Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Display
6.7 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,7

Bert2004 01-08-2019

Snel en een zeer helder en groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb Kieskeurig al hier voor benadert met het feit dat de beoordeling totaal niet klopt
De A70 is sowieso sneller en beter dan de A50 die een beter cijfer kreeg. Dit klopt totaal niet als je de reviews erop naleest, want die bestaan hoofdzakelijk uit tienen en wat achten. Ik heb hem mogen aanschouwen in een winkel en daar wat getest. Als je het niet erg vind om niet draadloos te laden is dit een puik alternatief voor de S10.
Waarom zijn in mijn ogen dit soort toestelen sneller dan de vlaggenschepen zoals de S10.
De camera schiet ook zeer mooie plaatjes.
Hij kost de helft, maar is niet merkbaar voor wat je ervoor terug krijgt.
Inclusief abonnement met 6000 min/sms/mb met een tweejarig contract 24,50 Euro is toch goed te doen.

Pluspunten

• Super snel
  • Kraakhelder scherm
  • Mooie foto’s

Frodo 09-08-2019

Super toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het toestel heb ik nu ongeveer 1,5 maand en hij bevalt me uitstekend! Super scherm, uitstekende gezichtsherkenning en de batterijduur, zalig om maar 1 x in de 2 dagen te hoeven opladen! Ook het interne geheugen is een genot om mee te werken wanneer, foto's van de kinderen maken? Geen probleem! Schiet er vooral een paar extra, ruimte zat!
De vingerafdruklezer kan verbeterd worden, deze is duidelijk trager en minder accuraat dan bij mijn vorige toestel, de Samsung A5 2017. Ook vind ik het jammer dat dit toestel niet waterdicht is, foto's maken van onze dochter tijdens haar eerste momenten in het zwembad? Houd je toestel dan goed vast.
Verder werkt het toestel snel, de GPS pakt de satellieten snel waardoor de navigatie snel de route berekent, oppakt en dat je kunt vertrekken.

Al met al een zeer waardevolle aanwinst!

Richard61 18-07-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 6 weken geleden gekocht. Prima toestel, behalve de verbinding. Na contact met de technische dienst KPN blijkt de spraak 4G mogelijk niet goed te werken. Overschakeling naar 3G via instellingen, mobiele netwerken, lost het probleem klaarblijkelijk op. Wil graag een oplossing om ook op 4G duidelijke spraak naar mijn telefooncontacten te hebben. Ik neem aan dat KPN en/of Samsung dit nog oplost.

Doron 11-07-2019

Enthousiast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik ben zeer enthousiast over mijn Samsung a70 alles werkt goed, makkelijk en snel. Het enige wat niet goed werkt is met bellen via gps. De mensen die ik bel kunnen mij niet goed verstaan.

Steffie16 13-10-2019

Goede prijs voor wat je krijgt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon 2 maanden geleden gekocht, ik ben er heel blij mee en hij werkt heel goed. Hij is heel snel en is veel beter dan ik had verwacht voor hoeveel ik ervoor heb betaald! Het enige is dat de achterkant snel krast dus je hebt wel een hoesje nodig. De camera is niet slecht maar ik beveel dit niet aan mensen die veel van fotografie houden, maar voor iemand die af en toe wel een fotootje neemt is dit goed genoeg. Maar over all ben ik er heel blij mee!!

Xantha 13-10-2019

Mooi groot toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb het toestel 4 maanden in bezit en tevreden.Wel jammer van de mono speaker.En het geluid tijdens bellen is niet echt geweldig.Verder een prima toestel.

Anoniem 14-07-2019

Prima. Makkelijk en toegankelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds een maand deze telefoon. Heel makkelijk om mee te werken. Heel toegankelijk en extra mogelijk heden gekregen om je telefoon nog beter in te kunnen stellen.

Anoniem 05-11-2019

De Galaxy A70 is super top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Voordelen
Het is een mooie telefoon goed design met een prachtige mooi scherm het scherm is mooi helder en heeft prachtige kleuren en een goeie resolutie
Dit is op het moment een van de grootste schermen op een smartphone en ik ben daar enorm blij mee want ik vindt persoonlijk een groot scherm fijner dan een klein scherm hij heeft een prima Camara ik kan er mooie foto mee maken en de Camara heeft ook een wideangel lens en een diepte lens en dat kan voor prachtige foto's zorgen. Hij heeft een goeie groote batterij als ik rustig aan doe met me telefoon kan ik er makkelijk 2 dagen mee doen, hij laat ook enorm snel op als je hem heb uitgeschakeld heb en hem aan de lader ligt is hij in een uurtje wel 100%

Nadelen
Hij heeft een groot scherm dus is natuurlijk ook een groote telefoon als je hem met 1 hand bestuurd is het een beetje moeilijk om bij de top van het scherm tekomen maar ik heb ook wel niet de grootste handen maar er is ook een modus waar mee je alles makkelijk met 1 hand kan besturen

Overig
Het is voor de rest echt een top toestel ik zou het erg aan raden ik heb ook al vrienden en familie overgehaald om hem te kopen echt een top ding!

