Motorola Moto G4 zwart / 16 GB - Reviews

Android OS
Opslag
16 GB opslag

CV 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed toestel voor mooie prijs

Mooi toestel met goede mogelijkheden voor een leuke prijs. Doordat het toestel niet vol staat met bloatware en alleen de noodzakelijke android software, hou je veel ruimte over. Daarbij scheelt het ook in stroomverbruik. Het toestel heeft een groot scherm en is daardoor behoorlijk groot. Minder handig als je kleine handen hebt. Door het vele kunststof voelt het toestel minder degelijk aan. De oplader is totaal ondermaats, jammer dat er geen volwaardige oplader bij geleverd wordt.

Pluspunten

• kale android, zonder bloatware
  • goedkoop toestel
  • doet lang op één acculading

Minpunten

• erg groot scherm/toestel
  • niet verwisselbare accu
  • geen handleiding
  • oplader

CJA 04-08-2016 Product maand in bezit

motorolla/lenovo G4 16 gb zwart

9,6
Super fijne telefoon; stock android, goed beeldscherm, snelle processor, goede camera voor/achter, genoeg opslag 16gb(uit te bereiden met micro SD kaart)en groot (5,5 inch)maar toch makkelijk bedienbaar.

HK 21-07-2016 Product maand in bezit

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Toestel nu een maand in mijn bezit. Het is groot, maar voelt goed en stevig aan en is goed te hanteren. Beeld is uitstekend (HD) en het geluid is wat mij betreft zeer goed. Foto's zijn prima, evenals de video's. Verbinden met andere apparaten is geen probleem en ook via de carkit telefoneren gaat probleemloos en zonder de hinderlijke echo die ik met mijn oude toestel wel had. Ik kom van een Samsung S2 en moest even wennen aan het gebruik van de kale Android, maar inmiddels vind ik dat geen probleem en het komt de accuduur ten goede: een hele dag is bij normaal gebruik geen enkel probleem.
Ik zie maar twee minpuntjes: de volumeknopjes zitten te dicht op de aan/uit knop en opladen gaat niet zo snel (er zou turbo charge functionaliteit op zitten maar die heb ik nog niet kunnen ontdekken) dus het is wel verstandig hem 's avonds aan te sluiten. Afgezien daarvan kan ik me voor dit geld naar mijn idee geen beter toestel wensen.

Roozeboom 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Motorola G4 16GB (2016)

Goede, degelijk telefoon. Veel waar voor je geld. Telefoon is wel aan de grote kant maar kan net. Eenvoudige bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding.