Nokia C2-01 zilver

Apple iPhone 7 plus zilver / 32 GB
9,3 (4)

8,1

beusje-2 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Bij Telecomweb een gereviseerde C2-01 gekocht. Mèt garantie.
Ik gebruik nl. geen internet e.d.
De C2-05 die ik hiervoor had, had regelmatig problemen met het doorgeven van geluid tijdens gesprekken, dat was vervelend.
De C2-01 doet het tot nu toe prima.
Mooi goudkleurig toestel. Alleen het invoeren van contactpersonen is wat lastig omdat het toetsenbord oplicht bij gebruik en de letters dat slecht zichtbaar zijn.
Verder is hij licht en duidelijk in gebruik.
Fijn dat de 'oude' toestellen nog te koop zijn.

401 02-04-2012 Product paar dagen in bezit

5,2
Ik vind deze Nokia hele maal niet fijn hij gaat automatisch op internet wat veel geld kost en het beeld scherm komen snel krassen op veder is het een goede telefoon waar hij ei gelij voor bedoeld is

Diversen 20-02-2012 Product paar weken in bezit

Heb enige minder goede ervaringen met andere telefoons, ook smartphones. De beste ervaringen tot nu toe gehad met de Classic van Nokia. Ik wilde een goede no-nonse telefoon, die intuitief te bedienen is en een batterijlading die lang meegaat. Daarnaast moest die de calendar en contactpersonen kunnen synchromiseren met Outlook. Afgaande op de beoordelingen van Kieskeurig heb ik bij Bol.com de Nokia C2-01 besteld. 's Avonds besteld voor 22.30, de volgende middag in huis! Het toestel bevalt op alle fronten goed, jammer van de USB kabel die net weer een iets ander contactje heeft en niet wordt meegeleverd. Toeters en bellen interesseren me verder niet zo. Gewoon een prima toestel tot nu toe..

willem 2012 31-12-2011 Product paar weken in bezit

Nokia C2-01 is een goed toestel als je niet al te veel eisende bent geen internet of dergelijks
voor de rest een prima toestel
prima foto toestel

nadeel is dat je geheugen van telefoon kaart niet gelezen word je moet wel de namen en nummers op nieuw in voeren

mjelle88 21-05-2011 Product paar dagen in bezit

Hiervoor ben ik in het bezit geweest van de nokia 6300, deze beviel altijd heel goed maar het werd tijd voor wat nieuws ivm dat de batterij niet meer zo lang mee ging na 3 jaar.
Nu sinds enkele dagen de nokia C2 01 in bezit, voelt super licht aan, wel iets dikker als de nokia 6300.
Heel makkelijk menu, wat ook zelf in te stellen is qua volgorde.
Heel blij met deze aanschaf, en dat voor deze prijs...
Heb hem in het warm zilver gekocht via belsimpel.nl kleur is in het echt mooier als op de foto's.

Dinkys 08-04-2011 Product paar weken in bezit

Zeer mooie telefoon. Helaas heb ik de telefoon weg moeten doen, omdat ik wifi erg miste.

Aanrader?

- Mensen die de telefoon gebruiken waarvoor hij bedoeld is zou ik de Nokia C1-01 aanraden.
- Mensen die ook een aardige camera in de telefoon willen zou ik deze Nokia C2-01 zeker aanraden.
Let op! DE Nokia C2-01 heeft geen flits. Zoekt u een telefoon waar wel een flits op zit dan kan ik de Nokia 6303i Classic aanraden.

De Nokia C2-01 beschikt net als de Nokia 6303i Classic over een navigatie kaarten. Echter is er geen gps ontvanger aanwezig. Wel is het mogelijk een route te plannen en de kaart te bekijken.

Cijfers:

- Beeldscherm: 8, in zonlicht schijnt het scherm een
beetje wazig op.
- Camera: 8, camera maakt duidelijke foto`s
- Radio: 8, de meeste zenders zijn duidelijk

De Nokia C2-01 had ik besteld bij Bol.com. De telefoon heb ik op 05 april retour gestuurd en een Nokia C3 besteld. Op 08 april was mijn C2-01 nog steeds niet binnen bij Bol. De TNT zegt dat ze niet kunnen zien waar mijn pakketje is omdat Bol een antwoord nummer heeft. Volgens Bol kan het maximaal 10 werkdagen duren voordat ik een ontvangst bevestiging krijg. Afwachten dus. De Nokia C3 had ik keurig de volgende dag binnen.