Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Herman27 11-11-2019

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Nou ik heb deze tel zo'n 2 maanden. Het is wel even wennen zo'n grote telefoon wel vind ik dat die goed werkt met simpele functies ook kan je de functies toepassen en je beeld verkleinen.

Nicolaas 11-11-2019

Groot, sterke accu, perfect om op te werken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Omdat het een vrij grootte smartphone is, kan ik er zeer goed op/mee werken met daarbij een sterke accu, waar ik de dag goed mee doorkomt.

Didiera70 11-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik vind het echt een fijne telefoon. Typt fijn. Maakt hele mooie fotos en heeft veel handige functies. Verder is het een echte verbetering in tegendeel tot mijn andere telefoons doe ik eerder heb gehad. Echt een aanrader dus

Jessie¹⁹⁹⁸ 11-11-2019

Snelle telefoon en je went er heel snel aan!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Paar weken geleden vervangen voor een oude versie van Samsung. Toen ik de A70 in mijn handen had wist ik meteen dat ik hem wilde. De camera is heerlijk en ik werd nog meer hype toen ik zag dat er een "super slomo" en een "slomo" optie bij zat. Ik moet nog steeds een goed moment daarvoor vinden maar alsnog is deze telefoon weer 1 van de beste die ik heb gekocht.
Ik raad de A70 aan!!!

Gijsiscoel 10-11-2019

Heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit vorige maand gekocht en ben er super tevreden mee. De batterij gaat heel lang mee en de a70 heeft een goede camera. Ook de 128 gb opslag is een echt + punt

Anoniem 10-11-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Dit is echt een geweldig toestel. Ik ben er zo blij mee! Mijn tablet ligt te verstoffen. Wat natuurlijk best jammer is. Maar op dit toestel kan ik gewoon films kijken, spelletjes doen, boek lezen enz enz. En jeetje wat een opslag! Ruimte zat! 128 GB!
Ik hoef geen S toestel hoor. Dit is prima! Zeker voor deze prijs.

Gregory86 10-11-2019

Heb der veel problemen mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

In nog geen jaar tijd 2 tel versleten dit is me 3de tel heb 2 keer dat gezeur gehad met USB connect USB losgekoppeld waardoor je een paar uur met je batterij doet gaat niet meer uit maar voor de rest een goeie tel

Walterwouter1984 10-11-2019

Voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu ruim een maand en ben er heel tevreden mee. Het voldoed ruim aan mijn verwachtingen en zeker de accu ben ik zeer blij mee.

Anoniem 10-11-2019

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

1 maand geleden heb ik deze telefoon aangeschaft en hij bevalt mij nog beter dan mijn vorige Samsung! Niet wennen wat meestal voor mij nodig is maar zeer gebruiksvriendelijk en super mooie foto's! Dit is een blijvertje voor mij!

Petra001 09-11-2019

Fijne telefoon met extra groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Mijn vorige telefoon was de Samsung S8, eigenlijk overwoog ik de S9. Heel blij dat ik voor de A70 gegaan ben. Fijn in gebruik, prima, scherpe camera. Je kunt ervoor kiezen om tijdens het nemen van de foto effecten toe te voegen, het resultaat mag er zijn. Het scherm is groot, ondanks de grootte ligt de telefoon goed in de hand. Qua prijs is hij ook een stuk aantrekkelijker dan de S serie, kortom een aanrader.

zob zobber 09-11-2019

groot beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Een tof toestelletje met groot scherm en zeer goede eigenschappen. Snel en in gebruik heel spaarzaam. Een topper en voor die prijs? Hoe doen ze dat toch?

Anoniem 09-11-2019

Mooi groot scherm en dikke batterij.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Na een s8 plus nu een a70. Mooi groot scherm maar vooral de batterij is geweldig veel gebruik gaat de a70 2 dagen mee.
Goede camera.
Een high end toestel voor een lage prijs.

Luke_ 09-11-2019

Geweldige snelheid en prachtige foto’s

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de A70 een maand geleden gekocht en ik ben er heel blij mee. De snelheid en het geheugen zijn erg goed voor deze prijs. Gamen gaat heel gemakkelijk door het hoge cpu en het grote scherm. De batterij gaat lang mee en ik hoef de A70 maar een keer per dag op te laden. Ik ben ook erg blij met de camera. Foto’s van dichtbij en selfies zijn erg hoge kwaliteit, foto’s van veraf wat minder. Het apparaat ziet er geweldig uit met het edge-to-edge scherm en past gemakkelijk in mijn hand. De prismatische witte kleur vind ik ook heel tof. Ik ben blij dat er een face-recognition functie op zit, die maakt het gemakkelijk om mijn telefoon snel te unlocken. De vingerafdruk functie onder het scherm is ook heel fijn en registreert mijn vinger feilloos. Doordat er geen home button op het apparaat zit lijkt het scherm extra groot en ga je niet per ongeluk naar het home scherm als je dat niet wilt. Ik vind het fijn dat de aan/uit knop en de volume knoppen aan een kant zitten, dat maakt het erg gemakkelijk om volume aan te passen en de telefoon uit te zetten met dezelfde vinger. Het is fijn dat je de camera app kan openen door twee keer op de aan/uit knop te drukken en dat je gemakkelijk een screenshot kan maken door de aan/uit knop en de volume knop tegelijk in te drukken. Ik ben heel tevreden over het uiterlijk van het home scherm en de interface van de telefoon. Ik heb ook een wallet-case gekocht waar ik ook erg tevreden over ben. Ik raad de A70 zeker aan aan mijn vrienden!