Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Bianca99 24-12-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Vorige maand de a70 aangeschaft. Echt een mooie telefoon, voldoet aan mijn verwachtingen.

Hij doet wat die moet doen. Echt een super telefoon voor het maken van mooie foto's.

Anoniem 23-12-2019

Beste smartphone in deze prijsklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de a70 nu ongeveer 2 maanden en ik moet zeggen het is de beste smartphone die ik tot hiertoe heb gehad.
Het 6'8inch scherm is een zaligheid om mee te werken, heel mooi en helder beeld ideaal om Netflix te kijken of games te spelen.
Voor de rest is de a70 heel gemakkelijk in gebruik veel mogelijkheden om je toestel aan te passen naar eigen voorkeur.
De face ID werkt heel goed en fingerscan werkt best goed om onder het scherm te zitten.

Ceejay2100 23-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu iets meer dan een maand. En heb er nog steeds geen spijt van. Super goede telefoon

Linda2610 22-12-2019

Samsung Galaxy A70: geweldige - mooie prijs -

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben ontzettend tevreden over mijn Samsung Galaxy A70. Heeft een helder en groot display. Maakt mooie, scherpe foto's. Geeft het aan als de foto onduidelijk is. De batterij gaat lang (3 dagen) mee. Opladen gaat supersnel. De diverse functies werken simpel en snel. Apps zijn snel en makkelijk te downloaden. De diverse beveiligingsmogelijkheden (patroon, gezichtsherkenning, vingerscan) werken perfect. Kortom een geweldige telefoon, waar je zeker geen spijt van krijgt.

Jur01 22-12-2019

Wereldse telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en is nu al de beste aankoop die ik gedaan heb wat een telefoon. Lekker groot formaat, goede opslag capaciteit. Al met al goede telefoon

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

KeaGK93 24-07-2020

Uitstekende prijs kwaliteit. Werkt perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het werkt allemaal uitstekend. Nauwelijks waarneembare verschillen met de S series. Alleen de auto focus van de camera is erg rommelig en heeft soms moeite met scherpstellen.

Anoniem 16-07-2020

Iyi samsung - Galaxy A70

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik gebruikte Samsung - Galaxy S4 Ook al is Samsung - Galaxy A70 niet zo perfect is, dit goed vanwege het prijsverschil.

Heiber 05-07-2020

Gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Hier voor al paar keer een Huawei gehad maar ben blij dat ook weer een Samsung heb genomen hij bevalt mij zeer goex

Anoniem 29-06-2020

Samsung Galaxy a70

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de samsung Galaxy a70 al een aantal weken en het is een goede telefoon. Alles werkt prima vooral de camera en batterij werkt goed. Ik zou deze telefoon zeker aanraden!

Beffie2000 23-06-2020

Goede batterij. Groot helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze a70 nu al ruim een half jaar. Alle games zoals pubg pogo en vele andere werken nog steeds prima. De batterij gaat ruim een dag mee.

Anoniem 21-06-2020

Superfijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon een paar maanden geleden gekocht en bevalt me super. De prestaties zijn erg goed en vele functies. De telefoon heeft een lekker groot scherm. En het meest mooie vind ik de prijs kwaliteit verhouding aan deze telefoon! Erg goed! Ik ben dik tevreden. Ohja de achterkant is ook heel mooi met die verschillende kleureffecten als je de telefoon draait.

Joris57 21-06-2020

Blijft een geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben nog steeds ontzettend blij met de A70!
Voor wie écht een super toestel wil met idem groot scherm én met het bekende en vooral duidelijk gebruiksgemak van Samsung, dan is dit toestel nog altijd een aanrader. De camera van dit toestel is gewoon geweldig en de mogelijkheden om van je foto een meesterwerk te maken zijn volop aanwezig!

AnneTiland 16-06-2020

Zeer fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu ongeveer een half jaar en ben er nog steeds erg tevreden mee. Hij werkt snel en is makkelijk te bedienen. Ook is het scherm stevig. Mijn telefoon is al een paar keer gevallen en er zit geen krasje op. Het geluid van de telefoon is ook zeer helder en de instellingen zijn makkelijk aan te passen. Het formaat is erg fijn voor zowel berichtjes sturen als Netflix kijken. De prijs is ook zeer fijn en niet te duur, en toch is de kwaliteit zeer goed. Ik raad de telefoon zeker aan.