De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FM-50 GSM met GPS en fototoetsen 4 Grote fototoetsen, Eenvoudig in gebruik Zwart op Kieskeurig.be.

Fietje 07-09-2019

Perfecte telefoon voor mensen met (verstandelijke) beperking

Geschreven voor: Fysic FM-50 GSM met GPS en fototoetsen 4 Grote fototoetsen, Eenvoudig in gebruik Zwart

Twee stuks gekocht voor mensen met een verstandelijke beperking. Door de simpele en makkelijk begrijpende bediening zijn deze telefoons van Fysic zeer geschikt! Ik heb ook even contact moeten opnemen met Hesdo de helpdesk van Fysic omdat een van de telefoons een probleem had met het scherm.
Dit werd op zeer correcte en klantvriendelijke wijze opgelost!! Hesdo verdiend een groot compliment!!

Pluspunten

• 4 picto/foto knoppen
  • Alarmknop op de achterkant
  • Lampje wat zeer goed verlicht!

Minpunten

• fotoknoppen zeer gevoelig.
  • Oplader niet erg stabiel

Anneke 12-08-2019

De fototoetsen zijn een prima oplossising voor ouderen.

Gekocht voor een vergeetachtige kennis. Nu kan zij haar kinderen direct via de fototoets aan de telefoon krijgen. Voor het programmeren van de nummers moet je even de tijd nemen. Dat komt omdat er geen cijfertoetsen op het toestel zitten.
Ik liep even vast, en heb toen Fysic gebeld: er keek een medewerker mee en het probleempje was binnen vijf minuten opgelost. Klasse!

Pluspunten

• Makkelijk kiezen ahv foto's

Minpunten

• Invoeren nummers kost nogal tijd

Claudia 23-05-2019

lastig programmeren

Het telefoontje is lastig te programmeren en je kunt alleen voorgeprogrammeerde nummers bellen.
De vier grote toetsen zijn wel handig in gebruik.