Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Bekijk alle Smartwatches

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 blauw op Kieskeurig.be.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Surofa 16-01-2021

Fijn smart horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik ben erg blij met mijn Samsung smart watch! Veel functionaliteit welk ik regelmatig gebruik.
Handig ook om te zien hoe mijn slaap geregistreerd wordt. Ook in de gaten houden dat ik voldoende beweging krijg en niet teveel eet!!

Pluspunten

• Chique uitstraling
  • Werkt prima zie ook 1 minpunt

Minpunten

• Horlogeband wat groot voor vrouwen.
  • Traplopen wordt vaak niet goed geregistreerd

Alies 27-01-2020

Heerlijk licht horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Heb 'm nu 3 maanden en ben echt super blij. Het stimuleert me meer te bewegen. Als ik te lang stilzit geeft ie een seintje. Draagcomfort is super. Je voelt 'm bijna niet. Bandje is super flexibel. Als ik een minpuntje moet noemen is het de batterij. Ik moet 'm eigenlijk wel om de 1,5 dag opladen. Ik heb dan wel alles aan staan de hele tijd. Constante harstlagmeting, gps aan, constant scherm aan. Het aantal trappen dat je loopt is ook niet nauwkeurig, maar bij het lezen van veel reviews van andere smartwatches is dat een algemeen probleem.

In tegenstelling tot al die enorm grote smartwatches vind ik dit een beschaafd en mooi model. Echt een aanradar!

Pluspunten

• draagcomfort
  • grootte

Minpunten

• batterij

a-sha 26-11-2019

Direct retour

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Deze watch van Samsung mag dan smart zijn, het horlogebandje in ieder geval niet. Bandje is van silicone en heeft te weinig gaatjes, waardoor deze smartwatch dus niet past om mijn pols. Een gaatje 'bij prikken' kan niet want dan breekt mogelijk het silicone bandje. Een extra bandje erbij kopen is weer heel erg duur. Kortom, dan maar retour.

Pluspunten

Minpunten

• Bandje

Debby81 25-01-2022

Super blij mee.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik ben super blij met mijn samsung galaxy watch 4. Handig in gebruik. Ik kan er alles mee wat ik wil.

Riannekuiper2001 15-01-2022

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Het is een erg fijn horloge met veel handige functies. Ik gebruik hem erg vaak en kan niet meer zonder

Piet56 11-01-2022

Goed horloge een duidelijke info

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Zeer overzichtelijk en alles in beeld wat je wilt zien gedurende de dag. Ruim 2 dagen per batterijlading. Snel opgeladen. Mooi design.

Meyke 04-01-2022

Erg tevreden, alleen batterij erg snel achteruit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik heb mijn Galaxy Wacht Active2 nu bijna 10 maanden en ik draag hem iedere dag met veel plezier. Perfect tijdens het sporten of wandelen en om je stappen bij te houden als je niet de hele tijd je telefoon bij je wilt hebben. Ook erg handig om berichten te krijgen van o.a. Whatsapp, je muziek over bijvoorbeeld je oortjes te bedienen en om inkomende telefoongesprekken te beantwoorden. Je kan ook zelf instellen voor welke apps je allemaal notificaties krijgt op je horloge, zodat je niet bij iedere melding op je telefoon ook een trillende arm krijgt.
Het enige nadeel wat ik nu ervaar is dat de batterij in nog geen jaar tijd enorm achteruit is gegaan. Normaal gesproken kon ik makkelijk 2 dagen door met een volledig opgeladen horloge, ook wanneer ik gesport/gewandeld heb en dus continue mijn hartslag opmeet. Nu merk ik echt dat dit een stuk minder is. Als ik geen oefening op mijn horloge aan heb gehad, is mijn horloge na 1,5 dag al leeg. Als ik wel gesport heb dan krijg ik na 1 dag al een melding dat mijn batterij bijna leeg is.

Lamert 02-01-2022

Beste smartwatch op de markt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

De watch4 is in alle opzichten mijn nummer 1. Ingebouwde GPS. Mogelijkheden tot cellulair en een prachtige look. Veel verbeteringen in vergelijking tot de watch 3. En voor een leuke prijs! Echt een aanrader!

Brayan 27-12-2021

Geweldig en past perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ze bevallen mij goed en zitten fijn. Ik basketbal veel en blijven tijdens het springen goed in mijn oor.

Marco197545 26-12-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik ben zeer tevreden ook omdat ik een dochter heb van 14 maanden en dan als ik druk ben vaak gebeld word en dan niet hoef te rennen naar me mobiel maar gewoon via mij watsch kan bellen

Jaheim S 14-12-2021

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Zeer uitstekend product ik heb hem al een paar maanden en gebruik het nog steeds dagelijks de design is heel nice en past bij al mijn outfits je kan er mee appen emails checken speletjes spelen en nog veel meer het aparaat inspireerd me ook om net wat meer te bewegen om mijn dagelijkse doelsn te behalen je kan het gebruiken om te sporten hartslag en je stress nieveau meten is het te hoog dan kan het aparaatje kalmeren met adem haal oefeningen. Ik raad dit product echt aan.

Julian22 13-12-2021

Geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Echt een fijne Watch en gelukkig werkt het ook met iOS!! Ik heb door deze Watch gekozen omdat het goede performance heeft en der mooier uit ziet dan een Apple Watch. Een top ding

Lies88 12-12-2021

Een fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Het is eens fijne smartwatch. Doet wat het moet doen. De batterij gast 2 a 3 dagen mee. Is snel opgeladen. Registreerd de trainingen nauwkeurig en herkend automatisch ook trainingen

Anoniem 07-12-2021

Goed en degelijk horloge zeer gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Goed en degelijk horloge zeer gebruiks vriendelijk werk perfect.
Ik ben er zeer blij mee en doet precies wat ik er van verwachte

Ineke70 04-12-2021

Wisselend

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik denk dat mijn telefoon niét "matcht" met het horloge. Regelmatig valt de verbinding tussen telefoon en horloge weg. Één dag kwamen meldingen op de telefoon binnen, daarna niet meer. B.v. appjes.

Mary 53 04-12-2021

Ff moeten zoeken maar dan heb je ook wat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik vind het een heel prettig horloge ,voor mij zijn er voldoende functies beschikbaar , makkelijk in gebruik !!

Appeldoorn 04-12-2021

Zeer tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Uitstekend apparaat. Voldoet helemaal aan mijn wensen. Kan deze dan ook iedereen aanraden. Ook prijstechnisch goed. Ben er erg blij en tevreden mee. Echte aanrader.

Anoniem 26-11-2021

Heel handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik vind het heel handig om te gebruiken voor tijdens het werken en in mijn vrijetijd om even snel me berichten te kunnen zien

kneusmeister 22-11-2021

uitstekende keuze

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

de galaxy watch active 2 is een heel mooi horloge in design en functionaliteit.
ik heb dit horloge nu een aantal weken en zou niet snel voor een andere kiezen.
enige minpuntje is dat je altijd hoort dat smartwatches lang meegaan kwa baterijduur, bij dit horloge is dat voor mij maar 3 tot 4 dagen.