Samsung Galaxy S7 goud / 32 GB - Reviews

OS
Android OS
Opslag
32 GB opslag

Beoordeling op basis van 548 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Marjolein 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke telefoon!

Hele fijne telefoon, ben van een s3 mini naar de s7 gegaan dus alles is al gauw beter :)

Het in gebruik nemen was zo gebeurd, alle apps van mijn oude telefoon waren direct geïnstalleerd op de s7 nadat ik mn playstore account had gekoppeld. Dit scheelde enorm veel tijd!

Het scherm ontgrendelen met de vingerafdruk werkt prima, ik raad je aan om gewoon meerdere vingerafdrukken op meerdere manieren toe te voegen(telefoon vasthoudend/telefoon liggend)zodat je er nooit naast zit!

De camera is echt super maakt mooie foto's, low light foto's zijn erg mooi en scherp ook bij inzoomen. De selfie camera is ook top, maakt scherpe foto's.

Kortom een hele fijne telefoon, met een mooi scherp en helder beeld.

Patricia 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

fijne telefoon!

Heb de telefoon nu een week en hij ligt goed in de hand, is makkelijk te gebruiken en heeft vele opties, waardoor ik wel veel moet zoeken om de goede instelling te vinden. Ik had hiervoor een windowsphone en helaas is er geen mogelijkheid om je data/contactpersonen over te zetten met het bijgeleverde snoertje naar deze android telefoon: het minpuntje. Verder mooie foto's, maar af en toe neemt hij er 100; ik moet nog uitzoeken hoe ik deze functie uitzet. Hij is snel bij het switchen tussen apps en een fijn formaat (bij het lezen van je emails bijv of kijken naar een serie op netflix).

Eef Janse 09-11-2016 Product paar weken in bezit

prettig in de hand, moet niet groter worden

Goed werkend met zeer helder scherm. Helaas werkt het overdragen van gegevens van de S-4 naar de S-7 niet foutloos en wijzigt Samsung stiekem een paar apps die daardoor slechter bruikbaar worden. Bij sommige apps worden de instellingen niet meegenomen...Ik probeer al 10 dagen mijn e-mail weer werkend te krijgen....

Ingmar 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Beste toestel ooit!!

De behuizing voelt solide aan. De camera werkt perfect ook met wat minder licht. Tevens werkt de vingerafdruk scanner nu wel goed.

Top apparaat.

Pluspunten

• Camera
  • Behuizing
  • vingerafdruk beveiliging

Minpunten

• fragieler.

Gert 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig scherm

Tot nu toe ben ik heel erg tevreden over mijn nieuwe Samsung Galaxy S7, hij lijkt vrij veel op zijn voorganger de S6 die ik hiervoor in bezit had. Maar hij heeft toch wel wat verbeterpunten in het design zelf vind ik. De afgeronde zijkanten van de achterkant vind ik vooral erg mooi. Maar buiten zijn design is deze telefoon gewoon een geweldig apparaat. Doet gewoon alles wat je er van verwacht en dat ook nog eens op een razend tempo. De vingerafdrukscanner lijkt ook nog een verbetering te hebben gehad ten opzichte van zijn voorganger want deze reageert erg snel en goed. Heb hem nog niet lang genoeg in bezit om goed te kunnen oordelen over de accuduur maar voor nu ziet het er goed uit. Gewoon een standaard wat je kunt verwachten van een smartphone deze dagen. Dus niks speciaals maar houd de dag makkelijk vol.

Buiten dit alles ben ik vooral te spreken over het prachtige beeldscherm wat deze telefoon heeft, het ziet er gewoon prachtig uit. En de camera lijkt het ook erg goed te doen. Wat je ook wel kan verwachten van een Samsung top model zoals gewoonlijk.

Pluspunten

• Prachtig Scherm
  • Goede vingerafdrukscanner
  • Camera
  • Bijgeleverde accesoires

Minpunten

• Snel vlekkerig (Silver Titanium)

Thyzer 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke telefoon

Ik heb deze telefoon nu een kleine week en ben er zeer over te spreken. Het toestel beschikt over QHD super AMOLED scherm wat met zijn 5.1" resulteert in een absurde pixel dichtheid en de mooiste zwartwaarden die ik ooit op een telefoon heb gezien.
Het toestel heeft een prachtige camera die lekker vlot werkt en eigenlijk onder alle omstandigheden een goede foto maakt.
De batterij is ook meer dan prima. Bij intensief gebruik gaat hij wel nog sneller leeg dan ik graag zou zien, maar aangezien het toestel snelladen ondersteunt, heb je binnen een mum van tijd weer genoeg energie om de rest van de dag door te komen.
Verder lees ik veel kritiek over de TouchWiz skin die Samsung gebruikt over standaard Android, maar persoonlijk stoor ik mij hier niet aan. Veel mensen vinden het traag werken, maar ik merk daar (tot nu toe) nog niets van.
Het vinkt eigenlijk alle boxjes aan met wat ik van een smartphone verwacht, dus ik kan hem zeker anderen aanbevelen. T/m eind December is hij ook nog eens voor een prikkie op te pikken bij T-Mobile, dus mocht je geïnteresseerd zijn, wees er snel bij!

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Mooie, vlotte camera
  • Water en stof bestendig

Minpunten

• Had meer van de batterij verwacht

jos 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm

Ik heb simpelweg opgezocht wat momenteel de beste telefoon was en heb me laten verassen. De reviews hadden gelijk: het toestel mag er inderdaad zeker wezen! Een van de mooiste schermen die ik tot nu toe gezien heb, zo niet de mooiste. Erg mooi uiterlijk; ik was hier in het verleden niet echt een fan van bij Samsung, het oogde wat goedkoop, maar dit is prachtig! Ook de camera doet keurig zijn ding. In vergelijking met mijn vorige telefoon, Xperia Z1 compact, maakt deze een stuk betere foto's. Zo zie je maar weer, dat megapixels zeker niet alles zeggen (20 vs 12).

De vingerafdrukscanner werkt erg goed: dit is voor het eerst dat ik mijn telefoon daadwerkelijk vergrendel, ook niet onhandig.

Moet ik het nog benoemen? De telefoon is zoals verwacht abnormaal snel. En met de in totaal 160 gb geheugen die je krijgt, hoef je je zeker geen zorgen te maken.

Ben alleen persoonlijk niet zo'n fan van hoe Samsung zijn instellingen-gebeuren weergeeft, het blijft toch Samsung daarin.

Toch zeker een geweldige stap vooruit t.o.v. hoe Samsung zijn eerdere toestellen (goedkoop, maar magere bouwkwaliteit en crappy interface) maakte.

Ik vertrouw Samsungs degelijkheid alleen nog steeds niet 100%, dus heb er wel een hoesje omheen geslingerd.

Al met al zeker zijn geld waard!

Pluspunten

• mooi, scherp scherm
  • goed werkende vingerafdrukscanner
  • camera
  • Speaker geeft mooi, hard geluid

Minpunten

• Nog niet gevonden

Christiaan 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

supersnel

deze telefoon ligt lekker in de hand
heeft en super snelle Camara
je kan er super snel mee werken
en hij laad heel snel op wat wel heel lekker is :)

Pluspunten

• camara
  • het vasthouden
  • snelle telefoon

Gijs 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung galaxy s7 review

Ik heb die telefoon nu al een paar dagen. De telefoon is echt een koploper op andere telefoons doormiddel van nieuwe specificaties. De telefoon heeft een prachrig design en het ligt lekker in de hand. Het heeft een fijne besturingssysteem.

Ruud 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm en een design

Zeer gedegen uiterlijk, zelf onder vonden dat de batterij en het opladen uitstekend zijn.
Scherm is van hoge kwaliteit. Hij is snel en werkt probleemloos.
Voordeel is ook dat het draadloos kan opladen.
leuke mogelijkheid is het "Always on sreen "
Zeer tevreden met mijn eerste SAMSUNG.

Pluspunten

• uitstekende camera
  • snel
  • water- en spatdicht

Minpunten

• ronde rand minder houvast ( wennen)

Belinda 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Toptelefoon!

