ik afgelopen week als 4x het stappendoel behaald. Enige minpunt dat om de 2/3 dagen batterij moet opladen. Gelukkig na 1,5uur weer een volle batterij. Ik ben meer dan tevreden

Anoniem 27-09-2021

Super match!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Fijn horloge en een trouwe vriend op de weg naar een bewuster en actiever leven. Comfortabel en strak design

1964paul 23-09-2021

Gewoon goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Lekkere, niet al te forse, watch. Even stoeien met hoe het allemaal werkt en de instellingen maar als je dat eenmaal door hebt is het een heerlijk ding, geen dag meer zonder.

Anoniem 22-09-2021

Fijne horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Fijne draagbare horloge. Mooi om dagelijks te dragen. Handige functies! Ideaal met sporten. Helaas niet waterbestendig....

Rodriguez 22-09-2021

Gewoon top horloge hier all blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ja top kijk uit naar maar heb er veel plezier van je kan er volgens mij genoeg mee naar is gewoon lekker om je pols en is gewoon top meer kan ik er niet over zeggen veel plezier mee

Tadev 20-09-2021

Active 2 super ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Heel fijn om overal in verbinding te staan met je telefoon..
Appjes, mailtjes,of een telefoontje allemaal uitstekend te lezen of zelfs te bellen!
Agenda is ook heel handig ik vergeet geen afspraak meer!
Ik heb hem nu ruim een jaar.
En ik weet dat ie nog maximaal een jaar mee kan.
Elke dag zit ie weer om mijn pols.
Heerlijk ding om elke dag mee te Shinen!

TimBoom 17-09-2021

Hij doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Het horloge ligt fijn op de pols, laat relatief snel op en gaat met normaal gebruik 2 goeie dagen mee. Dat hij voor deze prijs waterdicht is is heel mooi.

SvenR 16-09-2021

Perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

De galaxy active 2 is een heerlijke smartwatch. De smartwatch is makkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk. Bellen gaat ook super. Scherm is goed helder en berichten zijn duidelijk leesbaar