Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

9,6

Marion Sprangers 12-05-2019

Mooi functioneel toestel, goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Fijne functioneel mobiele telefoon. Makkelijk hanteerbaar. Snelle functie schakeling. Scherpe foto's en panoramafunctiemogelijkheid geeft net dat extra, om mooie foto's te kunnen maken. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Snelle functieschakeling
  • Goede camera/pixels. Resultaat: mooie foto's.

Petra 16-05-2019

Weet je toevallig ook of de A40 goed synchroniseert met de Fitbit?

Anoniem 06-05-2019

Zeer fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Zeer tevreden over dit toestel ligt fijn in de hand en heeft veel mogelijkheden
Ook de camera werkt mooi en makkelijk
En voor dit geld krijg een zeer mooi toestel
Beveel hem zeker aan

rbnwrdt 26-06-2019

Fijn in gebruik voor goede prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

na de S7 was het even wennen geen homeknop, maar de A40 stelt mij niet teleur. De batterij gaat lang mee, de back camera is goed. In het donker zijn foto's wat blur, verder is het glasdesign mooi maar sneller kapot dan mijn S7.
Tevreden met mijn aankoop.

M_Star 04-09-2019

Matig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Er komen regelmatig Apps binnen en dan geeft de A40 geen hoorbare melding of ook soms maar de helft van mijn meldingsgeluid.
Hierdoor al een paar afspraken gemist

hoi2 27-07-2019

vingerscan en gezichtsherkenning doen het geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

ik heb iets meer dan een maand deze telefoon en heb nog geen min punten het is een geweldige telefoon en ligt lekker in de hand

Jiz 22-07-2019

veel telefoon voor scherpe prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

+ mooi handzaam toestel, helder scherm, geen zwarte randen om scherm, erg goede camera's, laadt snel op
- volume van media en meldingen niet snel te regelen

Pluspunten

• camera
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• bediening volume

Stephanie2003 16-07-2019

Goed toestel maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze vorige maand gekocht en ik ben er zeer tevreden over. Ik vind het alleen wel heel irritant dat er steeds reclames tussen door komen. Het toestel heeft een mooi formaat en werk zoals het moet werken.

Arie051 12-07-2019

Prima toestel voor bescheiden prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Prachtig groot en helder scherm in een relatief klein toestel. Doet alles wat de duurdere Samsungs ook kunnen. De bijgeleverde oordopjes wel snel vervangen door betere. Prima aankoop voor een bescheiden prijs.

Pluspunten

• mooi scherm
  • klein formaat
  • goede accu en snelle oplader

Minpunten

• niet waterdicht
  • oordopjes slecht

Cindy x 29-06-2019

Echt mooie handzame telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel nu 2 maand in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee. Hij heeft een mooi handzaam formaat. Best veel opslag capaciteit. De foto's zijn mooi scherp. En de prijs is gewoon erg aantrekkelijk. Batterij gaat minder lang mee dan ik verwachtte bij een nieuwe telefoon maar gebruik hem ook veel. Bij minder intensief gebruik gast de batterij wel lang genoeg mee.
Mijn vorige samsung was waterresistant. Dat mis ik wel bij dit toestel. Maar dat nadeeltje weegt niet op tegen alle voordelen. Kortom prima toestel voor een prima prijs

Julian12345 24-06-2019

Hyper telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben zo tevreden met deze telefoon, je krijgt heel veel voor wat je betaald. Hij is al een paar keer gevallen maar nog niet kapot. #debestetelvanditjaar

De Vliegher Bosch Kelly 07-09-2019

Fantastische gsm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Mijn man heeft hem sinds dinsdag cadeau gekregen en is hem nog aan het verkennen. Goede prijsverhouding , goed scherm, goede accu ,licht in de hand en gemakkelijke te hanteren gsm. Samsung is altijd een heel goed gsmmerk geweest en deze gsm bewijst het keer op keer.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Gemakkelijk om mee te werken
  • Mooi dessign
  • Prachtig beeldschermresolutie

Iemand 06-09-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Het is veel telefoon voor je prijs; de voorkant is bijna volledig scherm en de camera is ook supergoed! Soms de foto's beter dan op mijn camera.

Suze_12 06-09-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon pas net maar hij doet het supergoed. Je kan er veel spelletjes opzetten en hij heeft veel ruimte er zit vingerafdruk op en die is ook fijn.

BridgetZ 05-09-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

De telefoon heeft een prima voormaat. Niet te groot niet te klein. Ook erg mooi scherm en maakt erg goede fotos vergelijken mijn oude telefoon

Anoniem 04-09-2019

Ik vind hem top.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Sinds ik de A40 in mijn bezit heb nu 2 maanden is net of ik een mini computer bij mij draag .Ik kan alles sneller bereiken en makkelijk te bedienen ik sta er zelf verstelt af.

Marcellusw79 04-09-2019

Na een week retour

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Heb het toestel gekocht op basis van het formaat (geen 6 inch scherm maar vrij compact) en dat beviel goed. Wat niet goed beviel; teveel voor mij overbodige, maar niet verwijderbare Samsung-apps en een te kleine batterij.

Constance 03-09-2019

Perfecte prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de a 40 nu drie maanden.
Helemaal top! Maar zoals altijd en iedereen heb ik toch een min puntje.
Als hij in je broekzak zit gebruikt hij best veel batterij, doordat het scherm erg gevoelig id voor aanraking.
Verder heb ik dit toestel ook gekocht voor mijn twee pubers zoons. Super!

Anoniem 01-09-2019

Goed design en makkelijk in het gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon heeft alles wat je nodig hebt om verbonden te blijven. Ik gebruik hem zowel privé als zakelijk en op beide gebieden werkt het perfect. Daarnaast zijn de extra's ook erg leuk, zoals een mooi scherm en goede fotocamera! De batterij gaat zowel standby als bij veel gebruik lang mee.

Inge1983 01-09-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Vorige week dit toestel gekocht in koraal kleur. Wat een enorm fijn toestel! Ik heb altijd Samsung gehad en ben er altijd tevreden over geweest, maar dit is voor mij wel echt het neusje van de zalm! Gezien wij samen drie kids hebben en een hond, maak ik heel veel foto´s van ze. Geniet ervan om ze terug te kijken, gezien je echt het gevoel hebt erbij te zijn. Ook filmen is geweldig met dit toestel. Super mooie kwaliteit. Het geluid is fijn om te horen. Zelfs mijn partner heb ik weten te overtuigen om over te stappen naar Samsung, dat terwijl hij idolaat is van IPhone en Apple. Maar ook zijn volgende toestel gaat een Samsung zijn.

Anoniem 31-08-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb altijd apple gehad maar omdat mijn vorige telefoon kapot ging moest ik een nieuwe hebben. Deze is niet alleen veel goedkoper dan een apple maar ook nog eens beter.