Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Anoniem 23-03-2020

Geweldige mobile

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb vorige maand gekozen voor de Samsung s10, ik ben erg tevreden met de s10. Ik vind het een geweldige mobile en ik raad het aan aan mijn vrienden.

RubenJ 23-03-2020

Gewoon een erg goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb nu een maandje mijn S10 en ben, zoals altijd met Samsung telefoons, erg tevreden! De telefoon ziet er goed uit, is lekker snel, goede camera's en prettig in het gebruik....

Ellesbin 22-03-2020

Zoals gewend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Heb al jaren Samsung en wil geen andere telefoon meer dan van Samsung. Mooie snelle mobiel net genoeg geheugen om mijn mooie foto's op te slaan. Door Smart Things kan ik ook mijn mooie nieuwe 4k tv van Samsung bedienen

Willemp 22-03-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Overstap van S6 naar S10 ging vlekkeloos.
Grote verschillen zijn onder andere snelheid, kwaliteit foto's en video's, verschillende omgeving voor privé en zakelijk.
Kortom een goede keuze.

Anoniem 21-03-2020

Mijn beste smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Het was een kostbare aanschaf, dus ik hoop dat hij het nog even blijft doen. Het overgaan naar deze vanaf m'n s8 ging heel makkelijk door.de meegeleverde kabels. De foto's en de mogelijkheden daarmee zijn heel goed en bruikbaar. Ook fijn dat hij waterdicht is zodat ik ook in bad films kan bekijken. Eerder bewoog de achtergrond. Dat was wel mooi, maar nu is dat weg. Geen idee of dat mogelijk is nog met instellingen. Verder is alles lekker snel en ik heb nog geen problemen met te weinig geheugen gehad of soortgelijke dingen. Ziet er ook nog mooi uit. Iets minder afgerond dan de s8, maar daardoor ook minder angst dat het scherm kapot gaat.

Susanne29 21-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb deze telefoon nu een week of 3 in mijn bezit. Ben er erg blij mee. Mooi formaat, fijn in het gebruik. Alleen maar positief!

Randy1967 21-03-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Alles is makkelijk te gebruiken en te bedienen in het begin wel even zoeken alleen ik heb wel eerst alles moeten updaten

MissBroekie 20-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Na jaren een Sony telefoon gehad te hebben nu weer terug bij samsung. Maar wat een fijn telefoon zeg de s10 echt een topper . Ik kan nog geen slechte punten vinden .alleen dat als je in de basis stand staat je naar rechts veegt standaard bij bixby komt ik ben er nog niet achter of je dit kunt veranderen ik gebruik geen bixby namelijk.verder een top telefoon echt een aanrader

Niels20 20-03-2020

Weer een stap beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb de S10 gekocht als upgrade van de S8. De S10 boekt op vrijwel alle fronten vooruitgang op zijn voorganger. Hij loopt soepel en heeft een betere accu. Nu heb ik vaak aan het eind van de dag nog genoeg capaciteit over. Ook de groothoeklens van de camera is een prima feature.

Jajan 20-03-2020

Lekker snel, mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik ben heel erg tevreden met deze Samsung 10, zo" n vooruitgang met die ik eerst had, de Samsung 8, blijf heel trouw aan Samsung, heb al vele malen een Samsung in gebruik, ook mijn partner. We zijn dik tevreden.

Anoniem 19-03-2020

Goed toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism green

Ik heb dit toestel 2 maanden geleden in gebruik genomen en ben er zeer content mee, kwaliteit is goed. Foto's zijn goed en ook zeker gebruiksvriendelijk.