Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Tycho_99 03-11-2019

Perfecte telefoon voor een student

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon gekocht, omdat het voor mij de perfecte telefoon is. Als student ben ik nogal krap bij kas en moet ik goed nadenken voordat ik mijn geld uitgeef. Zo kwam ik bij deze telefoon uit. De 6GB ram maakt het een vlotte telefoon. Het amoled scherm is super helder en met de batterij kan ik makkelijk 2 dagen doen. Al met al dus de perfecte telefoon voor een student.

Patrycja1502 03-11-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

De Samsung A70 is een haarscherpe en fijne telefoon. Zeer snel en gemakkelijk te bedienen. Mooie foto kwaliteit en ontzettend lange batterij duur.

Danny V 03-11-2019

Super telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

De A70 vind ik echt een supertoestel voor zo'n lage prijs, zeer tevreden over het grote, heldere scherm en erg gebruiksvriendelijk!!
Na de update werkt de vingerafdruk ook goed en de accu gaat lang mee. Echt een aanrader!!

ChimèneS 03-11-2019

Aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een paar weken heb ik de Samsung Galaxy A70. Ik had hiervoor telefoons uit de S collectie. Maar voor mijn nieuwe telefoon wilde ik wat anders. Deze telefoon heeft een mooi groot scherm. Dit is ideaal voor het kijken van films en series (wat ik veel doe). Een opslag van 128GB fijn voor al mn foto's. En wat een goede batterij heeft deze telefoon. Nooit meer zorgen maken over of mijn batterij vol genoeg is. Dus ik zou zeggen neem deze telefoon!!

Noa1 03-11-2019

Goede telefoon voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon voor mijn verjaardag gekregen en ik ben erg blij. Ik kan twee dagen zonder opladen gaan en hij maakt geweldige foto's.

Anoniem 03-11-2019

mooie grote telefoon, veel geheugen, laad snel op.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Heb nu een tijdje deze telefoon en bevalt mij prima. De telefoon laad snel op en heeft een langdurige batterij. Ook heeft de telefoon veel geheugen. hij is perfect voor jong en oud.

SanderG 02-11-2019

Prima stap

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ben overgestapt van een Galaxy S8 naar de A70. Ik gebruik deze nu ongeveer een maand en al met al zeer tevreden. Als gemiddelde phone user heb ik behoefte aan een schappelijk geprijsde telefoon met uiteraard uitstekende functies. Deze telefoon doet in praktisch gebruik amper verschil met mijn vorige Galaxy S8. Absoluut een aanrader, zeker wanneer je eens de andere Galaxy lijn wilt proberen!

Stoney mr 02-11-2019

Foto film toppertje.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Foto en film is voor mij het belangrijkste.
En daarom heb ik gekozen voor de A70 van samsung.
Heerlijk groot scherm voor optimaal genot.

Anoniem 02-11-2019

Geweldige camera's en goede batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

De Samsung Galaxy A70 is een goede maar vooral een snelle telefoon met super goede camera's zo wel voor als achter deze telefoon laad snel op.

Een waanzinnige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb hiervoor een Huawei gehad maar ben gelukkig weer terug gegaan naar Samsung.
Werkt gewoon veel plezieriger.

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

2 maanden terug deze telefoon gekocht . Prachtig toestel , camera is perfect om filmpjes op YouTube te kijken perfecte scherm ervoor zeker een aanrader

Toppertje

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb mijn a70 nu een maand. Hij bevavlt erg goed echter zijn er ook minpunten van mijn kant. Als ik in het donker mijn mobiel uit mijn broekzak haal, moet ik altijd de "pocket mode" optie weg drukken. Mij lijkt dat dit op te lossen is dmv een update. Anders dan dat vond ik de vinger scan dramatisch werken, maar na de laatste update werkt die uitstekend. Erg tevreden mee. Mijn laatste minpuntje is het volume range instelling knopje. Voor mijn gevoel veranderd er niet heel veel als ik het volume aanpas, tot dat ik hele grote verschillen ingeef, bijna maximaal tot bijna minimaal. In het algemeen kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben over de mobiel. Om af te sluiten met een tip, de functie wanneer je over je spatiebalk swiped en dan de curser een karakter of meerderen opschuift mis ik wel. Nu zit ik vaak een half uur te tikken tussen de juiste letters om een ding te verbeteren.

wout 69 01-11-2019

Snelle telefoon met dual sim en micro sd slot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon gekocht ter vervanging van mijn HTC hij was de zelfde afmeting maar veel meer geheugen zodat uitbreiding niet echt nodig zal zijn maar de mogelijkheid is er en tevens een dual sim zodat ik ook mijn werknummer er bij kan doen en niet met 2 telefoons loop.hij werkt snel vingerafdruk was minder met screenprotectie maar na laatste update werkt dit ook naar behoren .