Anoniem 05-11-2019

Geweldig mooi scherm en groot geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Het is mijn opvolger van de a5 ben er erg blij mee goede camera en lekker groot scherm en geheugen top toestel ben er heel content mee top.

Snufield 05-11-2019

Mooie complete telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding voor een mid-range telefoon. Scherm is groot en zeer scherp, camera is gewoon goed. Een volle batterij kan twee dagen mee en laadt zeer snel op!

SPEKKIE60 05-11-2019

Wat een geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Vorige maand aangeschaft en ik ben zeer tevreden over dit product. Maakt haarscherpe foto's en filmpjes. Genoeg MB om alles te doen wat ik wil en prima groot formaat. Had dit toestel al veel eerder moeten kopen.

Anoniem 05-11-2019

Goed en snel werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Goed en snel werkende telefoon. Veel geheugen en goede specificaties ben iets mindervtevreden over de camera, verder wel een telefoon om aan te raden.

JRoyA 05-11-2019

Groot en duidelijke scherm. Snelle upload.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Sinds ongeveer 2 maanden in bezit en kon meteen aan de slag. Alle bestaande bestanden konden direct overgezet worden naar mijn nieuwe A70. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Tot heden zeer tevreden.

Beste budget smartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb deze telefoon bijna 2 maanden geleden gekocht, en de batterijduur (4500mah) van dit apparaat is geweldig, je kan er makkelijk 2 dagen mee doen. Ook een nice feature is dat je video's op volledig scherm kan bekijken in ook nog een geweldige kwaliteit.. kortom ik ben heel tevreden met deze budget smartphone

A70 Subliem toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

De A70 voor mij een perfect en betaalbaar toestel. Vanuit Samsung zouden er wel minder standaard apps opgezet kunnen worden. Simkaart valt regelmatig opeens uit, na opstarten doet hij het weer. Verder geen opmerkingen.

Sanneth 04-11-2019

Fantastische mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Deze telefoon is geweldig. Hij is me al een paar keer gevallen. En nog niet kapot. Onwijs veel opslag. Films en series kijken was nog nooit zo leuk, goede beeldkwaliteit en enorm goed geluid!

Anoniem 04-11-2019

Mooi en strak design, groot display

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit toestel oktober 2019 aangeschaft als verbetering van mijn Samsung galaxy s8, ik ben blij met mijn keuze, de telefoon heeft een groot display met een notch aan de bovenkant, ook is het display heel helder dit leest en kijkt heel plezierig, door de 3 camera's aan de achterzijde maak je scherpe foto's. De batterij is heel goed met 4500mah waar je makkelijk de dag mee door kunt komen met intensief gebruik. Verder zit er ook een supersnellader waardoor je toestel in ongeveer een uur weer is opgeladen, en je nog langer plezier hebt van je toestel.

Anoniem 04-11-2019

geweldig apparaat om alles mee te doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik heb dit toestel 2 maanden geleden gekocht en ik ben er super tevreden over. Mijn vorige toestel [samsung galaxy j5] was helaas kapot gevallen. Met dut toestel kan je eigenlijk alles: gamen, internetten, foto's maken, films kijken van alles en nog wat voor iedereen. ik ben er zeer tevreden over en ik ben aan het sparen voor een watch maar het zou geweldig zijn als ik hem kreeg. ps: ik gun het andere mensen ook.
conclusie een geweldige aankoop.

xzeal 04-11-2019

Verbazend goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Na aanraden van collega's, heb ik mezelf ervan kunnen overtuigen om toch maar voor de A70 te gaan. Hiervan heb ik nog ggen seconde spijt gehad!!

Anoniem 03-11-2019

Beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad

Geschreven voor: Samsung Galaxy A70 128 GB / blauw / (dualsim)

Ik had een nieuwe telefoon nodig en deze telefoon is goedkoop vergeleken de andere en daarnaast ook nog een super goede telefoon. Hij is zelfs beter dan sommige nieuwe iphones