Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 blauw op Kieskeurig.be.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

kneusmeister 22-11-2021

uitstekende keuze

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

de galaxy watch active 2 is een heel mooi horloge in design en functionaliteit.
ik heb dit horloge nu een aantal weken en zou niet snel voor een andere kiezen.
enige minpuntje is dat je altijd hoort dat smartwatches lang meegaan kwa baterijduur, bij dit horloge is dat voor mij maar 3 tot 4 dagen.

Lina2805 21-11-2021

Heel erg blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Mooi design, goede prestaties, functies doen zijn werk, houd mijn gezondheid beter in de gaten zelf als ik te lang stil zit, krijg ik uitleg van oefeningen en houd ze bij.

Mel1106 17-11-2021

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

de galaxy watch 2 40mm is heel fijn in gebruik en geeft je alles wat je nodig heb om altijd in contact te zijn als je telefoon niet in de buurt is.. je kan er mee bellen berichten versturen en opnemen als je gebeld word... het is een gebruiksvriendelijk product. Niet te groot maar precies goed.. ik vind zelf dat het krasbestendig is.. heb deze nu bijna een jaar en nog geen enkele kras op het scherm en draag het elke dag.. als tip zou ik zeggen dat de verbindinsafstand wel wat groter mag.. als ik maar 5 cm te ver sta dan is de verbinding verbroken en dat vind ik jammer. Verder. Niks op aan te merken

Ivana88 15-11-2021

Amazing watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

I got this watch as a birthday gift and it's absolutely great with a lots of useful features. The only thing that I am not very happy with is that battery lasts only 2 days.

Lunatje 14-11-2021

Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik wilde een smartwatch. Ik wilde een MK watch, maar twijfelde ook over de Samsung, lastig! Mijn man zei me voor de Samsung te moeten gaan. Kors is maar een "mode" merk.
Ik heb niet eens meer na hoeven denken toen ik de Samsung smartwatch om mijn pols deed! Wat een geweldig horloge met fantastische kenmerken. Ik kan nu (na 1,5 week) niet meer zonder!

Anoniem 11-11-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik ben erg blij met de watch hij doet alles wat ik er van verwacht .
Mooi design en vind je dat niet kan je het aanpassen naar jou wensen.

TOPPRODUCT.

Anoniem 09-11-2021

Geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Het is een goed horlogeband het toucheren werkt goed en de fysieke ring werkt ook goed met de koppeling aan de telefoon gaat simpel het staat allemaal goed aan gegeven wat je moet doen en de uitleg was goed. Met sporten doet hij het ook goed en de gps werkt ook goed. Ik vind dit echt een aanrader

le_on_ie 05-11-2021

Fijne overzichtelijke horloge

Hele fijne overzichtelijke horloge
Wat ik prettig vind is dat je zelf beslist welke apps je op je horloge wil of niet waardoor dat je het heel persoonlijk kan maken.
Ook qua design. De ene keer heb ik een rose band waardoor het heel netjes oogt en de andere keer een silicone band waardoor dat hij erg sportief oogt.
Zelf ben ik niet heel sportief maar het motiveert me wel om meer te bewegen.
Ik vind het top

SWillems 05-11-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Het is simpel en duidelijk en makkelijk.
Tevens veel mogelijkheden. Zelfs zonder boekje te gebruiken. Ook makkelijk oplaadbaar

Wolf92 05-11-2021

Comfort +style

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

It's really comfortable, menu wheel is amazing sleep tracking is more informative than I was hoping, 10 out of 10.

NatasjaBK 04-11-2021

Mooi horloge met fijne functionaliteiten

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik ben over gestapt van naar de Samsung Galaxy Watch Active2 omdat mijn vorige minder functionaliteiten had en omdat ik een horloge wilde die er qua vormgeving ook wat mooier uit ziet. Ik heb vast nog niet alles ontdekt, maar ben zeer tevreden, heeft meer functionaliteiten dan ik had gedacht.

Anoniem 04-11-2021

Mooi, efficiënt en zuinig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

De Samsung Galaxy activity watch 2 is mooi om te zien, comfortabel om te dragen en heeft geweldige functies. Ik ben een sporter en vind het geweldig hoe de activity watch alles bijhoudt. Wandelingen worden automatisch gedetecteerd en als ik te lang stil zit, moedigt hij me aan om te gaan bewegen! De batterijduur is denk ik 1 van de beste pluspunten. Met alle opties ingeschakeld kan ik alsnog gemakkelijk 2 hele dagen het horloge gebruiken zonder op te laden. Ik weet dat dit niet het geval is bij veel andere smartwatches!
I'm in love!

Anoniem 03-11-2021

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Vind het echt een perfect dingetje. Werkt zoals verwacht en gaat lang genoeg mee. Geen klachten tot nu toe.

Sari B 28-10-2021

De trilfunctie van telefoon en apps zijn heel fijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Als slechthorende heb ik veel baat bij de trilfunctie van telefoon en apps. Ik kan niet meer zonder mijn smartwatch.

MarsDuif 27-10-2021

Ouder model maar voldoet nog prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Tweedehands gekocht. Batterij nog heel goed. Makkelijk 2a 3 dagen. Geen krassen en hij doet alles goed en snel. Werkt lekker samen met mijn telefoon van samsung. De nieuwste heeft nog wat meer health functies en daar kan je ook veel Google apps op zetten.. Daarom 4 IPV 5 sterren

Mening123 26-10-2021

Smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Wel bijzonder dat bij dit horloge het oude nokia toetsenbord de vaste indeling is maar veder top geen bijzonderheden verder

Eppie80 26-10-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Mooi horloge met veel mogelijkheden. Nadeel is alleen dat je geen extra schakels kan bestellen, waardoor ik nu een imitatie band gekocht heb.
Accu gaat lang mee.

Liewes 26-10-2021

Smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Deze smartwatch is licht en makkelijk in gebruik
Prijs kwaliteit is goed
Gekocht bij de mediamarkt daar hebben ze mij goed voorgelicht over de smartwatch

Anoniem 21-10-2021

Fantastische horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik heb mijn horloge vorig jaa gekocht samen met een stel galaxy buds. De horloge werkt echt xht heel goed nu ik mijn nieuwe telefoon heb. Ik had een huawei waarop ik mijn horloge niet kon verbinden omdat deze dan van de bleuteuth af ging. Nu i keen noeuwe telefoon heb heb ik daar geen last meer van. Wat ik een toppunt aan deze horoge vind is dat ik mijn stappen, slaap, hartslag etc allemaal kan zien. Ik werk namelijk ljk in de horeca en wil er wen beetje ritme inhouden en bijhouden hoeveel ik per dag beweeg. Dat geld dan voor het lopen en et fietsen wat mijn horloge ook scant automatisch. Ik hoef er geen knop voor in te drukken en ik kan zien hoeveel bijvoorbeeld kaloriën heb verbrand in die tijd. De enige nadeel is dus dat de Bluetooth verbinding niet met elke telefoon kan, verder geen nadelen.