Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green op Kieskeurig.be.

8,9

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Nicolaas C 18-01-2020

Kampioen onder de mobile telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Sinds een paar weken deze kampioen in mijn bezit er zijn nog een paar dingen die Ik nog niet goed onder de knie heb maar voor de rest zou op dit moment geen andere willen.

Anoniem 18-01-2020

S10 uitstekend toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Mooi formaat. Batterijduur is flink verbeterd t.o.v. de S8 die ik hiervoor had.
Snel, goed scherm en kan tegen een stootje: 2x laten vallen, maar geen schade.
De fotokwaliteit is uitstekend!

Denise123 17-01-2020

Goede telefoon met idem camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Goede telefoon. Doet alles wat je in deze tijd van een telefoon mar verwachten. Mooi en helder scherm. Uitgebreide camera. Zoom functies zijn fantastisch! Kwaliteit/scherpte/helderheid foto's kan soms beter.

Overbeek 17-01-2020

Perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb deze mobiel nu ongeveer 2 maand, erg tevreden, perfect scherp beeld en heel goed geluid (stereo) Klein minpunt is dat er geen notificatie lampje is maar dit is met een app op te lossen. Hij is lekker snel en past nog in broekzak. Kortom aanrader.

Ezzy 17-01-2020

Erg mooi design, vertrouwde Galaxy kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb de S10 net een maandje in gebruik nadat mijn S6 het na jaren trouwe dienst begaf. Ik wilde graag weer een Galaxy en heb zeker geen spijt van mijn aankoop. Vertrouwd systeem en knoppen op bekende plek. Goed beeld en snelle reacties. Ik raad hem iedereen aan.

sannie5314 17-01-2020

Mooi design, super handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb nu 1 maand mijn nieuwe telefoon, hij bevalt zo goed dat ik hem ook ga halen voor mijn zoon. En toen mijn andere kind hem zag vroeg ze een Samsung S 10 voor haar verjaardag. Al met al heeft de hele familie de S 10 in gebruik zoals je leest en is iedereen blij Wat een feest !!!

Bartje B 17-01-2020

Beste keus ever!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ben overgestapt van Iphone naar Samsung. Gegevens overzetten ging praktisch vanzelf. De camera op de S10 is geweldig.

Jasper79 16-01-2020

Nette telefoon, werkt zoals verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Telefoon werkt vlot en heeft een mooi scherm. Enige nadeel vind ik wel de batterij. Bij normaal gebruik en scherm niet vol verlicht gaat hij krap 24 uur mee. Voorheen had ik een S6 en toen die nieuw was ging hij bijna 2 dagen mee.

Jejupas 15-01-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Het is natuurlijk een hele uitgave,
maar nu enkele maanden in bezit.
En geen moment spijt gehad, vooral ik als diegene die gewoon niet veel eisend is en prettig wilt bellen, berichten, even snel mailtje versturen of filmpje kijken is dit echt een mooie luxe mobiel om te hebben!

Norbie 15-01-2020

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Fantastische wach! Stijlvol met oneindig veel mogelijkheden. Iedere dag weer een feest om te dragen!

Erwin68 15-01-2020

Scherp en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Nieuwe gekocht om mijn S9 door te geven aan mijn dochter, mooi verschil met oude is de snelheid en helderheid van het beeld. Het snelle opladen en natuurlijk de camera met de vele opties. Zeer tevreden met deze super telefoon.