Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Huawei P10 64 GB / graphite black / (dualsim)

Huawei P10 64 GB / graphite black / (dualsim)
8,9

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black
7,1
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 128 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver op Kieskeurig.be.

Ria Rombouts 05-09-2017

top model Huawei P10+ met schitterende Leica lenzen.

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Ik heb voor de Huawei P10+ gekozen omdat er standaard een lens in zit voor zwart/wit foto's en een voor kleurenfoto's en een camera voor selfies. Geweldig.
Je maakt er schitterend scherpe foto's mee Ook de filmpjes zijn erg goed die ik er mee hebn gemaakt. IPV een foto en film camera en een telefoon ga ik tegenwoordig op pad met alleen mijn Huawei P10+ Wat een luxe toch

Pluspunten

• lensen
  • lange accuduur

Anita 26-10-2017

Mooi beeldscherm, groot, snel en snel opgeladen

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Heb het gekocht vanwege het geheugen 256mb en vanwege de camera. Daarnaast is hij binnen een uur 100% opgeladen!
Echt een hele goede en fijne telefoon. Hij is ook snel aan. Ik kan geen minpunt over deze telefoon bedenken.

Pluspunten

• Geheugen 256mb
  • Camera 20mp
  • Snellader
  • Snel opstarten
  • Mooi beeldscherm

Minpunten

• Geen minunt

YF 05-09-2017

Heel fijn toestel

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Dit is een hele fijne telefoon. Ik heb dit toestel gekozen omdat ik al een hele fijne indruk van Huawei gekregen door mijn vorige toestel (Huawei P8) dus met dit toestel weer voor Huawei gekozen.
Het grote scherm van de P10 plus was de eerste paar dagen best even wennen, hij viel iets groter uit dan verwacht. Eenmaal gewend aan de grootte is dit een super telefoon. Een heel goed beeldscherm met een scherpe resolutie. Een hele snelle fingerprintsensor zorgt er voor dat je telefoon in no time geopend is. De processor en de 6gb aan ram zorgen ervoor dat deze telefoon in dagelijks gebruik ook zeer snel is. Ook de meegeleverde quick-charge is heel fijn en werkt goed.

Pluspunten

• Snelle fingerprintsensor
  • Snel in dagelijks gebruik
  • Scherpe resolutie
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Quickchage

Minpunten

• Wennen aan schermgrootte
  • Uiterlijk lijkt veel op iPhone

Irene 10-08-2017

Goede accuduur, mooi helder scherm & mooie specs

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Ik heb de Huawei p10 Plus nu ruim 3 weken in gebruik en ben zeer verrast. Ik ben vooral tevreden over de snelheid van de vingerafdrukscanne en de waanzinnige foto's die je met de camera kan schieten. In tegenstelling tot andere grote merken kan je ontzettend veel zelf instellen voor het schieten van foto's. Dit komt dicht in de buurt van een spiegelreflex met instellen, vandaar mijn oog op deze telefoon. Maar ook de automatische instellingen van foto's is ronduit prima.

Verder is het toestel ontzettend snel in gebruik, fraai design, laadt ontzettend snel op en komt mooi geluid uit.

Pluspunten

• Camera
  • Portretfunctie zowel voor als achter camera
  • Lange accuduur
  • Huawei VIP service

Minpunten

• Nog niet gevonden

Roel 17-07-2017

GEWOON GEWELDIG

Na lange tijd Samsung en HTC gehad te hebben

Na lang wikken en wegen
Besloten om de huawei P10 plus bij verlenging te pakken

Vanaf dag één 100procent tevreden
Wat een fijn en makkelijk toestel

En hij is ook nog stukken goedkoper dan de andere top toestellen

Pluspunten

• Scherm
  • Behendih
  • Uiterlijk

Minpunten

• Het bescherm hoesje

Bastiaan Krab 10-05-2017

Spatzuiver scherm

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Supermooie foto, 's, lijkt wel op spiegelreflex camera. Ligt supergoed in de hand.Alle apps openen/installeren supersnel. Mijn vrouw wil gelijk dezelfde. Superveel geheugen en werkgeheugen. Mijn derde huawei op rij en wederom tevreden.

Herm 06-05-2017

Grote capaciteit, mooi scherm en mooie snelle foto's

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Na jaren samsung nu huawei, zeer mooie tel snel en erg scherp, grote capaciteit en goede indelingen van de schermen. Maar gelijk gekozen voor de p10 plus vanwege de 6 Gb intern waardoor de processor snel reageert.

Pluspunten

• snelheid
  • scherpte scherm
  • mooie foto snel en scherm
  • opslag erg groot wat prettig is
  • mooi en goed geluid.

Minpunten

• ingeven sd kaart en nano simkaart

Math Willems 04-05-2017

Mooi toestel,groot scherm ,veel geheugen , 6gb werkgeheugen

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Voor mij de eerste Huawei,ben aangenaam verrast. 6gb werkgeheugen en ook nog eens 128 gb intern geheugen,mooi groot scherm.en een hele fijne camera.

