Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

Youritjeh 16-11-2021

Geweldige Telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De Note 9 is een super telefoon! Je kunt er super veel mee, het pennetje werk na behoren dus ben helemaal happy

Dikke 18-10-2021

Geweldige structuur en een goede camara

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik vindt de note 9 een hele goede telefoon je kan er bijna alles mee goede foto's maken maar ook het structuur vind ik goed

SPOOONKER 02-10-2021

Note 9 beoordeling

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben overal heel tevreden over dit product maar er zijn wel een paar aandacht puntjes.

Nummer 1 zou de bixby knop zijn hij is in een onhadinge plek waardoor ik hem vaak met de aan/uit knop verwar.

Nummer 2 is de s pen een geweldige toevoeging allen waneer je de s pen uit de telefoon haalt wordt het scherm zwart en komt de s pen menu te voorschijn niet heel praktisch vind ik.

Nummer 3 is dat de knoppen in de behuizing er uit getrokken kunnen worden wat zorgt voor niet hele leuke pranks voor de gene met dit telefoon

Naast die dingen is de telefoon perfect batterij gaat lang mee scherm is groot maar de telefoon ligt alsnog goed in de hand en is niet te zwaar

Cor 65 28-09-2021

Prachtig groot beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Prachtig groot beeldscherm met ronde zijkanten. 128GB geheugen, uitbreidbaar met 128GB sd kaart. Ligt heerlijk in de hand. Je kunt kiezen uit verscheidene beveiligingsopties !!

Jallal 13-07-2021

Note series zijn Robuste telefoons

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb bijna alle notes gehad en ben er altijd blij mee geweest, nu even gehangen op de note 9, maar mijn volgende zal de Note 21 of 22 als die uitkomen. De Note series zijn sterke stevige en snelle toestellen die lang mee gaan op software update en erna extra security updates. De Notes zeer aan te raden.

robingz 19-04-2021

overal good for everything

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

ik ben erg tevreden over dit model omdat het stereo speakers heeft
nog steeds headphones jack en de camera werkt goed
alen erg vervelend dat bixby niet ofline werkt voor waner ik een weker wil zetten onderweg

Anoniem 14-04-2021

Groot scherm. Goed voor invullen td werkzaamheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Hij is goed te gebruiken voor mijn doeleinden. Voor echt zwaar werk mag hij wat robuster zijn. Maar het werkt lekker.

Dmytro 03-03-2021

NOG STEEDS EEN WAARDIGE TEGENSTANDER

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ja, die is paar jaar oud. Maar voor jaar 2021, is het nog steeds een krachtige toestel met indrukwekkende presentaties.
De luxueuze tijdloze design die dit toestel van een premium aanzien voorziet. Die nog jaren mee kan gaan.
Note 9 is elk cent waard, want je krijgt echt veel smartphone voor je geld. Met zijn talloze functies is het een Zwitserse zakmes onder mobiele telefoons.
Nog steeds een degelijke camera. Prachtige beeld dankzij AMOLED display. Geweldige geluid door dubbele audio met Dolby Atmos en stereo speakers. En multifunctionele S-Pen. Ik kan blijfen doorgaan.
Kortom, Note 9 weet nog steeds om zijn concurrenten af te troeven.
(Hopelijk komt Android 11 er op)

Marlewiesje 15-02-2021

Wat een verademing

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ben altijd Appke-fan geweest maar ben zo blij met de overstap naar mijn Samsung note9. Zoveel meer gebruikers gemak met bijvoorbeeld overzetten van data. Beeldscherm mooie vormgeving en zeer levendige kleuren.

Dakota1819 05-02-2021

Geweldig toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Een geweldig, geduldig en gebruiksvriendelijk toestel met heel veel mogelijkheden. De S Pen met de vele gebruiksmogelijkheden is de kers op de taart en onmisbaar.

Anoniem 04-02-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben supertevreden met de note 9. Na 4 jaar dit te gebruiken werkt het nog steeds perfect. Sommige telefoons werken na een aantal jaren niet zo goed, maar de note 9 doet het zeker nog steeds 100%. Uitstekende beeld en camera werkt ook perfect. Alles werkt heel makkelijk. En het is zeker een aanrader voor als iemand het wilt kopen!

Anoniem 25-01-2021

perfecte en lang meegaande batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

mijn ervaring is top en de batterij is geweldig en ook de vinger scan en gezichts scan is echt gewoon perfect ik ben helemaal fan van samsung.

Anoniem 23-01-2021

De Samsung galaxy note9 is egt een super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Mijn notities maak egt super mooie foto's en heb ook een grootwerk geheugen en is ook nog eens snel egt super zo note9

Anoniem 07-01-2021

Goede Smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb deze note9 gekozen om zijn hoeveelheid van de batterij deze gaat 2 tot 3 keer zo lang mee, hiervoor had ik een note8 maar die was binnen een dag leeg nu heb ik de note9 die gaat sowieso 2 dagen mee zonder opladen, en de bediening van de note9 is ook erg mooi en eenvoudig, ik heb mijn note9 ook snel ingesteld naar mijn wensen dus ja wat zal ik zeggen neem de note9 zelf en kom er achter je zal er geen spijt van krijgen het is een super goede smartphone

Anoniem 04-01-2021

Goede kenmerken en specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Een top toestel makkelijk in gebruik en fijne pen functies om snel aantekeningen te maken en te schetsen. Ook superhandig dat je met de pen ook foto's kan maken. Enige min puntje wat ik nu gevonden heb is dat die af en toe vergrendelen en ik hem alleen met de pen kan ontgrendelen en bedienen.

Yusuf123 24-12-2020

Samsung galaxy note 9

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik vind de galaxy note 9 heel handig voor mijn werk ik kan het heel goed gebruiken voor mijn ontwerpen omdat het een goed werkende pen heeft en voldoende capaciteit heeft.

edgar54 07-12-2020

NOTE9 : Kan Niet Zonder - is mijn PA

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Gebruik hem intensief. Ben zeer tevreden op mijn NOTE9 512 Gb RAM. Ook het batterij management [groot: 4000mAh, een zwakte 4 jaar geleden] werkt zeer goed.
Beschouw de NOTE9 als de MercedesBenz van de SmartPhone markt. Lijkt detail: de back toets is alleen functioneel op Android, niet in apple!

Mellie90 04-12-2020

Geweldig in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben heel tevreden met de Galaxy Note9. Ik lees veel op mijn mobiel (boeken, nieuws, wetenschappelijke artikelen, etc.). Daarom was een groot scherm een must. Daarnaast wilde ik een mobiel die gebruiksvriendelijk is en niet te zwaar in de hand. Ik heb al jaren een mobiel van Samsung (heb er ondertussen al 6 verschillende gehad), maar dit is de eerste keer dat ik een Note heb gekozen en ik ben super tevreden. Totaal geen spijt van!

Anoniem 24-11-2020

Fantastische beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De samsung note 9 is in een woord fantastische van het design tot de praktische zaken maar dan voornamelijk de extra's! De pen! Ik raad jong en oud de samsung not aan