Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 131 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Licchy 27-06-2022

S10 is mijn hele leven!

Ik heb mijn 2e S10 aangeschaft. Het is mijn hele leven zoals ik het altijd omschrijf.
Ik doe er alles mee. Fotograveren, bankzaken, email, appen, sociamedia en mijn gezondheid bij houden om maar een aantal dingen op te noemen.
Als ik mijn telefoon niet heb voel ik me echt onthand.
Ik ben dol op de camera van de S10 ik maak er de mooiste foto's mee. En foto's zijn voor mij hele waardevolle "tastbare" herinnering.
Ik kan iedereen een S10 aanbevelen!

Anoniem 26-06-2022

Heerlijk mobiel om mee te werken

Ik vind het een top product zeker als ik al standaard graag met samsung producten werk..ik zou het iedereen aanraden.

Yoëlle 25-06-2022

Goede betrouwbare telefoon

Samsung S10 is een betrouwbare telefoon. Ik heb hem al meer dan 2 jaar en werkt nog erg goed. Laad snel op en heeft een prima camera

Elsjuh 24-06-2022

Tevreden maar .....

Het enige negatieve aan een samsungtelefoon is dat je moet betalen voor betere beveiliging voor je telefoon. Ik vind dat iedere telefoon veilig hoort te zijn. Samsung geeft hiermee aan dat je telefoon niet helemaal veilig is anders had je die extra beveiliginsoptie niet nodig. Vandaar 3 sterren.

Darian 24-06-2022

Heel fijn toestel!

Heel fijn toestel. Goed scherm, is groot genoeg voor films kijken etc. Ook genoeg opslag. Werkt prima voor mij.

Anoniem 22-06-2022

Fijne telefoon voor jong en oud

De S10 ziet er mooi uit en ligt prettig in de hand. Zowel onze zoon van 10 als ik (37) kunnen er makkelijk mee overweg. De S10 maakt mooie foto's! Daar gebruiken wij hem vaak voor en er zitten veel verschillende functies op! Zoonlief kon er zelfs Fortnite op downloaden.. nou dat kunnen al zijn vriendjes niet dus dat was voor hem al het ultieme bewijs dat de S10 perfect is haha. De S10 is duidelijk in zijn gebruik en foto's worden in mappen opgeslagen wat erg fijn en overzichtelijk is. Wij doen er eigenlijk alles op en mee en zijn echt Samsung S fans!

Anoniem 19-06-2022

Geweldig goedwerkende telefoon

Prima, voor mij werkt alles perfect. Had een Huawei, maar Samsung is voor mij de beste keuze. Echt een fijne telefoon

Anoniem 16-06-2022

heel licht en vind het gekromd scherm heel leuk

de camera is super goed ik zou het echt aanraden het scherm is gebogen dus voelt suoer goed aan in de hand

Anoniem 15-06-2022

Hij werkt prima

Hij is echt een mooie telefoon and a foto and say yeah if you want to talk about it or not you're choice of

Jasmijn_09 14-06-2022

Het is een geweldige telefoon

Het is een geweldige telefoon, hij is makkelijk te bedienen en hij is erg mooi, hij is een perfecte maat, niet te groot en niet te klein. Het is zeker een aanrader

GJMi 12-06-2022

Veel mogelijkheden en makkelijk

Prima toestel makkelijk in gebruik ziet er goed uit. ..............................................................

Anoniem 10-06-2022

Uitstekende handige telefoon!

Hij beheerst alles wat nodig is en werkt uitstekend! Als een aanrader van iemand die verstand van telefoons heeft!

Anoniem 07-06-2022

Al jaren een prima telefoon!

Ik gebruik deze telefoon nu al een aantal jaar en ben nog steeds erg te spreken of de kwaliteit. Werkt nog steeds snel en de camera werkt ook nog altijd goed. Batterijduur wordt iets minder maar dat is logisch en niet storend.

Anoniem 05-06-2022

S10 telefoon samsung

De Samsung s10 is een fijne telefoon en maakt goede foto's. Ik vind alleen dat de batterij erg snel leeg gaat. (Dat is wel jammer) voor de rest echt een top telefoon

Anoniem 04-06-2022

Ik wilde het al jaren, na lang sparen... finnally!

Power to s10, love the design. Netjes , compact, gestroomlijnd, fijn in de hand, hopend op nog een update!

Anoniem 30-05-2022

Samsung s10

Samsung is aan te raden
Mooie goeie mobiel!
Niet te groot niet te klein.
Maakt mooie foto's en fijn compact

Anoniem 30-05-2022

Beoordeling Samsung s10

Ik ben heel blij met de Samsung s10
Goed beeld en snel
Alleen de batterij gaat een beetje snel leeg.

Harry19636964 24-05-2022

Kort en krachtig een heel fijn toestel

Een fijn toestel makkelijk in gebruik zeer goede foto's en filmpjes een echte aanraden als je niet de hoofdprijs wilt of kunt betalen !!

Wilaup 19-05-2022

Eindelijk weer een Samsung

Ik had vorig jaar mijn s8 ingeruild voor een ander merk wat een drama hef was of ik terug in de tijd ging eeuwen wachten voor er een app was gestart of ineens zomaar iemand uit mijn lijst bellen zonder dat ik dat aan hem vroeg of hij ging spontaan uit.
Het enige minpuntje is dat de batterij niet zo lang meegaat van mijn s10 voor de rest eindelijk weer een Samsung

Gé Janssen 15-05-2022

Prima Telefoon

Prima telefoon die makkelijk te gebruiken is. De camera is van goede kwaliteit, het geluid is prima!