Motorola Moto G5 16 GB / lunar gray / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola Moto G5 16 GB / lunar gray / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Tim 14-05-2019

best budget smartphone

Als je een gsm zoekt waar je niet al te veel app's op wil zetten en waarvan de batterij lang mee moet gaan in standby modus, is dit een goede keuze. de batterij kan je er ook uithalen wat een voordeel is, als de batterij ooit stuk gaat kan je hem gewoon vervangen, vaak bij duurdere gsm's kan de batterij er niet uit en moet je een nieuwe gsm kopen. Ik ben tevreden van deze gsm, hij werkt snel is niet te groot en je kan bij instellingen leuke dingen instellen zoals twee keer schudden met de gsm en het licht gaat aan, deze functie gebruik ik vaak :D.

Pluspunten

• leuke instellingen
  • batterij kan er uit
  • batterij blijft lang vol
  • mooi kleurscherm

Minpunten

• heeft maar één camera achteraan en één vooraan

Vaz 02-08-2017

Snelle smartphone ooit

Makkelijk en vlot mee opweg, grote scherm, snelle werking, goeie camera...
Alleen 1 minpuntje met de oplaadplaats voor de rest super!

Pluspunten

• Luid

Minpunten

• Oplaadplaats langs onder

Jolien 07-07-2017

Degelijke smartphone voor weinig geld

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!
Deze smartphone heeft alles wat je nodig hebt voor een een zeer democratische prijs.
Batterij laadt snel op (dankzij de meegeleverde lader) en gaat meer dan een dag mee bij intensief gebruik (bellen, gps, ...).
Weinig onbruikbare standaard apps.
De gsm zelf heeft voldoende geheugen voor alle apps die ik nodig heb: gps, facebook, WhatsApp, Instagram, bankapps, ... En indien nodig kan je zelfs nog uitbreiden met extra SD kaartje.

Pluspunten

• Goede batterij, laadt snel op
  • Handig in gebruik, weinig overbodige apps
  • Ingang voor extra simkaart of SD-kaart
  • Stevig toestel

Minpunten

• Geen meldingslampje

Wimvn 05-07-2017

Een telefoon voor iedereen

Een prima smartphone voor iedereen die verwacht dat een telefoon doet wat hij moet doen.

- De accu gaat vlot een dag mee en is met de bijzondere oplader ook weer binnen enkele tientallen minuten (grotendeels) opgeladen.
- Het beeldscherm is duidelijk en helder (wat verwacht je anders van een smartphone?)
- Je hoeft je niet te ergeren aan het lange wachten wanneer je een app opent, want de moto G5 is snel en krachtig genoeg om door elke dagdagelijkse app te navigeren.

Misschien niet echt 'nodig' voor een telefoon maar de vingerafdrukscanner is een hebbedingetje waar je een dag later niet meer zonder kunt!

Jammer van deze telefoon:
- De terug- home en overzichtsknop worden geprojecteerd en zijn niet fysiek, een gemiste kans! - De vingerscanner staat pal onder de homeknop en durft al eens onbewust tot verwarring te leiden. Dit was zeker beter geïntegreerd geweest

Voor wie de aankoop overweegt: vergelijk zeker eens met de Nokia 5 (die is terug van weggeweest!)

Pluspunten

• accu
  • duidelijk beeldscherm
  • snelle oplader
  • vingerscanner
  • snelheid / dual sim

Minpunten

• vingerscanner staat pal onder de homeknop
  • homeknop wordt geprojecteerd