Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim) - Reviews

6.4 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Tycho 16-03-2019

Prachtig toestel, groot scherm en accu, goeie camera's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon pas een weekje en ik ben er super tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen enkel nadeel verzinnen. Camera's zijn goed en de Ultra Wide camera is super handig. Daarnaast doet de frontcamera het ook zeker niet slecht. De accu is perfect, ik zit veel op mijn telefoon maar kom makkelijk een dag door. Als je niet zo actief bent op je telefoon zou je er zelfs 2 dagen mee kunnen doen. Het heeft ook een prachtig groot scherm, handig om filmpjes te kijken of te gamen. De vingerafdrukscanner in het scherm doet het ook prima, zelfs als je vingers een beetje nat zijn. Ik raad je deze telefoon zeker aan!

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Grote accu
  • Goeie camera's

Ronny van l 10-04-2019

Meer voor minder is onmogelijk !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Vanaf het moment dat de Galaxy A50 is aangekondigd was ik erop gebrand dit toestel aan te schaffen. Na twee weekjes kan ik alleen maar vaststellen dat de A50 mij op bijna alle vlakken verbaasd. Zo is het toestel enorm snel en soepel en het scherm is verbluffend. Niet onbelangrijk maar vaak aan de oppervlakte geschoven is de gesprekskwaliteit en die is bij de A50 mede dankzij vOLTE uitmuntend. Om een azerty toetsenbord te kunnen gebruiken ben je wel verplicht een thirth party toetsenbord te lanceren als je Google assistent gebruikt want België heeft helaas nog geen assistent ondersteuning net zoals bixby geen Nederlandstalige spraakassistentie geeft. Hopelijk zal Samsung heel kortelings een volledige Nederlandstalige support voor zowel NL als Vlaanderen voorzien en als kers op de taart zou het fijn zijn als Samsung eindelijk de gradation covers uitbrengt want het toestel is veel te mooi om te verbergen. Het verkleurende effect op de zwarte A50 is zowat het mooiste ooit gezien in een smartphone. Uiteindelijk wil ik ook alle lof geven voor de laatste update die de fingerprint enorm veel accurater heeft gemaakt.

Dientje 04-04-2019

Had beter verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Sinds een week de A50 in bezit. Batterij valt tegen. Gaat net iets meer dan een dagje mee. Had gehoopt op meer de grotere batterij. Slechte bluetooth verbinding met mijn smartwatch active. Vingerscanner doet het slecht. Van de 10 keer doet hij het misschien 3 keer. Hij heeft wel een super beeldscherm en is lekker licht. Weet niet of ik, met wat ik nu weet, de keuze alsnog zou maken voor het toestel

Veenstra9492 29-06-2019

Super telefoon! 1 min puntje

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Erg mooie en fijne telefoon met super veel opslag geheugen. Alleen de fingerprint doet het amper, maar dankzij gezichts herkenning is dit niet heel erg

Anoniem 29-06-2019

Beste telefoon voor deze prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand, en het is een fantastische telefoon. Ingebouwde fingerprint sensor, gezichtsherkenning, 128 gb opslag (ook nog eens uitbreidbaar). Ik liet hem aan mijn vrienden zien, en zij dachten dat het een flagship telefoon was van 1000 euro! Ook een grote fan van de wide angle camera. Heb er onwijs mooie foto’s mee kunnen maken. Ik was eerst aan het twijfelen, vanwege de grootte. Ik dacht dat ik niet van grote telefoons zou houden, maar na 2 uurtjes wou ik al niet meer terug. Er is voor mij wel een heel klein minpuntje, maar die had ik ook wel verwacht op dit prijspunt. Die fingerprint sensor is wat traag. Ik heb een screenprotector op mijn telefoon, en daardoor is hij volgens mij wel ietwat aan de trage kant. Ik gebruik daarom altijd de gezichtsherkenning, en die werkt perfect. Heel snel, en accuraat. Ik heb hem in de kleur blauw. Ik ben een fan van deze kleur. Ze hebben de perfecte tint gekozen. Ik ben overgestapt van apple naar samsung, omdat ik bij samsung er van hou dat je alles kan customisen. Dat is geen verschil op deze telefoon. Ook heel fijn dat de 3.5mm headphone jack er nog is. Als laatste, de batterij. Wanneer hij op besparingsstand staat gaat hij wel 3 dagen mee bij mij. Hij laad ook heel snel op. De perfecte telefoon voor iedereen.

