Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Display
5.9 inch scherm
Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

rbnwrdt 26-06-2019

Fijn in gebruik voor goede prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

na de S7 was het even wennen geen homeknop, maar de A40 stelt mij niet teleur. De batterij gaat lang mee, de back camera is goed. In het donker zijn foto's wat blur, verder is het glasdesign mooi maar sneller kapot dan mijn S7.
Tevreden met mijn aankoop.

Marion Sprangers 12-05-2019

Mooi functioneel toestel, goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Fijne functioneel mobiele telefoon. Makkelijk hanteerbaar. Snelle functie schakeling. Scherpe foto's en panoramafunctiemogelijkheid geeft net dat extra, om mooie foto's te kunnen maken. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Snelle functieschakeling
  • Goede camera/pixels. Resultaat: mooie foto's.

Petra 16-05-2019

Weet je toevallig ook of de A40 goed synchroniseert met de Fitbit?

Anoniem 06-05-2019

Zeer fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Zeer tevreden over dit toestel ligt fijn in de hand en heeft veel mogelijkheden
Ook de camera werkt mooi en makkelijk
En voor dit geld krijg een zeer mooi toestel
Beveel hem zeker aan

M_Star 04-09-2019

Matig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Er komen regelmatig Apps binnen en dan geeft de A40 geen hoorbare melding of ook soms maar de helft van mijn meldingsgeluid.
Hierdoor al een paar afspraken gemist

Jiz 22-07-2019

veel telefoon voor scherpe prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

+ mooi handzaam toestel, helder scherm, geen zwarte randen om scherm, erg goede camera's, laadt snel op
- volume van media en meldingen niet snel te regelen

Pluspunten

• camera
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• bediening volume

Arie051 12-07-2019

Prima toestel voor bescheiden prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Prachtig groot en helder scherm in een relatief klein toestel. Doet alles wat de duurdere Samsungs ook kunnen. De bijgeleverde oordopjes wel snel vervangen door betere. Prima aankoop voor een bescheiden prijs.

Pluspunten

• mooi scherm
  • klein formaat
  • goede accu en snelle oplader

Minpunten

• niet waterdicht
  • oordopjes slecht

Anoniem 30-10-2019

Klein en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Klein en snel toestel met goeie beeld eigenschappen en zacht voor je portemonnee . Batterij gaat lang mee tot 2 dagen bij normaal gebruik. Vindt het vooral geweldig dat je 2 sims en ook nog een sd erbij kan stoppen, zie je niet veel terug bij andere merken.

Ilja_1986 13-10-2019

Geweldige B-telefoon, maar nooit meer iets anders!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb nu sinds een kleine maand mijn A40. Vanwege budget voor deze telefoon gekozen maar zelfs met een groter budget zou ik deze telefoon kiezen. Lange batterijduur, mooie foto's, snelle features....

Manouk3010 13-10-2019

A40

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Fijne telefoon. Niet te groot en past makkelijk in je broekzak of kleinere tasjes ! Snelle telefoon en je kunt er alles mee. Ik vind samsung persoonlijk fijner dan iPhone en vooral de a40 bevalt me prima .

Ronald1965 10-10-2019

Geweldig beeldscherm en scherp en duidelijk apps .

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Heb 3 maanden in bezit en het bevalt me erg goed en erg tevreden .. beeldscherm is zo scherp en als ik iemand spreek via camera dan is zo mooi en duidelijk beeld.. toetsenbord ook ..tot nu geen klacht of negatief te vinden

Nellie1952 27-09-2019

Perfecte smartphone prijsgunstig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb nu mijn Samsung Galaxy A40 een paar maanden. Het is een geweldige smartphone voor een goede prijs. Ik ben er dik tevreden over en kan hem iedereen aan bevelen die een goede smartphone zoekt met acceptabele specificaties

Anoniem 25-09-2019

A40

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 4 maanden.
Ik vind het scherm super mooi zeker met het prijs kaartje dat er aan vast zit de processor is snel en goed het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat de achterkant nog al snel krast maar dat is goed op te lossen met een hoesje

hoi2 27-07-2019

vingerscan en gezichtsherkenning doen het geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

ik heb iets meer dan een maand deze telefoon en heb nog geen min punten het is een geweldige telefoon en ligt lekker in de hand

Stephanie2003 16-07-2019

Goed toestel maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze vorige maand gekocht en ik ben er zeer tevreden over. Ik vind het alleen wel heel irritant dat er steeds reclames tussen door komen. Het toestel heeft een mooi formaat en werk zoals het moet werken.

Cindy x 29-06-2019

Echt mooie handzame telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel nu 2 maand in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee. Hij heeft een mooi handzaam formaat. Best veel opslag capaciteit. De foto's zijn mooi scherp. En de prijs is gewoon erg aantrekkelijk. Batterij gaat minder lang mee dan ik verwachtte bij een nieuwe telefoon maar gebruik hem ook veel. Bij minder intensief gebruik gast de batterij wel lang genoeg mee.
Mijn vorige samsung was waterresistant. Dat mis ik wel bij dit toestel. Maar dat nadeeltje weegt niet op tegen alle voordelen. Kortom prima toestel voor een prima prijs

Julian12345 24-06-2019

Hyper telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zo tevreden met deze telefoon, je krijgt heel veel voor wat je betaald. Hij is al een paar keer gevallen maar nog niet kapot. #debestetelvanditjaar

Marcus72 12-11-2019

Zeer gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht en het overzetten van de data was een geweldige snelle klus! Na het installeren is het werken met deze prachtige telefoon in een mooie zalmkleur een verademing.

Julianh 12-11-2019

Mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb vorige maand deze telefoon gekocht. Het is een fijn werkende telefoon die mooie foto's maakt en heel snel oplaadt. De batterij gaat ook makkelijk een dag mee, en als hij dan toch leeg is, leg je hem heel even aan de lader en heb je weer meer dan genoeg batterij. Zeer goede en fijne telefoon, zeker aan te raden.

Diesel01 11-11-2019

Zo blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Vorige maand door val genoodzaakt een nieuwe te kopen. Kwam financieel slecht uit maar zo blij met deze. Super beeld/kwaliteit.

Lieuwe58 10-11-2019

Zeer gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Vanaf het eerste moment een apparaat dat goed is bevallen. Gebruiksvriendelijke interface, haarscherpe foto’s en goed functionerende apps. Ik geniet elke dag van dit handige apparaat.