Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

RS_AV1 11-09-2019

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

De samsung Galaxy s10+ is een geweldig toestel de camera's werken allemaal perfect hij is perfecte grote en super scherp. Het dolby atmos geluid van het toestel is ook super mooi.verder is de nieuwe powershare functie topp.echt je geld waard!

Herbie000 11-09-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik heb me foon nu 2 dagen en ben helemaal verliefd de batterij gaat lekker lang mee hij is lekker snel met spelletjes en alles laad lekker snel

Marcel en Brenda 11-09-2019

Galaxy S10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Toestel 10-09 aangeschaft , mooi toestel ,ligt goed in de hand, reageert snel, super kwaliteit foto's. vingerdruk scanner werkt super ook met bescherm folie op het toestel.
conclusie super apparaat!!!

13ycnan 10-09-2019

ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik heb hem nu een week en ik zou geen andere meer wensen. hij voldoet helemaal aan mijn
hoge verwachtingen. heel blij mee.

JRDY_ 10-09-2019

Echt een fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik ben echt voor het design van deze telefoon echt gevallen. Functies zijn top en uitgebreid. Ook vind ik het fijn dat ik 3 camera's kan gebruiken voor de beste shot.
Intensief gamen, video's- en foto's bewerken doe ik elke week en vooral heel snel met deze telefoon

Erg tevreden.
Ik ben al jaren fan van de Galaxy S reeks, ik heb mijn vriendenkring er inmiddels ook al ervan overtuigt.

Enige wat ik wel mis is de LED notificatie. Een oplossing was misschien rond de frontcamera geweest. Hier zijn wel apps voor maar die werken niet goed.

Miron 10-09-2019

Helemaal Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Wat een mooi apparaat. Prachtige camera zowel voor als achterkant. Ongeloofelijk snel en vloeiend in gebruik. Daarnaast heb ik nog nooit zolang met een volle accu gedaan, zelfs na het langerdurig kijken van films en dergelijke!

Chrissie 09-09-2019

Ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik Vind het leuk om te zien dat samsung zich zo ontwikkeld. Als ik de s10+ vergelijk met bijvoorbeeld de voorgaande s modellen dan ben ik zeer tevreden.

Anoniem 09-09-2019

Nooit eerder zo tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik kocht mijn Galaxy S10+ dit weekend en ik kon er niet meer van afblijven. Razendsnel en zeer eenvoudig de gegevens van mijn oude telefoon overgezet en toen kon ik van start.
Het beeldscherm is prachtig, de foto's lijken door een dure professionele camera gemaakt, het toestel is razendsnel. Ik ben zeer tevreden, nog nooit had ik zo'n complete telefoon. gewoon super!

QiQi 09-09-2019

Super tof

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik heb nu een aantal dagen de 10 plus en ben er erg tevreden over. De foto's zijn ook van uitstekende kwaliteit.

Erwin d 09-09-2019

Zeer mooie telefoon. Super foto.s

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Sinds deze telefoon uit was. Wilde ik hem al hebben. Heb alle Samsung modellen gehad. En de 10 plus. Is toch wel een hele gave. Ben er blij mee.

Kellyw 08-09-2019

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Prachtige camera, maakt fantastische foto's.
Mooi groot scherm, licht qua gewicht, strak uiterlijk en geweldige functies.

Kimberley1989 08-09-2019

Zoals je van Samsung gewent bent :)

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik heb deze telefoon bij een abonnement gekregen gisteren. Ik ben wederom nu al weer zeer tevreden.
Ik heb altijd de Samsung S telefoons en elke keer weer boven verwachting. Dus nu ook. Bij het uitpakken viel het grote scherm meteen op en werd ik verlieft op de prachtige Prism white kleur aan de achterkant van de telefoon. De S10+ is voorzien van de nieuwste snufjes, en je ziet duidelijk dat er uitgebreid nagedacht is over het gebruiksgemak.
Twijfel je nog over wat voor telefoon je zou moeten nemen? Zoek niet verder want de Samsung S10+ is het beste van het beste.

Troy 08-09-2019

Top telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik heb nu sinds een week de Samsung Galaxy s10+ en dit bevalt me prima! Super snel toestel en de batterij gaat lang mee. Over gestapt van een HTC toestel en is een dikke upgrade!

Raysa 07-09-2019

Super top top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik en mijn gezin zijn al 10 jaar klant vaan samsung il ben super blij dat samsung zo goed is en wat lief van samsung dat hij zo een leuke promotie geef ik ben dol op samsung ik zal nooiet wat anders willen allen samsung love it dankje wel samsumg om mij en veel mensen zo blij te maken

Caparts 07-09-2019

Toch weer een stap vooruit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Ik kom van een S9. Nu een s10+. Dat is toch weer echt een stap vooruit.
Het grotere scherm en de snelheid waarmee alles verloopt is echt de moeite waard.
Ook de accu capaciteit is een echte vooruitgang.

Andrada 07-09-2019

Super nice phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Don't think about it twice. The phone is very nice and the screen is truly the best. It is a bit expensive but it gives you the best cameras!

Gidjeem 07-09-2019

De Porsche onder te telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 1000 GB / ceramic black

Genieten. Super mooi product. Zie veel mensen klagen over de prijs. Echter, telefoons worden tegenwoordig meer gebruikt dan computers. Zorg dan dat je een goede hebt. Deze telefoon voldoet aan al mijn verwachtingen. Top!