Acer Z Liquid Z6 8 GB / grijs / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Z Liquid Z6 8 GB / grijs / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

MarkR78 08-02-2017

Nette telefoon voor een nette prijs

Toen ik de acer ontvangen heb dacht ik gelijk wat een mooi toestel.
Mooie grote ligt goed in de hand. Een helder beeld, en duidelijk. Heel handig is het gebruik van de dualsim hierdoor kun je 2 sims gebruiken in deze telefoon. Het schakelen tussen de twee werkt ook super. En ik sta versteld van de lange accuduur zeker de standby tijd is erg lang.
Er zijn natuurlijk ook wat nadelen de stevigheid van het glas laat te wensen over helaas is het glas gebroken bij de luidspreker. En de luidspreker zit aan de achterzijde waardoor het geluid niet altijd goed is.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Dualsim
  • Helder beeldscherm
  • Grote scherm

Minpunten

• Sterkte telefoon te slap
  • Luidspreker aan de achterzijde

zocopjer 08-02-2017

Acer Z Liquid Z6

Voor deze prijs is dit toestel van een meer dan degelijke kwaliteit! Het scherm is Ok, enkel het geheugen kan heel wat beter! Voor een beginnende Smartphone-gebruiker is dit een ideaal toestel. Camera is ook degelijk. Het toestel ligt zeer goed in de hand, al voelt het vrij licht.

Pluspunten

• Prijs
  • dubbel sim

Minpunten

• geheugen
  • vrij licht toestel

Wiliam36 08-02-2017

Goede telefoon voor die prijs

Ik heb nu al een tijdje gebruik gemaakt van de acer z6 en moet zeggen het is een goede telefoon voor die prijs je mag natuurlijk niet verwachten dat hij foto's neemt zoals de samsung of i'phone maar kwa beeldkwaliteit en afwerking moet hij zeker niet onder doen voor die twee .
Eerst was ik wat teleurgesteld toen ik hem begon te gebruiken omdat ik vooral veel foto's trek met een smartphone en dat viel echter tegen maar toen ben ik hem grondig beginnen testen de snelheid van het downloaden spelletjes spelen facebook kortom alles wat je maar kan bedenken en ik moet zeggen dat ik er meer en meer van ben beginnen houden hij werkt snel zijn internetverbinding is goed zijn 4g is op sommige plekken wat minder maar hij valt reuze mee .
Ik speel vaak world of tanks en dat spel moet je spelen met goede graphics en ik moet zeggen hij deed het goed het was prachtig om dit spel en andere spellen te spelen . Maar wat me ook wat tegenviel is dat acer zoveel voorgeinstalleerde apps installeert van spelletjes en zo die je dan kan komen maar ik vind persoonlijk dat je de mensen moet laten kiezen wat ze installeren op de telefoon en wat ik graag nog zou willen meegeven aan de mensen van acer probeer wat te doen aan de camera want veel mensen kopen een gsm ook voor foto's te trekken en het zou echt een meerwaarde zijn voor het toestel en verander de flits ook .
Maar voor de rest is het een prachtig toestel en zeker voor die prijs

Pluspunten

• Scherm en beeldkwaliteit
  • Snelheid

Minpunten

• Camera en flits

Marieke 07-02-2017

prijs/kwaliteit is top

Een super tof toestel voor een haalbare prijs. Na 3 Iphones op 6 jaar tijd vond ik het welletjes geweest en waagde de stap naar een goedkoper toestel. Mijn verwachtingen lagen niet al te hoog maar ik werd aangenaam verrast. Het was even wennen door de omschakeling van ios naar android maar na enkele dagen was ik er helemaal mee weg. Het grote en duidelijke scherm is een geweldig pluspunt en was 1 van de redenen waarom ik voor dit toestel koos. Apps worden makkelijk en snel geinstalleerd en ook het surfen en filmpjes kijken gaat heel vlot. De opslagcapaciteit van 8gb is wat weinig maar was meteen opgelost door een sd kaart in te steken. Alles wat ik met mijn dure iphones deed, kan ik met dit toestel evenzeer, maar dan voor 1/5 van de prijs!

