Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Opslag
256 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black op Kieskeurig.be.

9,6

Dick Enschede 13-05-2018

Geweldige kamera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik op reis ging had ik een telefoon nodig met een goede camera en de mogelijkheid om een 2e Sim kaart te gebruiken. Zo voorkwam ik gesleep met een camera en een tweede telefoon. De camera is in een woord geweldig. Ook vergrotingen op A4 formaat zijn prachtig. De opnames van concerten zijn mooi en afspeelbaar op mijn Samsung TV. Het telefoongeluid is luid en duidelijk en ook de microfoon is prima. Ik ga de telefoon nu met een opvouwbaar keyboard gebruiken en kan de IPad thuis laten. Het is een geweldige telefoon.

Pluspunten

• Camera
  • 2 simkaarten mogelijk
  • Schermkwaliteit
  • Draadloos oplaadbaar

Alexander37 05-11-2019

Super fijn toestel de Samsung Galaxy s9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Nu een aantal maanden de Samsung s9+ in gebruik. Super fijn toestel, mooi groot scherm. Snelle telefoon met een geweldige camera, vooral de live focus stand is erg goed en maakt prachtige foto's! Kortom de Samsung Galaxy s9+ is een echte aanrader!

ME van T 04-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Sinds enkele weken in het bezit van de S9 plus. Ik ben super tevreden!! Maakt mooie foto's en is makkelijk in het gebruik!

Anoniem 02-11-2019

Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

De s9+ dat is zo snelle telefoon heb veel telefoons gehad en meeste bleven vast hangen of als ze een keer laat vallen meteen kapot zijn deze s9+ is een snelle telefoon blijft ooit vast hangen en kan echt goed tegen een stootje

Niko538 02-11-2019

Galaxy s9 plus ervaring

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Super goed toestel batterij gaat lang mee mooie fotos en super slowmotion helder beeld kortom een ideale telefoon

Anoniem 29-10-2019

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Deze telefoon is echt super en ik vind het zo handig dat er een QR scan opzit en blauw licht filter maakt het me makkelijker om in de ochtend en de avond te kijken

leontina60 29-10-2019

super, geweldige telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb deze van iemand overgenomenn een maand geleden en tot nu toe zeer te vreden over. Alles werk naar behoren.b
Dit is echt een aanrader.
Deze krijg een dikke 10 van mij.

Krystal 24-10-2019

Voel me altijd happy

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Prettige handzame telefoon, wat doet waar voor ik hem kocht, mooie foto's met perfecte kwaliteit, voor en tijdens mijn werk de ideale werk hulpje.

Willemdark 21-10-2019

Super moderne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Het is een geweldige telefoon. Ik heb altijd samsung gehad en ook deze telefoon stelt mij niet teleur. Het is een super toffe telefoon met allerlei goede functies en de camera is ook fantastisch. Het is een super snelle telefoon en ben er super blij mee.

Anoniem 19-10-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Fijne telefoon, makkelijke besturing,mooie foto's. Fijn model niet te groot. Ligt goed in de hand, en een goede batterij.

Gb90 18-10-2019

Beeld en resolutie uitstekend fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Hallo ben te spreken over de telefoon ik vindt alleen dat de batterij veel beter kon dus dat vindt ik wel een min punt.
Camera is echt perfect en ben er erg over te spreken .
De ontvangst en maakt verder niet uit kwa provider maar die had ook wel wat meer aandacht mogen hebben .

Sereeta 17-10-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Telefoon is super in gebruik en na een reparatie is die tevens nog echt goed in gebruik enkel alleen dat de batterij niet lang mee gaat als de vorige

Jasper2006 14-10-2019

De speciale en geweldige dingen van mijn s9 +

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb vorige maand de samsung s9+ gekocht en op recht deze telefoon, i love it. Ik hou vooral van snufjes, maar deze telefoon zit gewoon vol met snufjes en daarom hou ik zo va deze telefoon

Doei

snagesar 13-10-2019

Fraaie Samsung S9+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Met deze Galaxy S9 weet Samsung opnieuw een toestel neer te zetten dat zich makkelijk met de beste smartphones van nu kan meten. De telefoon heeft een uitstekende camera, die vooral bij donkere omstandigheden boven de concurrentie uitsteekt. Het design en scherm zijn nauwelijks veranderd, maar blijven van hoogstaand niveau en maken van de Galaxy S9 een fraaie smartphone.

Lambertus66 10-10-2019

Vlot zonder haperingen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Al een tijdje in bezit en doet het volgens behoren.
Mooie foto's en filmpjes maak je er mee en het menu is duidelijk. Updates op tijd en het scherm is goed afleesbaar. Zelfs streamen op de 9 plus is een beleving en je krijgt door de beeldkwaliteit niet de indruk dat je naar een klein schermpje zit te kijken.

Anoniem 08-10-2019

Sublieme telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Ik heb deze telefoon nu 2 maanden, qua prestaties+functies levert deze telefoon alles wat je nodig hebt. De camera maakt haarscherpe foto's en video's. Het scherm is geweldig mooi en de kleuren komen erg goed naar voren dit vind ik echt een pluspunt voor o.a. video's kijken. Al met al een toptelefoon!

Anoniem 06-10-2019

Super elke keer vernieuwd

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Heb deze Galaxay 9+ nu een half jaar echt super en ik ontdek elke keer iets nieuws de updates zijn echt heel goed en snel

Rvkt 06-10-2019

Uitstekend toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Toestel gekocht na de Samsung s7. Een ware verbetering in alle opzichten. Perfecte vingerafdruk scanner achterop groot scherm en snel toestel

Anoniem 04-10-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Jullie hebben echt geen idee hoe goed de samsung telefoons zijn, ik mijn moeder en mijn vader zijn in 2010 overgestapt om samsung en ik wil nooit meer weg van samsung, het is echt ongelofelijk hoe goed ze zijn en wat voor goeie producten ze hebben, wij hebben een tv, wasmachine, geluidsinstalatie, game monitor en allemaal samsung telefoons en we zijn er zo blij mee met alles, we hebben nog nooit een probleem gehad en uitstekende service!!!!

Marte 03-10-2019

Zoals je van Samsung gewend bent! Top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9+ 256 GB / midnight black

Mijn Samsung galaxy S10+ was gestolen, daarom 2e hands een S9+ aangeschaft.
Kan het verschil wel merken in de camera, ben die extra camera gewend en die heb ik nu niet meer, verder heeft deze camera ook mooie effecten en scherpe foto's.
Het design van samsung is ook prima, ook mis ik bij deze de vingerafdruk aan de voorkant ipv aan de achterkant.

Het is dat ik al een upgrade (s10+) heb gehad, waardoor ik dus anders gewend ben en meer functies gewend ben, maar buiten dat om is de samsung galaxy s9+ een hele goed werkende telefoon, mooie scherpe camera en veel opties in de telefoon zelf.
Vooral handig is de functie dat die apparaten en locaties onthouden voor ontgrendelfuncties.