Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / wit

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 959 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / wit op Kieskeurig.be.

Ontevredenaar. 13-07-2017

Dit zou een uitstekend product kunnen zijn.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / wit

Ware het niet dat de regelmatige updates een ergernis zijn. Wat de beveiliging betreft is dat natuurlijk uitstekend. Maar alle vernieuwingen zonder voorafgaande kennisgeving, zonder gebruiksaanwijzing, zonder instemming en zonder de mogelijkheid van de vernieuwingen geen gebruik te maken, maken dit product zeer gebruiksonvriendelijk. Een voorbeeld: Na een update is het een warboel met mijn goed georganiseerde fotos. Bovendien werkt de vingersensor niet. Dit is mijn tweede apparaat, maar door het bovenstaande tevens de laatste Samsung. Jammer, want het is wel een mooi toestel.
Oorspronkelijk gepost op Samsung Netherlands

MIKETHEHIKE 23-04-2015

Uitstraling en degelijkheid van dit toestel is buitengewoon. Uniek in zn soort, en door de gebruikte materialen, zeer, maar dan ook zeer degelijk. Zeer intuïtief, supersnel. Scherm is erg scherp en de kleuren zijn erg helder.

Robért de Jong 12-04-2015

Ik ben zeer te spreken over mijn nieuwe S6 edge 64 Gb white.
Specifiek vond ik de app "Smart switch" heel prettig deze zeker een 10.

Seb1992 12-04-2015

9,6
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van de Samsung Galaxy S6 Edge White 32GB. Ik was in eerste instantie huiverig vanwege het niet mogelijk zijn van geheugenuitbreiding en accuverwisseling. De redenen voor mij om bij Android(Samsung) te blijven. Die zijn nu verdwenen.
Toch de sprong gewaagd, en ben zeer tevreden.

ACCU:
De accu duur is ongeveer 20 uur bij whatsapp/facebook gebruik. Bij een rustig dagje kan dit mijnsinziens wel 30uur zijn.
De batterij kan in een kwartier opgeladen worden tot 80%. Hierdoor kan de batterij nog 6uur meegaan!
Volledige lading kost 1,5 uur, maar dan gaat de telefoon veel langer mee natuurlijk!

Geheugen:
Van de 32GB is er ruim 24GB beschikbaar voor opslag. De overige 6Gb is bestemd voor het systeem. Dit is voldoende om foto's en films op te slaan. Foto's worden overigens zeer rap weggeschreven. Zodoende blijft de foto die je net genomen, niet even hangen voordat het weggeschreven wordt. Mocht je meer geheugen nodig hebben, dan is het gebruik van cloudopslag te adviseren. Dit is gratis meegeleverd in de S6.

Uiterlijk:
De telefoon ligt zeer goed in de hand. Door het gewicht en vormgeving heeft het een zeer degelijke feeling. De EDGE is leuk en grappig, maar veel gebruik zul je er niet van maken.

Audio:
De audiodrivers produceren een goed geluid, zeker in combinatie van de Samsung oortjes. Deze zijn goed afgestemd op elkaar. Het geluid zonder oortjes is redelijk goed. Op luidspreker is de stem goed te verstaan en zelfs met harde omgevingsgeluiden, hoort de persoon mij goed.
Dit is zeker een pluspunt t.o.v. van de S4, waarbij NIEMAND mij hoorde, op luidspreker.

Prestaties:
Dit is heel simpel. De prestaties zijn snel! Echt super. De processor loopt als een beest, maar gebruikt niet meteen al je batterij. Dus zeker een pluspunt.

Besturingssysteem:
Dit hoofdstuk valt een beetje onder prestaties. Het besturingssysteem loopt zeer soepel, door de goede processoren. het interface(menu) is zeer versimpeld, dus alles is makkelijk te vinden. Geen frustraties van dingen die je niet kunt vinden. De instellingen van heel de telefoon, maar ook bvan edge, zijn praktisch eindeloos. Dus neem de tijd en stel alles in zoals jij het hebben wilt!
Er zijn meerdere manieren om de camera snel te activeren. De camera springt verbazingwekkend snel aan!

Grafisch:
Grafisch gezien is dit een hét HIGH-END toestel van dit moment. Er zijn vrijwel geen toestellen die hier tegenop kunnen! Alle spellen, ook de grafisch zeer zware, gaan de S6 moeiteloos af. Dus zelfs voor de gamers is dit een toptoestel.

Wellicht klinkt de review alsof ik een ingehuurde promoter van Samsung ben, maar dat ben ik niet. Het toestel is werkelijk een prachttoestel en zeer up-to-date en innovatief. Het draait zeer soepel en de EDGE is een leuke innovatieve toevoeging.

Hoop dat jullie iets aan mijn review hebben!

