Huawei Y6 16 GB / goud / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Y6 16 GB / goud / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

ivan1 30-09-2016

UITERST ONBETROUWBAAR

Nog nooit had ik zo'n slechte telefoon. Het toestel is vooral zéér onbetrouwbaar in tegenstelling to t mijn vorige Huawei Ideos X5. Huawei kan dus wel goede toestellen maken, maar op dit toestel is duidelijk (te veel) bespaard : té weinig geheugen, onbetrouwbaar : het toestel valt uit, verstuurd berichten aan andere ontvangers dan je geselecteerd hebt (dit is zowat het meest vervelende wat ik tot hiertoe meegemaakt heb, met gelijk welk toestel) De gesprekskwaliteit voor de ontvangers valt écht tegen. Dikwijls moet ik mijn gesprekspartners terugbellen op de vaste lijn omdat de huawei een zéér slechte uitgaande verbinding heeft (onverstaanbaar) terwijl het toestel nog geen 9 maanden oud is. Zonde van het geld, maar het toestel zal snel de deur uitgaan voor iets beters (géén Huawei meer !!!!) Regelmatig krijg ik te horen van mensen dat ze me niet konden bereiken (sms én telefoon) Het ding zal snel in een vuilbak belanden ...

Pluspunten

• Goede batterij (enige pluspunt volgens mij)

Minpunten

• Zeer onbetrouwbaar toestel op alle vlakken
  • Krap geheugen

romamut 26-01-2016

Zeer goed en degelijk toestel voor zijn prijs. Geleverd met de laatste Android-versie 5.1 Lollipop, dewelke probleemloos draait. Voor mobiel internet reeds de 4G. Zeer interessant is de GPS functie. Download een "free offline navigatie" app uit de playstore en je hebt een volwaardige GPS zonder mobiel internet in te schakelen. De accu gaat vrij lang mee, toch tot 3 dagen als je internet (wifi) uitschakelt. Afmeting van 143x72mm is misschien vrij groot, maar het toestel ligt wel goed in de hand. Foto's zijn minder van kwaliteit, maar het is ook geen spiegelreflexcamera. Ik gebruik het voor bellen, sms'sen, emails, soms GPS en beetje internetten (sociale media). Je kan stellen dat Huawei de Chinese Samsung is. Ik ben er zeer tevreden mee.