Pluspunten

• Geheugen
  • Camera

Minpunten

• snel krasjes op scherm

Michael 04-05-2017

P10 Plus, goede camera, veel opslag zeer fijn toestel

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

Na jarenlang Samsung smartphones te hebben gehad (Note serie) nu voor het eerst gekozen voor een Huawei.
Vanwege de grote van het scherm gekozen voor de P10 Plus. Met als groot voordeel dat deze ook 6GB werkgeheugen en 128 GB opslaggeheugen heeft. Hierdoor loopt het toestel zeer soepel en vlot en erg prettig.
Door de 128 GB opslag geen behoefte aan een extra SD kaart, terwijl dit wel tot de mogelijkheden behoort.

De vele opties die het toestel heeft maken het een zeer fijne smartphone.
Denk hierbij aan het automatisch uit en inschakelen van het toestel, oogcomfort (voor in de avond, is dit rustgevender voor je ogen) NFC, contactloos betalen met je Huawei.

Ook de camera is meer dan perfect! Maakt door de dubbele Leica camera echt schitterende foto's en video's. Denk dat geen 1 andere smartphone hier aan kan tippen.
Ook het opslaan van de foto's wordt automatisch in mapjes geplaatst, wat ook prettig is om terug te zoeken.

Wat een leuke bijkomstigheid is is dat er al een goede screenprotector op de P10 Plus zat en er ook gratis een doorzichtig hoesje voor de achterkant bij zat.

Ook het geluid wat uit de P10 Plus komt is zeer luid en helder.
Ook tijdens telefoongesprekken is de ander zeer goed en zonder ruis te verstaan.

De Huawei interface en standaard Huawei apps bevallen prima.

Kortom, meer dan tevreden met mijn allereerste Huawei! Voor mij op dit moment het beste toestel.

Als ik toch 1 klein minpuntje moet noemen is de accuduur.
Ik had gedacht dat deze langer mee zal gaan dan 1 dag.

Maar al met al dik tevreden

Pluspunten

• Camera
  • Opslag
  • Huawei interface, veel mogelijkheden
  • Scherm
  • Geluid

Minpunten

• Accu(Niet slecht, maar had er meer van verwacht)

Ronald v mourick 29-04-2017

zeer mooie telefoon (super blij mee)

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / mystic silver

prijs kwaliteit is dit de beste telefoon die er op het moment op de markt is.
het intern geheugen en de ram snelheid van 6 G .
en wat een super camera werk .
dit is wat je wilt in 2017 van een smartphone
Huawei heeft hiermee weer een top product op de markt gebracht (super)

Pluspunten

• design
  • camera
  • snelheid
  • geheugen
  • top geluid

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken

Henk 08-04-2017

Fijn toestel, goede camera

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / graphite black

Topkwaliteit, echt waar voor je geld, gebruiksvriendelijk toestel, veel mogelijkheden, goede camera.

Sandra 10-06-2017

Mag ik vragen krijg je al je berichten binnen zoals snapchat en mail en apps ook als je de instellingen goed hebben staan ik heb een p9 lite bevalt goed alleen slecht met bepaalde apps en krijg niet alles binnen
Is de p10 plus een stuk beter voor uit gegaan op de p9 lite
Ik hoor graag een reactie
Gr Sandra ruijter

H. Hoffman MA 28-09-2017

Liefde op het eerste gezicht: mooi, snel en overtuigend

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / graphite black

Sta je in de winkel en wordt door een enthousiaste medewerker gewezen op een tot dan toe voor mij onbekend vlaggenschip Huawei P10 Plus... mijn twijfels slaan om, mijn gevoel zegt doen! Veel meer waar voor veel minder geld, veel meer service dan bij mijn vorige merken, maar vooral door het feit dat de medewerker ook in het bezit is van een Huawei en laat zien dat deze bijna niet kapot te krijgen is door met zijn eigen toestel hard op een tafel te slaan...... inderdaad geen beschadigingen. Dan ook nog een premiumbox waarvoor ik mij meteen aanmeldde: een beleefde mail dat mijn ingescande aankoopbon geen datum bevatte, snel alsnog gescand en binnen een uur: wij hebben uw premiumbox asnog gehonoreerd. Thuis mijn (ja die is nu van mij!!) Huawei P10 Plus uitgepakt, binnen een half uur bijna helemaal opgeladen en opgestart: wat een snelheid, wat een techniek en dan lees ik ten slotte dat na registratie een defect toestel - als de mijne ooit kapot gaat: nee dus!- thuis wordt opgehaald, gerepareerd en weer wordt afgeleverd. Hoef zelfs mijn huis niet meer uit, wat wil je nog meer? Natuurlijk een Huawei P10 Plus!!

