Fysic FM-7500 zwart - Reviews

Beoordeling op basis van 116 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ron 28-07-2016

Prima mobiel

Voor mijn bejaarde moeder een mobiel gekocht om ook buiten huis bereikbaar te zijn en de FM-7500 gekozen. Duidelijk display, helder geluid (kan érg luid!), grote toetsen en een SOS-toets waar je 5 nummers + een SMS-bericht aan kunt koppelen. Nummers programmeren via SMS is mij helaas niet gelukt, maar via de 'normale' weg lukte dit prima. Aanrader!

A.D. de Wit 13-06-2016

Vernieuwing altijd geen verbetering

Vorige week na twee jaar mijn tweede FM-7500 FYSIC telefoon gekocht, omdat de eerste steeds op noodsituatie stond, waardoor ik er niet meer mee kon bellen of gebeld worden.
Omdat het voor mij onbekend was of dit aan de telefoon lag, of aan de provider, heb ik drie maanden geleden een nieuwe SIM-kaart gekocht, doch het probleem was er niet door opgelost. Nu ik een nieuwe FYSIC FM-7500 heb gekocht, want ik was er heel tevreden mee, is het probleem opgelost, dus de oorzaak was toch de telefoon.
Echter bij de eerste zag ik bij het intoetsen van Namen, de naam en het telefoonnummer, en bij het nieuwe toestel alleen de naam, en dit ervaar ik als een achteruitgang.
Hoe vaak wordt niet gevraagd wat het telefoonnummer is van iemand, wat ik voorheen direct zag, en nu niet meer.

Rob Keijzer 03-03-2016

7,4
Gemakkelijk in gebruik te nemen, overduidelijke gebruiksaanwijzing. Handige grote toetsen. Eenvoudig toestel maar er zitten toch extra's in zoals een radio en agenda.

Hennie 24-10-2016

Senioren GSM Fysic FM-7500

Ik was op zoek naar een nieuwe senioren gsm voor mijn moeder. Vond op de site van BCC een goed en betaalbaar product. Een mooie handzame telefoon met grote toetsen en 2 sneltoetsen om oa 2 telefoon nummers snel te kunnen bellen. Verder een goede gebruiksaanwijzing en makkelijk te bedienen vwb de beschikbare functies. Heb de telefoon uiteindelijk in de winkel van BCC gekocht omdat men daar nog enkele vragen kon beantwoorden.

Pluspunten

• Prijs kwaliteits-verhouding is goed.
  • Grote toetsen.
  • Gemakkelijke bediening.

Janette Verkaik 20-10-2016

Duidelijke toetsen

Toestel gekocht voor schoonmoeder die (89 jaar) is opgenomen in revalidatiecentrum. Of ze zelf gaat bellen, moeten we nog afwachten, maar nu kunnen wij haar bereiken. Toestel lijkt eenvoudig te bedienen; de toekomst zal het uitwijzen.

Theo 11-08-2016

Simpel te bedienen ideaal voor senioren

eenvoudig toestel voor bellen en sms-en. Makkelijk in te stellen en handige baal functies. Zeer tevreden met de aankoop voor mijn vader van 96 jaar !

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • gesproken nummerkeuze

Trees 14-07-2016

Seniortelefoon

Voor een 93 jarige gekocht. Hij kan er moeiteloos mee bellen en beantwoorden. Geen onnodige toeters en bellen kortom een handig telefoontje.

B. Hendriksen 06-06-2016

Seniorentelefoon

De keuse voor deze telefoon was snel gemaakt omdat het een toestel moest zijn met duidelijk toetsen/letters. Helder kleurenscherm en handige snelkeuzentoetsen M1/M2

Jo Hoefnagel 23-08-2017

Senioren mobiel

Goed toestel, grote duidelijke knoppen en niet te moeilijk in gebruik. Ligt lekker in de hand, niet te klein en/of te dun. SOS knop op de achterkant zit ook goed geplaatst.

wil 15-03-2017

ideale oplader.

Voor mijn moeder in het verzorgingshuis deze telefoon aangeschaft. Ze heeft hem nog te kort om te zeggen dat ze er goed mee om kan gaan. De telefoon is gekocht om alleen maar te bellen en om gebeld worden. Dus eigenlijk zit er al te veel op. We hebben ook alleen maar uitgelegd hoe er gebeld moet worden. We hadden genoeg geheugen om de namen in te voeren. Het is voor mij allemaal heel duidelijk en hopelijk voor mijn moeder ook snel. Ze is erg blij met de duidelijke beschrijving en het is heel fijn dat de telefoon zo in de oplader gezet kan worden. De knoppen zijn heel duidelijk en groot.