DrPaultje 07-09-2015
  • Product half jaar in bezit

9,6
Batterij gaat snel leeg (6-8 uurtjes) en wordt na verloop van tijd syeeds langzamer!
Het scherm is erg gevoelig ook met name aan de gebogen zijkanten. Als je hem vasthoud met 1 hand en typt met de ander kom je regelmatig met je handpalm op het scherm en die gaat dan een eigen leven leiden...door allerlei functies te activeren.
Als er kunstlicht van bovenaf op het scherm aanwezig is, zie je dat aan weerszijde glimmen als 2 lichtgevende strepen..

Ik raad een ieder die een s6 wil, om geen Edge te nemen.

Ook komen de updates erg laat!!

Kortom niet zo tevreden!

Mag ook gezegd worden allemaal dacht ik.

A. 07-07-2016

als iemand mag kiezen tussen de samsung galaxy s6 edge en de iphone 6 is het dan iphone 6?

ro.es 28-10-2015

6,8
Na eerst super enthousiast te zijn over deze Nexus 6 komen na enkele maanden gebruik de volgende software fouten naar boven.

Telefoon loopt regelmatig helemaal vast, ook in de rust stand. Opstarten moet dan met de aan en uit knop en de volume knop tegelijk ong. 10 sec. indrukken

Telefoon schakelt zichzelf in de rust stand soms spontaan uit en start dan opnieuw. Als je dat niet door hebt kunnen er geen oproepen worden ontvangen zolang de pincode is ingevoerd.

De vingerdruk scanner pakt vaak niet. Ondanks de 5 ingevoerde methodes die ik heb opgegeven.

Deblokkeren met Pin code is lastig daar het scherm met code maar heel even opkomt. Het is dus opnieuw activeren en dan snel reageren.

Met het design en de bouw kwaliteit van deze Samsung Edge is niks mis mee. De software van bijv. Sony Xperia is vele malen stabieler CQ beter. Des te meer teleurstellend dat de Software zulke grote gebreken vertoond van deze mooie Samsung Edge.

Degelijkheid dus een 2. Voor een toestel van deze prijs zou de software veel beter kunnen.

ro.es 15-09-2015
  • Product maand in bezit

Was nooit een Samsung fan, maar na een maand super tevreden met deze goudkleurige Galaxy E. 64Gb. Deze Samsung bied veel kwaliteit, voelt robuust aan. Het geluid kan behoorlijk hard en blijft duidelijk, ook op handsfree. telefoon navigeert en reageert snel op alle commando's. Het afgeronde scherm bied weinig functionaliteit, maar geeft deze uitvoering wel een exclusieve look. Kortom eindelijk een Samsung waaraan veel klopt. Supersnel opladen is handig.

cees f 29-11-2015

Misschien toch beter een Iphone 6s kunnen kopen.Die hoeven geen reclame op tv te maken en cash-back acties en prijsverlagingen te geven. En een veel betere nazorg met updates.

ro.es 30-11-2015

Ik heb de Samsung S6 Edge een 2e kans gegeven en de telefoon als helemaal nieuw ingesteld. Het gaat nu een stuk beter met de Telefoon, ondanks dat de vingerdruk scanner slecht werkt. de ene keer pakt hij de afdruk wel en dan weer niet. Dus gebruik ik maar niet. Kortom de perfecte telefoon bestaat niet en ook aan deze Galaxy S6 Edge kan nog veel aan verbeterd worden. De geluidskwaliteit, het beeldscherm, de snelheid en de camera zijn van een uitstekende kwaliteit.

Met Apple heb ik niks mee. Gaat hem nooit worden.

EJ27 26-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Prima telefoon; had er het Samsung ClearView hoesje bijgekocht... Helaas maakt dat krassen op het scherm. Kan hem opsturen naar Samsung. Hoop dat dit gefixed wordt en dat ik nieuw hoesje krijg. Als dat zo is blijf ik tevreden ;-)

ro.es 22-08-2015

9,6
De eerste indruk bij het uitpakken van deze platina S6 edge geeft een WOW gevoel. het is een mooie telefoon. Het gebogen amoled scherm is fantastisch, de platina kleur ook. De draadloze oplader was in een combinatie aanbieding incl. de originele transparantie beschermhoes van Samsung. Deze oplader met de subtiele status verlichting is een mooie gadget. Ik heb voor de zekerheid een verzekering erbij afgesloten (per 3 maanden opzegbaar). €799 is niet niks voor een smartphone en ik wissel 2 keer per jaar.

De snelheid, ik kom van een Sony Xperia Z3 compact af en merk ik nauwelijks verschil. Ik schrok eerst van de batterijduur, die ging snel achteruit bij deze Samsung. Sony gaat makkelijk 1 1/2 dag mee.De spaarstand activeren op de S6 verlengt aanzienlijk de batterijduur.

De perfecte mobiel bestaat niet. Bij alle vind je min punten. IPhone, Samsung, Sony opereren allemaal in het high end segment van smartphones. Maar deze S6 Edge met zijn gebogen display is wel heel erg mooi.

Philip111 19-08-2015

6,6
Na de S6 Edge een tijdje in bezit te hebben met het zeer mooie transparate originele hoesje van Samsung hier wat vervelende dingen.
Door het hoesje onstaan pitje in je glas door eventuele zand korreltjes die in je broekzak zitten. Deze komen tussen de cover en je glas.
Nu sinds twee dagen spontaan het glas compleet gescheurd zonder enige aanleiding en absoluut niet laten vallen. Lezen op forums laat zien dat er al veel met hetzelfde probleem kampen. Samsung geeft niet thuis en wimpeld alles af met gebruikers schade. Vervangen glas kost je 250 euro.
Het is een zeer mooie telefoon maar door deze houding van Samsung voor mij een miskoop door de slechte service van Samsung.

dinandt 02-10-2015

Als je naar een van de 6 Samsung stores gaat met de aankoopbon van je tel en hoes vervangen ze de display 1X gratis.

Victw 30-06-2015
  • Product kwartaal in bezit

Mijn S6 edge heeft binnen 3 maanden kuren gehad met de batterij, deze geeft aan 'charging paused, battery tamperature to low' hij laad daardoor niet meer op waardoor die even gecheckt moet worden. hoogstwaarschijnlijk een software foutje. Buiten dit ben ik tevreden over deze mobiel, hij is snel, makkelijk in gebruik en qua geluid helemaal top. Hopelijk is de service ook snel waardoor ik het gebruik weer kan hervatten.

Andre 15-06-2019

Beeldkwaliteit goed goede prestatie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / zwart

Mooi Compact betaalbare telefoon en zeer fijn in gebruik de prijs is perfect met wat je hebt .
De grote ideaal voor in de broekzak

ArjenJ 09-03-2017

Fijne telefoon, prima camera, duurzaamheid onvoldoende.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / zwart

Telefoon 20 maanden in bezit. Een zeer fijne telefoon, zonder twijfel. Altijd zeer tevreden geweest. Na 18 maanden echter de eerste kuren, een tijdlang was de telefoon volstrekt dood. Als door een mirakel weer aan de praat gekregen, maar inmiddels heeft de usb connector het begeven. Dit valt niet onder de garantie! Uiterlijk is de telefoon als nieuw, altijd in hoesjes gebruikt, maar wordt gemakshalve onder val- / stootschade gerekend. Reparatiekosten maar nauwelijks onder de kosten van een nieuw exemplaar. Ondanks de aanvankelijke tevredenheid dus toch een kat in de zak. Het was de laatste Samsung, zullen we maar zeggen...

Pluspunten

• camera
  • fijne telefoon

Minpunten

• duurzaamheid

Esmee H. 15-01-2017

Heel blij met mijn aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / zwart

Ik had een s4 mini, maar deze had beperkt opslag en ik wilde een wat groter beeldscherm. Het uiterlijk (het ronde scherm) vond ik heel erg mooi! Ik ben zeer te vreden over mijn aankoop en raad deze telefoon echt aan. Gebruik hem nu een week. Ben zeer blij met de extra gadgets die erop zitten! Enige minpunt is dat hij best wat kost, maar... het is het voor mij wel waard!

Pluspunten

• mooi design
  • werkt snel
  • 32 gb geheugen en 3 RAM geheugen

Minpunten

• voor mij wat prijzig

Josje61 23-10-2016

Super elegant model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / goud

Ik heb voor dit model en merk gekozen omdat het een mooi elegant en modern model is. Licht makkelijk in de hand en is heel gemakkelijk te gebruiken. Ik zou iedereen dit model aanraden. Heel veel van mijn vrienden zijn super enthousiast over mijn mobiel. En ik heb er een...nu jullie nog!

paraschiv mihaela 22-10-2016

groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / goud

good choice,this is a nice telephone with great designe and a long batery life and easy menu. thank you Samsung for this new phone!

Pluspunten

• 100
  • 100

brietje 18-10-2016

makkelijk in gebruik en een heerlijk groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / goud

Samsung galaxy s6 edge is een fijne telefoon en gemakkelijk in gebruik. De foto's zijn super duidelijk en mooie kwaliteit. Het scherm is groot en fijn om mee te werken. Al met al een top telefoon!!

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • goede kwaliteit foto,s
  • groot scherm

blvckwingszs 17-10-2016

Goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / goud

De telefoon is snel en werkt vooral heel efficiënt. Alleen wel jammer is dat je de telefoon alleen met de eigen kabels snel kan laten opladen

Wodan 15-10-2016

Mooi scherm, lange levensduur accu.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / goud

Mooi en overzichtelijk toestel, prachtig scherm.
Erg gebruikersvriendelijk, goede snelheid.
Echte een prima toestel voor een faire prijs.

samsung galaxy s6 edge is een geweldig mobiel 08-10-2016

groot scherm een geweldig accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy S6 edge 32 GB / goud

samsung galaxy s6 edge is een geweldig mobiel en een super camara .alle gemakken die je van een mobiele telefoon zou verwachten zit in deze mobiel