Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Connectiviteit
wifi, bluetooth, NFC
Vorm
rond
Kleur behuizing
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 blauw op Kieskeurig.be.

Buis05 09-01-2020

Fantastische mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik hen het horloge gekocht om mijn sportactiviteiten te kunnen vastleggen, zonder telkens mijn telefoon te hoeven meenemen. Ideaal om zo ook nog gewoon te kunnen bellen, etc.

Bert Jan 09-01-2020

Stijlvol design en redelijk eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Gisteren mijn watch binnengekregen. Aangezien het voor mij de eerste smartwatch is, is het wel even uitzoeken hoe alles werkt. Sommige onderdelen werken zeer intuïtief (met name de direct aan Samsung gelinkte onderdelen) en voor andere moet je iets dieper graven.
Tot dusver een erg mooi horloge dat erg prettig werkt!

DdeB 08-01-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Sinds maandag in het bezit van dit horloge. Voorheen een Apple watch, wat een verademing is dit.
Mooie vormgeving, gemakkelijk in gebruik, leuke functionaliteiten. Ben er erg blij mee

Missmixa 08-01-2020

Altijd goed geweest!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

In het verleden heb ik altijd voor Samsung als mijn mobiel gekozen. Ben even naar een ander merk gegaan maar dit bracht mij niet wat ik wilde. Hierom weer terug bij Samsung. Ik heb nu de Samsung Galaxy 8. Super fijn om mee te werken maar wat ik het belangrijkst vind is dat er goede foto's gemaakt kunnen worden. Deze mobiel geeft mij de foto's doormiddel van selectief shot, panorama en de aanpassingen die je kunt maken. Daarbij is hij fijn in de hand en past hij in je zak.

Anoniem 08-01-2020

Nice one

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Good product. Works perfect with the galaxy s10. Interface can be improved into easier use but is good. Display color and quality is spotless. The rose gold looks very fancy and elegant. Overall 5* and it earned it.

Helenams 08-01-2020

Wat ben ik blij met deze activity watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Dit horloge bevalt mij ontzettend goed. Het is gebruikersvriendelijk en het voldoet aan al mijn verwachtingen. Het is mijn eerste smartwatch en heb totaal geen spijt dat ik deze aangeschaft heb. Batterij zou iets langer mogen meegaan, maar het voor mij geen probleem. Ook het design is mooi.

Anoniem 07-01-2020

Prachtige gadget in de electronica.!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Deze maand gekregen voor mijn 65e verjaardag van vrouwlief.
Bizar voor woorden, had niet verwacht dat ik hier zoveel plezier aan zou beleven.!
Elke avond even oefenen met al die leuke digitale apps die er op staan of te downloaden zijn in de store wearable store.!!

Sappie 07-01-2020

Top en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Een erg fijne smartwatch. Heerlijk met je telefoon en koptelefoon hardlopen. Licht gewicht en duidelijke omschrijving.

Anoniem 07-01-2020

Geweldige watch steenless steel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik heb hem op 3-1-2020 aangeschaft en is tot nu toe een echte aanrader. Je kan er mee bellen, muziek mee luisteren zonder je telefoon te gebruiken en is goed te combineren met de galaxy buds. Het design is ook super mooi en ben blij dat de draairingterug is in dit horloge. De prestaties zijn zeer verbeterd. Alleen jammer dat samsung pay nog niet in nederland is.

I LOVE SAMSUNG

Nicolevk 07-01-2020

Super ding! 1 nadeel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Super fijn horloge werkt heel mooi. Groot scherm en kan ongeveer 3 dagen met een accu doen. Enige echte minpunt is het bixby spraak programma die herkent helaas nog geen Nederlands waardoor het reageren op berichten veel langer duurt dan de bedoeling is van een smart Watch. Ik moet ook eerlijk zeggen als ik dit eerder had geweten had ik m waarschijnlijk niet gekocht. Verder een top ding.

Cm2020 07-01-2020

Eenvoudig, mooi design en zeer handige watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Heel tevreden net mijn active2 fashion model. Mooi bandje en zwarte design watch. Voldoende functies en gebruijsvriendelijk. Opgeladen kan ik m ca. 2 dagen gebruiken. Bixby ben ik zelf niet z'n fan van.

Linda09021979 07-01-2020

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik heb hem nu een paar dagen in gebruik, en het bevalt goed.
Zelf wijzerplaten instellen en vele andere mogelijkheden!
Super horloge met een mooie uitstraling. Handig is dat je hem tijdens het zwemmen ook kunt dragen

Dunya433 07-01-2020

Erg mooi en handig horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Een week geleden gekocht en bevalt super goed! Makkelijk in gebruik en makkelijk om de eerste keer op te starten. Licht horloge met sportief maar toch elegant design. Het is echt een combinatie van een sporthorloge en smartwatch. Een aanrader!

Paul D 07-01-2020

Super smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Doet wat het moet doen en voldoet aan onze wensen. Mijn vrouw is er zeer blij mee. Weer een top product Samsung!

Ekrem61 07-01-2020

Geweldig Smartwatch voldoet volledig aan de wensen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Groot en duidelijk scherm wat gemakkelijk navigeerbaar is.
Uitgebreid sportmogelijkheden , batterij gaat lang mee. IP68

NSmits 07-01-2020

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Een smartwatch die er ook nog mooi uit ziet! Heel veel functies. Betrouwbare metingen. En gaat ook samen met IOS. Fijn dat ik nu ook spotify kan luisteren terwijl ik sport. Topcadeau!

Anoniem 06-01-2020

Geweldige Smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik wilde erg graag een Smartwatch hebben, maar de keuze was reuze. Er is zoveel aanbod dat je bijna niet weet wat je moet nemen. Door de uitgebreide beschrijvingen, reviews was ik ervan overtuigd om een Samsung Galaxy Watch Active2 44mm te kopen.

Bij het openmaken van de verpakking en het horloge om mijn pols doen, voelde dit gelijk goed!

Het horloge is makkelijk om in gebruik te nemen en ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt i.c.m. Strava. Echt super dat je ook andere apps kunt installeren.

Ook offline Spotify werkt super goed. Ik ben benieuwd wat het horloge mij nog meer brengt.

Het horloge vond ik wel wat duur, maar qua prijs/kwaliteit verhouding betaald dit zich hopelijk terug.

Tot nu toe super tevreden!!

Rp37 06-01-2020

Goede functies maar nog niet af.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Een aardig goede smartwatch maar nog niet helemaal goed doordacht. Jammer dat Samsung pay nog niet is gelanceerd in Nederland, betalen met dit horloge zit er nog niet in. De aluminium kast is nu al beschadigd, niet erg slijtvast!

Anoniem 06-01-2020

Active 2 SmartWatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

I absolutely love my smartwatch! The battery last good 3 days if i am saving energy and have the display on only when it's needed.Really good product!

Margreet501 06-01-2020

Mooi horloge die goed reageert op het scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Ik heb het horloge nu een aantal dagen na jaren een fitbit gehad te hebben.
Dit horloge meet vanzelf je activiteiten die je doet. Je kunt ze zelf ook instellen.
Ook het bellen werkt goed en je appjes kun je beantwoorden op je horloge. Wel jammer dat de spraak die je opneemt in het engels geschreven wordt waardoor ik dat niet gebruik. Ook is het horloge niet helemaal zwart want er zit een blauwe gloed overheen