Pluspunten

• grootte en kwaliteit van het scherm
  • batterij
  • gebruiksgemak

Acab1981 07-02-2017

Fijn starttoestel

Leuk toestel voor beginners.
Heb dit toestel via reviewclub mogen testen .
Ben er tevreden over omdat het een fijn model heeft alleen is het toestel een beetje glad en hadden ze hier misschien iets aan mogen doen.
Het schuift redelijk vlug uit de handen.
Verder heeft het een mooi kwaliteitsverbetering in het scherm waardoor deze toch mooie beelden geeft.
Ook de camera werkt naar behoren en is simpel te bedienen.
Avenant de snelheid voor dit model van toestel is het waardig en kan redelijk snel laden op websites.
Ben ervan overtuigd dat dit toestel voor beginners heel leuk is en simpel zonder dat iemand je ermee moet helpen voor uitleg.
Raad dit zeker aan en voor deze prijs is het zeker waard.
Acer brengt altijd kwaliteit en ben ook altijd als eerste voor hun toestellen te bezichtigen.
Veel plezier met dit toptoestel van Acer.

Pluspunten

• Mooie vorm
  • Helder scherm

Minpunten

• Redelijk glad
  • Moeilijk open te doen

Geert geysemans 24-01-2017

Helder scherm, ligt goed in de hand

Het gaat om een mooie smartphone die goed in de hand ligt. Het scherm is helder en duidelijk leesbaar. De foto's gemaakt met dit toestel zijn helder en kleurrijk. Surfen op internet, zowel via WiFi of 4g gaat zeer vlot. Voor deze prijs, zeker een aanrader

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Mooi beeld

Minpunten

• Batterijduur

carinne 24-01-2017

mooie look ,ligt goed in de hand

ik heb deze mogen ontvangen om te testen ,als windows gebruiker ,was dit de eerste android en ik moet zeggen ik ben overtuigd ,handig met de app's goed geluid voor muziek ,handig ,zeker een aanrader

Pluspunten

• handig
  • mooi

Minpunten

• geheugen
  • selfie's

Leroyb 23-01-2017

Acer liquid

Onlangs mocht ik tot mijn vreugde de liquid Z6 ontvangen. Als een van de belangrijkste features voor mij was de combinatie dual-sim met een deftige telefoon. In het verleden was ik altijd sceptisch voor zulke toestellen, maar dat bleek hier ongegrond te zijn. Naast dit feature vind ik het ook erg goed dat er ruimte is voor een extra geheugen kaart, om het toch wel beperkte geheugen uit te breiden. Het toestel ligt goed in de hand. Of dit effectief door het gebogen scherm komt kan ik niet bevestigen. Dat is amper waarneembaar. Bij het opstarten werd ik door een gemakkelijke installatie wizard geleid. Extra apps kon ik zonder problemen downloaden en installeren zoals dat gebruikelijk is bij de Google play store. De camera is ok voor een toestel van deze prijsklasse. Voor power users zal het te kort schieten, voor anderen zeker een aanrader

Pluspunten

• Dual sim
  • Prijs

Minpunten

• Achterkant voelt goedkoop
  • Camera matig

stafke 22-01-2017

acer z6 met prachtig design.

heb sinds kort een acer z6.
was gewoon om met een ander merk te werken maar ben nu wel overtuigd van de acer z6.
hij heeft een groot en overzichtelijk scherm waar je de meeste apps gemakkelijk kan plaatsen die je het meeste gebruikt.
verder ligt hij goed in de hand en is gebruiksvriendelijk.
enkel minpuntje dat ik heb ondervonden is de camera achteraan.
is ook met dual sim maar heb die tot op heden nog niet gebruikt daar ik maar 1 simkaart nodig heb.
mijn besluit is dus; qua prijs / kwaliteit heb je een goed toestel dat heel gebruiksvriendelijk is.
echt een aanrader.

Pluspunten

• design
  • groot scherm

Minpunten

• camera achteraan