Evdelft 05-02-2018

Strak en feilloos

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / dazzling gold

Geweldig apparaat met vlotte werking en uitgebreide featureset. Sterke punten: snel laden. Prima camera. Groot intern geheugen en mede daardoor soepele werking

Pluspunten

• Scherm
  • Geheugen
  • Camera
  • Snelladen
  • Fraai uiterlijk

Wendy 23-09-2017

Huawei

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / graphite black

1x een Huawei dan wil je altijd een HUAWEI. HUAWEI IS ECHT TOPPIE!!! Tegen deze telefoon kan geen enkele Iphone, Samsung of een ander merk tegenop. Ik ben al jaren in het bezit van een HUAWEI en de P10 heb ik nu enkele dagen in mijn bezit en ik heb er maar woord voor over GEWELDIG!!!

Pluspunten

• Alles

Ivo du Sanois 19-09-2017

Onverwacht Top Toestel

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / graphite black

Ik ben zeer positief verrast door een keer niet te kiezen voor 1 van de top merken en ik zal je zeggen. Ik ben misschien nog wel meet tevreden over de P10 Plus dan over een topmerk die ik hiervoor im bezit had uit hetzelfde release jaar.

Wat mij aantrok was de processor, waarmee je nog wel n aantal jaar vooruit mee kan, het uitbreidbare geheugen (naast de interne 128gb!), het grote scherm die je trouwens alsnog met 1 hand kan bedienen en de 2 camera lenzen van Leica.

Ik hou ervan als ik niet doorheb dat mijn toestel moet nadenken als ik apps open en/of switch tussen apps. En dat is precies wat de P10 Plus doet. Hij is razendsnel.

Ook de cameras laten je de komende jaren niet in de steek. De 20mp lens maakte superscherpe fotos en de frontcamera maakt net zulke mooie fotos als de meeste nieuwe toestellen doen met de front camera.

Daarnaast vind ik t een mooi gebaar vanuit t bedrijf dat ze t toestel leveren met een hardcase die de zij- en achter beschermen tegen krassen en stoten, en zelfs een screen protector die krassen voorkomt op je beeldscherm.

Wat ook heel fijn is is dat de batterij langer dan een dag meegaat.

Ik heb geprobeerd een negatief aspect op te noemen maar die kan ik iig nu na een maand nog niet opnoemen.

Mijn allereerste ervaring met Huawei is uiterst positief, het is dan ook zeer waarschijnlijk dat mijn volgende toestel weer een Huawei wordt.

Pluspunten

• Snelheid
  • Camera

P10 Plus user 04-07-2017

Intern geheugen van 128GB!!

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / graphite black

Overgestapt na jaren Samsung gebruikt te hebben. Tot nu toe zeer tevreden, het toestel doet tot nu nog niet onder ten opzichte van m'n Samsung S7edge.
Prijs kwaliteit is ook zeer goed! Mooi Helder scherm met hoge resolutie.
De P10 plus is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooi helder scherm
  • Groot scherm
  • Veel intern geheugen (128GB)
  • Werkt snel

Minpunten

• Nieuwe type lader (USB Type-C)

Carlito Amirkhan 15-06-2017

Prachtige verschijning

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / dazzling gold

Na lang onderzoek is gebleken dat de Huawei P10 een top toestel is. Al jaren de underdog, maar zeker eentje die bij de top hoort. Uit mijn comfortzone gestapt en voor dit toestel gekozen. De plus versie dan. Wat een geweldig toestel, lekker snel en prachtige vormgeving. Een aanrader voor een ieder die een betaalbare toestel zoekt met of zonder een abonnement.

Pluspunten

• Grootte scherm
  • Resolutie
  • Snelheid
  • Vormgeving
  • Accuduur

Minpunten

• Home knop is niet super functioneel

M. 23-05-2017

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / graphite black

Ik ben ontzettend blij met de Huawei p10 plus! Het toetsel werkt als een trein en de foto's zijn prachtig!

Pluspunten

• Camera
  • Formaat telefoon
  • Snellenprocessor

Raymond 07-04-2017

Super toestel

Jarenlang Apple gebruiker geweest, van de 3G t/m de 5S
Daarna Samsung S6
Nu de Huawei, wat een geweldig toestel.
Heb hem nu 2 dagen en hij is mooi, goed, snel gemakkelijk bedienbaar.
Mooie cloon app om je data over te zetten.

In één woord "dit is een high-end toestel "

• Zeer snel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel oplaadbaar
  • Standaard protectie cover

• Zeer grote concurent van Apple en Samsung

Doe mij maar weer Samsung 09-10-2018

Slechtse smartphone touchscreen

Geschreven voor: Huawei P10 Plus 128 GB / graphite black

Het touchscreen van dit toestel is waardeloos en reageert vooral onder en langs de randen slecht. Daarnaast vind ik de knop niet lekker werken, waardoor je vaak per ongeluk iets afsluit of juist opent.. Het scherm is dan wel weer mooi en de baterij prima. Maar als het scherm zo slecht reageert heb je daar wat mij betreft weinig aan.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Snel opladen

Minpunten

• Touchscreen werkt slecht
  • Knop en functionaliteit werken slecht