Bij het verlengen van mijn abonnement deze telefoon uitgezocht. Ik zat te twijfelen tussen deze en de Edge-versie. Uiteindelijk ben ik voor de Galaxy S7 gegaan omdat de rand bij de Edge erg gevoelig is en ik de "gewone" versie mooier vond.

Erg fijn is dat de telefoon tegen een spatje water kan en dat hij superscherpe foto's maakt. De geluidskwaliteit bij het afspelen van muziek is niet optimaal, maar dat is het enige minpuntje dat ik kan vinden. Toptelefoon!

Pluspunten

• Superscherpe foto's
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• geluidskwaliteit

André Lucius 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Eenmaal een Samsung altijd een Samsung.

Als je eenmaal een Samsung gewent bent en hij bevalt goed moet je ook niet veranderen. Hij is gewoon betrouwbaar . Meer kun je niet verlangen. Het is ook een genot om er foto`s en films mee te maken.

FrankL68 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Onverwacht goede update na S3

Helaas ging de S3 kapot en moest er iets nieuws komen. Ondanks dat de batterij niet verwisselbaar is hebben we beide (mijn vrouw en ik) toch de S7 gekozen en hebben daar geen spijt van. Wat een heerlijke telefoon. Lekker snel, genoeg inter geheugen Tomtom start binnen 5 seconden ipv 60 seconden bij de S3. Mooi beeld. We vonden beide de S7 mooier dan de Edge. Erg blij mee. Wil nog wat minpunten kwijt wat onder niet meer bij kan: Op standaard email app is Gmail niet in te stellen als IMAP, alleen pop3. Moest eerst Hotmail instellen op IMAP en daarna naam wijzigen naar Gmail. Standaard email app is niet meer ingedeeld per dag, zodat ik per mail moet selecteren om te verwijderen en niet een hele dag of week in 1 keer kan wissen. De telefoon heeft scherpe randen. doet zeer aan pink waar hij op leunt. Maar verder zou ik geen ander willen.

Pluspunten

• zeer snel
  • lange accuduur
  • camera binnen 2 seconden opgestart
  • verbazingwekkend goede camera

Minpunten

• erg zwaar tov S3
  • Geen verwisselbare accu
  • 1 speaker
  • speaker aan onderkant waar mijn pink deze bedekt
  • koptelefoonaansluiting aan onderkant

Claudia 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel. Groot scherm. Handige bediening.

Hip model. Goede camera. Scherm perfect. De foto's kun je handig archiveren en zijn duidelijk. De gegevens kun je zeer gemakkelijk overzetten naar je nieuwe tel.

Esther 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima foto's!

Ik was op zoek naar een telefoon die mooie foto's maken kon. De S7 maakt echt hele mooie foto's. Vele opties erbij. Simpele bediening en helder scherm.

Pluspunten

• Mooie foto's
  • Erg helder scherm

Mark 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Super snel

Telefoon is heel snel en de accu gaat lang mee. Ook is de telefoon makkelijk in te stellen. Verder heeft de telefoon een super geluid.

Izaak2010 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Batterij

Van een S4 naar een S7. Ik was een beetje skeptical, maar ik ben heel blij met levensduur van het batterij, ik gebruik die mobiel veel, dus nu moet ik niet naar een stopcontact uitkijken waar ik heen gaat. Guys I'm happy with this phone's battery, no more walking with my charger, Awesome!

Pluspunten

• Batterij
  • Grote Scherm
  • Eigen Theme kiezen
  • 4 Fingerprints

Minpunten

• Geen Schermfolie op Locatie

Cees 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke telefoon.

Ik heb de S7 nu ongeveer 2 weken. Snelle levering. Toestel ligt goed in de hand. Is snel. heft een duidelijk en groot scherm. Accu gaat erg lang mee. zeer tevreden

Pluspunten

• vormgeving
  • accu

Minpunten

• geen idee

Eduard 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruik Galaxy S7

Fijn toestel makkelijk in gebruik.
Lig goed in hand en belt eenvoudig.
goede koop.
Ben fan van Samsung telefoons

wil v beek 06-01-2017 Product paar weken in bezit

heel goed scherm

goed helder en makkelijk goed leesbaar mooie vormgeving en kan deze aan bevelen aan iedereen
en ben blij met deze aankoop