Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Anoniem 12-10-2019

Goed en betrouwbaar merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Maak al jaren gebruik van het merk Samsung vind het gewoon een erg goed en betaalbaar merk t.a.v andere merken

Anthonie98 12-10-2019

Mooie en goede smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze smartphone nu ongeveer een maand en ik heb er zeker geen spijt van. Allereerst was de prijs al zeer scherp, wat voor mij best belangrijk is. Zeker voor alle specs die deze telefoon bezit, zoals de geweldige camera en de snelle processor met veel werkgeheugen vond ik de prijs erg goed.
Wel jammer is dat Samsung zoveel 'eigen' apps heeft, zoals de agenda en mail etc. terwijl Google die er ook standaard bij levert. Hierdoor staan deze dubbel op mijn telefoon.
Kortom een zeer goed apparaat voor een zeer scherpe prijs!

Rick94 12-10-2019

Super aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

2 maanden geleden heb ik de Samsung Galaxy A70 gekocht. In het begin was het even wennen omdat deze telefoon wel groot is. Maar binnen een week was ik hier helemaal aan gewent . Sterker nog, ik zou niet meer kleiner willen.
Hij is erg gebruiksvriendelijk en zeer snel. De zwaardere apps en spellen kun je makkelijk spelen zonder dat de telefoon hapert. En als je kijkt naar de accu duur, kan deze met gemak een hele dag mee.
Bij weinig gebruik kan hij zelfs 2 dagen mee zonder op te laden.
Kwa kleuren en helderheid is hier niks op aan te merken. Deze telefoon heeft hele fijne en diepe kleuren, waardoor alles er erg mooi uit ziet.
Ook de foto's zijn erg mooi en erg helder.
Enige minpuntje is de vingerscanner. Deze werkt niet altijd even goed. Maar dat is voor mij geen probleem, want hier maak ik zelf nooit gebruik van.
Alles samengevat: een erg fijne, gebruiksvriendelijke telefoon, die meer bied, dan dat je in eerste instantie verwacht.

Anoniem 12-10-2019

Geweldige kwaliteits telefoon voor die prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de A70 nu twee maanden en hij bevalt heel goed met de prijs verhouding een aanrader dus voor de komende 3 4 jaar zit je goed met deze A70

JeaNNine 12-10-2019

BEN HÉLEMAAL HAPPY!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Na jaren IPhone te hebben gehad, ben ik vorige maand overgestapt naar de Samsung A70. Nu vraag ik me werkelijk af: "waarom heb ik in godsnaam zó lang gewacht, om die overstap te maken"?? Mijn voornamelijkste pluspunten zijn:
1: Super gemakkelijk in gebruik!!
2: Heerlijk groot scherm!!
3: Geweldige mooie foto's!! en
4: De batterij gaat echt súper lang mee!!
VANDAAR: IK BEN SINDS EEN MAANDJE -> HELEMAAL HAPPY!!

MamaAnne 11-10-2019

De telefoon voor drukke moeders

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu zoon 6 weken. Ik heb deze aangeschaft van wegen zijn camera en formaat.
Ik ben een moeder die graag de mijlpalen van de kids vast legt en ja ze mogen van mij af en toe een filmpje kijken. Prima prijs, goede kwaliteit, uitstekenden foto's en filmpjes. Goede accuduur

Anoniem 11-10-2019

Topproduct van Samsung (smartwatch)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Na in 2016 een hersenbloeding te hebben gehad, met onderliggend een hartritmestoornis. Lekker om alles te kunnen zien, mijn stappen bij te kunnen houden, hartslag, stressmeting, alle signalen op telefoon uit voor prikkelarm tijden overprikkeld te zijn, ideaal, belangrijke zaken komen toch op deze watch binnen. Heel blij mee.

Anoniem 11-10-2019

Supertelefoon voor weinig geld!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy A70 een maand geleden aangeschaft en ik ben zeer tevreden over het toestel. De batterijduur is geweldig! Ik doe nu 2 dagen met een volle batterij. Ik ben ook erg tevreden over alle functies van het toetsel en het scherm is ook erg goed. De grootte van het beeld is erg fijn om lekker filmpjes op te kijken. Kortom een geweldige telefoon voor een vrij lage prijs!

Puike telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon ongeveer 2 maanden geleden gekocht omdat ik op zoek was naar een telefoon die lang mee gaat op 1 batterij lading.
Ik kan nu ruim 2 dagen zonder bij te laden. Wat een verschil met mijn oude Galaxy S6.
Ook ben ik zeer tevreden over de foto's die dit Supersnelle toestel maakt

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy a70 nu ongeveer 2 maanden en ik vind hem helemaal geweldig.
Een lekker groot beeldscherm, een uiterst goeie prijs-kwaliteit verhouding, je kan er goed op gamen, hij is heel snel met dingen opzoeken enzo, er kunnen heel veel apps op, geweldige batterijduur en als ie dan een keer leeg is laad je hem heel snel weer op.
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat het een grote telefoon is, en dus niet in elke (broek)zak past. (Bij mij gelukkig wel.)
Ik zou deze telefoon zeker aanraden aan iedereen die een toptelefoon zoekt, maar er niet de hoofdprijs voor wil betalen.
Deze telefoon krijgt van mij een dikke 10!

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze een maand geleden gekocht en ben heel blij met dit apparaat, hij is groot, goede en snelle fingerprint reader.

Hans 49 10-10-2019

Super fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze A70 nu 2 maanden in mijn bezit, heel fijn en makkelijk bedienbaar toestel met lange levensduur van de batterij. Het scherm is helder en duidelijk en er zit een goede camera op. Voor mij een ideale opvolger van mijn vorige telefoon.

JannieB 10-10-2019

Fijn toestal

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

De A70 is een mooi toestel met een goed design. Maakt schitterende foto's door de 3 camera's. Ligt makkelijk in de hand en is heerlijk en simpel te gebruiken. Ik ben in het totaal erg tevreden met dit mooie toestel.

Lindaa79 09-10-2019

Zeer goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb er gelijk twee gekocht 1 voor mijzelf en 1 voor mijn moeder.
Er zit een goede accu in waardoor je minstens 2 (misschien zelfs 3) dagen met je telefoon kan doen zonder te laden bij normaal gebruik.
Het scherm is mooi groot 6,7 inch, dus je kan het ook als ene kleine tablet gebruiken wat ik zelf erg fijn vind.
Het geluid is ook erg goed ondanks wat ik in eerdere reviews gelezen heb. Je kon ook gelijk bij het installeren een update installeren om het geluid van de telefoon te verbeteren.

Camera is ook uitsteken en ik kom van de Lumia 1020 (met 41mp camera, ook een zeer goede camera).
Leuk is ook het video bellen.

Je moet hem eerst opladen als hij uit de doos komt en dan pas kan je de simtray openmaken en de mini sd en simkaart erin doen.
Hij nam geen instellingen over van mijn oude telefoon de Lumia 1020. Mijn simkaart was geblokkeerd omdat ik een andere had gekocht, dus de contacten nam hij ook niet over.
bij het instellen van de tweede Samsung telefoon voor mijn moeder kon ik wel alle instellingen kopiëren dus toen had ik alles binnen no time ingesteld

Anoniem 09-10-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit toetsel nu ongeveer 2 a 3 weken en bevalt me heel goed lekker groot, goede gezichtsherkenning. En nog veel meer.