Apple iPhone 7 plus 128 GB / zilver

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
iOS 10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 7 plus 128 GB / zilver op Kieskeurig.be.

Coenen 16-12-2018

Slechte service bij Apple

Geschreven voor: Apple iPhone 7 plus 128 GB / zwart

Zéér tevreden over deze telefoon, totdat hij op een gegeven moment niet meer op deed opladen. Terug ermee naar de winkel, want er zit nog garantie op. Helaas kregen wij nul op het rekest, omdat ze een héél klein deukje op de achterzijde van het toestel vonden. We kregen de keuze of toestel ongerepareerd retour en 50 euro onderzoekskosten betalen, of 465 euro betalen, en dan kregen wij een "nieuw" toestel met nog de resterende garantieperiode van het oude toestel. Ik heb voor de eerste optie gekozen, en ben met het toestel naar een GSMreparatiebedrijf gegaan. Wat was nu het probleem: Ons toestel laad probleemloos op met elke kabel, behalve met de originele Apple kabel. Onderzoekskosten bij het GSMreparatiebedrijf waren service van het bedrijf. Wij hebben er een kwaliteitskabel gekocht, waar we ook nog eens 50procent korting op kregen. Klaar voor slechts 15 euro. Dat is nog eens service waar Apple wat van kan leren. Nu weer super tevreden over onze Apple

Pluspunten

• hebbeding
  • design

Minpunten

• Zeer slechte service van Apple
  • belachelijk duur
  • moeilijk switchen als je alles Apple hebt

Ine 25-09-2016

Apple Iphone 7 plus

Geschreven voor: Apple iPhone 7 Plus 128 GB / zwart

Ik vind het een kwalitatief goed product. Alles werkt prima. Goed geluid, gemakkelijk toegankelijk. Snel en krachtig. Leuke features. Ziet er mooi uit. Ben er heel blij mee.

Pluspunten

• kwalitatief goed product
  • gebruikersvriendelijk
  • mooie uitstraling
  • leuke features

Minpunten

• kan ik niet bedenken

Ozgur 20-10-2016

Top Toestel!

Geschreven voor: Apple iPhone 7 plus 128 GB / zwart

Top toestel! İk stap over van de iPhone 6 naar deze en je merkt het zeker. Dubbele camera werkt super!

Pluspunten

• Handzaam
  • Super camera