Anoniem 01-04-2019

Mooie lichte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Mooi dun toestel met groot scherm en een perfecte selfie camera, ook voldoende opslag 128 gb en werkgeheugen van 4 gb. Mooie foto's en video's met slowmotion. Ben zeer tevreden vooral de prijs.

Ton1 29-07-2019

slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Telefoon na enkele dagen af en toe traag en storing, na 2 weken volledig op zwart en niets meer mee te doen. Vingerscanner ook waardeloos

Joar 09-07-2019

Hij is in zijn geheel heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon een maand geleden gekocht en ik ben er zo blij hij is snel kan goede fotos maken overzichtelijk en voor zo weinig geld dat vindg ik echt super aan deze telegoon

Anoniem 09-07-2019

Samsung geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb een Samsung Galaxy a 50 gekocht en ben zo super blij tevreden heeft 128 gb en mijn telefoon raakt gewoon niet vol kan er oneindig mee aan t werk . Heb altijd al Samsung gehad

Mees03 08-07-2019

Prachtige vorm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit vorige maand gekocht en ben er zeer tevreden mee, hij is prachtig, het scherm voelt zacht aan en hij heeft een mooi besturingssysteem, hij is alleen af en toe een beetje sloom

Carsoni1961 08-07-2019

Prima specificaties gecombineerd met snelheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik zocht een snel toestel met veel schijfruimte en prima specificaties. Met de komst van de A50 Heb ik die gevonden. Top toestel en dik tevreden

Anoniem 08-07-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb de samsung galaxy a50 een paar maanden geleden gekocht en de telefoon werkt echt fantastich. Van alle telefoons vind ik deze wel echt de fijnste en de beste. Het Beeldscherm is groot genoeg, de telefoon loopt niet vast ook erg blij mee. Echt nog geen 1x spijt gehad dat ik de a50 gekocht hebt! Veder werkt de camara ook erg goed, kom steeds er achter dat er veel mogelijkheden zijn om fotos te maken. Ik hoop dat de telefoon nog lang mee mag gaan. De telefoon is zeker een aanrader ik geef de telefoon zeker een 9!

Mark1989 08-07-2019

Fijne grote telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Reeds een maand in het bezit van de A50. Prettige telefoon die makkelijk in het gebruik is. Afmeting is groot, dus moet je voorkeur naar uit gaan

Anoniem 11-09-2019

Goede camera's en een groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 2 maanden en ik ben er super blij mee. Voor een redelijke prijs heb je een mooie telefoon met veel functies.

top toesel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

ik heb ongeveer een maand geleden een nieuwe samsung a50 gekocht en ikben er erg tevreden over. Hij is groot maar niet te groot en heeft een mooie camera! Voor de rest werkt hij prima laad snel op en gaat niet snel leeg.

Eduan 11-09-2019

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb dit toestel nu 2 maanden en ben er zeer tevreden mee. Er zit een erg goeie camera op en een niet normaal goed scherm.

Made39 11-09-2019

gemakkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Galaxy A 50 is een betaalbare telefoon, die makkelijk te gebruiken is. Heeft vele mogelijkheden. Ik heb al vaker een samsumg gehad en nog nooit vervelende ervaringen.
Ik ben weer heel blij mee

sarenat 11-09-2019

geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

afgelopen maand gekocht helemaal te verde super snel grote is perfect eigenlijk niks ok negatief te zijn ! super fijne telefoon

HansC 11-09-2019

Vertrouwd en dus goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

Gebruikte al jaren een Samsung smartphone. Vorig jaar mede om budgettaire redenen overgestapt naar Motorola G6+. Miste toch de vertrouwdheid en degelijkheid van Samsung. Daarom toch weer een Samsung gekocht, en wel een budgettair aantrekkelijke met goede beoordeling de Galaxy A50. Voldoet functioneel uitstekend en is toch vertrouwd goed.

mooi van kleur en model

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / wit / (dualsim)

de Galaxy A50 gekocht en ik ben er zo blij mee een wereld gaat open en hij maakt zulke mooie foto's ik ben 71 maar leer telkens meer