Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

7,6

Marion Sprangers 12-05-2019

Mooi functioneel toestel, goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Fijne functioneel mobiele telefoon. Makkelijk hanteerbaar. Snelle functie schakeling. Scherpe foto's en panoramafunctiemogelijkheid geeft net dat extra, om mooie foto's te kunnen maken. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Snelle functieschakeling
  • Goede camera/pixels. Resultaat: mooie foto's.

Petra 16-05-2019

Weet je toevallig ook of de A40 goed synchroniseert met de Fitbit?

Arie051 12-07-2019

Prima toestel voor bescheiden prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Prachtig groot en helder scherm in een relatief klein toestel. Doet alles wat de duurdere Samsungs ook kunnen. De bijgeleverde oordopjes wel snel vervangen door betere. Prima aankoop voor een bescheiden prijs.

Pluspunten

• mooi scherm
  • klein formaat
  • goede accu en snelle oplader

Minpunten

• niet waterdicht
  • oordopjes slecht

Siem2 12-05-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Heeft 1 jaar en ca 9 maanden goed gewerkt. Toen kwam het gezeur. Eerst werd de accu niet opgeladen. Nieuw laadpunt. Toen geen geluid bij google maps, daarna gaat de ringtone de ene keer wel af en de andere keer niet. Hetzelfde geldt voor het trillen als er wordt gebeld. Nu is het een rampenfonds. Het lijkt in de speaker te zitten, maar die kan niet worden vervangen omdat die niet los te koop zijn. Help wat moet ik hiermee. Voorgaande toestellen hielden het ruim 3 jaar vol en behoefden nooit enige reparatie. Kortom Samsung wat kunnen jullie hiermee?

Jiz 22-07-2019

veel telefoon voor scherpe prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

+ mooi handzaam toestel, helder scherm, geen zwarte randen om scherm, erg goede camera's, laadt snel op
- volume van media en meldingen niet snel te regelen

Pluspunten

• camera
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• bediening volume

Anoniem 22-09-2021

Niets te ingewikkeld, doet wat 'ie moet doen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon voor zakelijk gebruik. Degelijk toestel en handzaam formaat. Fijne vingerafdruk functie, deze werkt niet bij elke telefoon goed, maar bij de Samsung A40 werkt deze zonder problemen.

Takkie 07-06-2021

Eenvoudig en makkelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Deze werkt net zo makkelijk als de oude die ik had de Samsung A5, alleen wat sneller en heeft vingerscanner en gezichtsherkenning en een heel veel betere camera voor foto's te maken, zeer scherp. Ook zo is de telefoon heel logisch ingedeeld en makkelijk te bedienen, ideaal voor iemand, zoals ik die hem alleen nodig heeft voor te mailen, foto's, telefoneren, whatsappen en een paar app's heeft die je nodig hebt om te sparen of te gebruiken in de winkel. Is betaalbaar en heel stevig en niet te groot of te klein of te dik. Ook heel prettig geluid en beeld, niet te fel en er zitten handige oortjes al bij. Kan ook 3 dagen zonder op te laden aan staan, echt ideaal!! En heeft genoeg geheugen voor gewoon gebruik.

Hanneke vdO 16-05-2021

Gewoon fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Zo dom maar ook ik liet mijn mobiel in toilet vallen, dus moest nieuwe aanschaffen. Geen twijfel, weer een A40

Ruudsel 06-04-2021

Super snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ondanks dat ik Apple gewend ben, en nu de overstap heb genomen naar Samsung.
Moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben over de werking.
Hij reageert snel en direct
Apps zijn makkelijk te gebruiken
En hij maakt hele nette foto's

Anoniem 12-10-2021

SIM

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Twee jaar loop ik inmiddels met deze A40. En eerlijk, voor een middenklasser is het een geweldig ding. Ja, tenminste.. Tot de E-Simkaarten in het vooruitzicht kwamen
Pl
ots kregen we problemen met de fysieke Simkaart die zgn niet geplaatst zou zijn. Softwarematig probeerde Samsung wel met Updates het problem op te losses
Maar eerlijk gezegd, denk ik dat samsung dit bewust heeft gedaan om de komst van de e-sim kracht bij te zetten Wel triest dat het spelletje zo gespeeld wordt

Ayoub_070 11-10-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Het is echt een top telefoon heb hem al 2 jaar en alles is nog goed geen krasje niks alles werkt goed lekker veel gigabite echt top en nog voor zon mooi prijsje soms is hij een beetje traag maar dat gaat al snel weg en gaat ie veel sneller maar voor de rest is het een supergoeie telefoon

AadL 04-10-2021

Eindelijk weer een handzaam toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Eindelijk een normaal toestel qua afmeting en functionaliteit. Snel en genoeg opslag en snel op te laden

Anoniem 02-10-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Het is een geweldige telefoon niet te groot. Makkelijke bedienen goede camera.
Zeer snel met opstarten.

minke13 02-10-2021

Super goeie telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooie, goeie telefoon! Goeie batterij gaat lang mee! Mooie camera! Snel opgeladen. Super telefoon!!!

Anoniem 27-09-2021

Top telefoon de samsung a40

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe samsung a40 het is een goede telefoon niet al te groot en makkelijk in gebruik ook voor mijn werk voor niet al te veel geld kortom top!

Anoniem 21-09-2021

Super ster and handig voor werk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

De a 40 is een fijne mobiele telefoon het is sterk en werkt goed ik heb er 2 en mijn ouwe is kapot maar daar voor het ik hem 2 jaar niet hij is fijn en snel

jack555 20-09-2021

geluids melding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Na de laatste systeem update, geeft de telefoon geen geluids meldingen meer. Dat is lastig, daar ik nu steeds moet kijken op de telefoon

Anoniem 19-09-2021

Beste Toestel ooit !!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit product bied mogelijkheden aan. zoals vingerscan en gezichtsherkenning," dat niet alleen de camera functie is ook goed. Niks op aantemerken!!

Keeny 03-08-2021

Hoe bevalt mijn Samsung galaxy a40

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Het is een leuke telefoon en begint meer super updates te krijgen en deze telefoon is zeker een aanrader

Maarte2006 22-07-2021

Goeie snelle sterke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Hij werkt snel maakt mooie foto's toen .mijn zus voor een nieuwe telefoon zocht rade ik haar deze telefoon aan omdat het gewoon een goeie telefoon is.

MLoesJe 27-06-2021

veel geheugen en gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben blij met mijn nieuwe samsung. Voldoende geheugen voor mijn apps en foto's. Met t formaat ben ik ook heel blij. Lekker fijn wat kleiner dan de meeste telefoons.