Blik 03-12-2016

Goed overzicht, makkelijke menustructuur

Nu een aantal maanden in bezit en het doet precies waarvoor ik hem gekocht heb namelijk bellen (gebeld worden) en teksten verzenden/ontvangen. Meer had ik niet nodig want doe toch het meeste op de Desktop (PC).

Pluspunten

• Overzichtelijke toetsen
  • Overzichtelijke menu structuur
  • Vrij lang opgeladen batterij

Minpunten

• Te glad, laat hem daardoor regelmatig vallen
  • Meerdere functies onder 1 toets
  • Radio werkt alleen goed in de hand (Zelf antenne)

peter 27-11-2016

Goed scherm,groteb knoppen

Goed product, echter, als je de telefoon oppakt druk je vaak ook de geluidknop of bewerk knop ongemerkt in, zitten op verkeerde plek, aan boven zijkant

Reinder 07-11-2016

Eenvoudig en duidelijk

Deze telefoon sluit precies aan op de wensen van mijn moeder. Geen toeters en bellen en extra menu's met teveel mogelijkheden. Gewoon kunnen bellen en gebeld kunnen worden net als met de decttelefoon thuis. De handige oplaadstandaard is ook een plus. De telefoon is ook nog eens voordelig in aanschaf. De S.O.S. knop kan ook nog wel eens handig zijn.

Pluspunten

• Eenvoudig en duidelijk
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding
  • S.O.S. knop
  • Oplaadstandaard

Minpunten

• Nut zaklamp twijfelachtig

marie-rose 05-11-2016

zeer goed toestel voor senioren

eenvoudige bediening / groot scherm en grote toetsen. De aanwezigheid van een alarmtoets en een zaklamp.

Annelies 27-10-2016

Zeer goede telefoon

Ik heb voor mijn man deze telefoon gekocht omdat vegen over een schermpje voor hem teveel problemen gaf. Hij kan nu zelf weer contact zoeken met familie en vrienden.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • geen moeilijkheden met bijv. vegen over schermpje

Luc 20-10-2016

Toch niet zo goed

Batterij vlug leeg , max twee dagen
Geen aanduiding wanneer batterij bijna leeg is , toestel valt dan plots uit.
Volume veel te luid op minimun stand
Neen , produkt is teleurstelling

Officiele reactie van Hesdo 21-10-2016

Beste Luc,
neem alsjeblieft even contact op met onze service afdeling ( 073-6411355 of service@fysic.nl) dan gaan we deze problemen verhelpen want dit is niet de bedoeling.

E.D. 10-10-2016

Handig in gebruik

Makkelijk te installeren. Handig in gebruik. Ideaal voor de mensen die wel bereikbaar willen zijn of in nood iemand moet kunnen bereiken, maar niet houden van alle technische snufjes.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Snel te installeren
  • Duidelijke knoppen

freerk 05-10-2016

mooi groot scherm

mooie telefoon goet en handig mooi stander erbij voor het opladen van de telefoon.
een goede keus.veel plezier

Gert-Jan 04-10-2016

SuperGSM; waarom heb ik zelf zo'n ding die veel te veel kan?

Mijn moeder (86+) is (hopelijk) tijdelijk wat minder "handig". Goede aanleiding een senioren GSM voor haar te kopen bij CoolBlue.
Zondag 21:30 besteld, maandag 14:45u in huis!!
Telefoon werkt super. Als je een nummer intoetst spreekt ie dat nummer cijfer voor cijfer voor! Snelkies toetsen M1 en M2 werken goed. Heeft zelfs ook een handsfree optie. En een zaklamp!!!! En niet alleen grote toetsen maar ook op de display grote letters/cijfers. En zelfs een FM-radio
En ............ dat alles voor de somma van € 39 !!!!!

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Supersnelle levering

Minpunten

• Misschien accuduur (vlgs specs)

L.Schol 03-10-2016

eenvoudig handzaam apparaat

Zeer geschikt voor ouderen , eenvoudig te bedienen.
Goede geluidskwaliteit .
Klein handzaam formaat.

Pluspunten

• grote toetsen
  • alarmknop

Minpunten

• kleine display