Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

diablo123 05-10-2022

een geweldig toestel

het werkt perfect een heel goed toestel zou het voor andere aanbieden heel scherp en heel snel je batterij kan je ook heel lang mee doen

Anoniem 04-10-2022

Fantastic toestel nu nog de Watsch 4?*

Heb hem nu een maand maar ben erg tevreden.
Ook de foto's zijn prachtig.
Zou hem iedereen aanbevelen

Leander van der kolk 04-10-2022

Goede telefoon voor de prijs die je betaald.

Goede telefoon voor de prijs die je er voor betaald.
Helaas de telefoon niet water dicht.
Dus als je naar buiten ga en het regent raad ik het af.

Marcel 666 04-10-2022

Perfecte telefoon gebruiksvriendelijk

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima gebruiksvriendelijk genoeg ruimte makkelijk alles over te zetten van andere Samsung perfecte phone

Jannekeb 02-10-2022

Prima mobiel voor een lekker prijsje

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima mobiel
Doet wat hij moet doen redelijk goede camera en een flink geheugen..goeie aanschaf voor een mooi prijsje

Luca1234 01-10-2022

Review a12

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De a12 is voor de prijs heel goed. Hij mist wel een paar leuke functies zoals screen mirroring en soms is hij een beetje traag. De cameras werken goed en de telefoon doet goed wat hij moet doen. Hij is stevig en gaat lang mee.

Anoniem 29-09-2022

Heel goed bevallen

Al jaren telefoon ooit m'n eerste aankoop een moterolla 5100 .nu om de 2 jaar een nieuwe!! Android bevalt mij prima

Jeanne122 25-09-2022

Degelijke telefoon

Ik vind het een goede telefoon voor weinig geld. De camera mag ietsje beter maar werkt verder super. De a12 is snel en handig in gebruik

Fjurdy 25-09-2022

Werkt zeer goed

Doet het goed en veel geheugen wat fijn is zodat je niet alles op geheugenkaart hoeft te zetten dat is pluspunt

Anoniem 11-09-2022

Goed apparaat

Het heeft veel opslag, is niet traag, gaat lang mee en het kan opzich wel tegen een stootje. Alleen de camera kwaliteit is iets minder maar wel te doen.

Maudmaud 08-09-2022

Voordelig en kan best wat hebben!

Mijn iPhone was de pijp uit gegaan. Mijn moeder had een A12 en die is een week voor mijn iPhone overleden. Deze review begint al goed. Switchen van een iPhone naar een Android was wel even heftig, maar alles went! De A12 is, vind ik best gebruiksvriendelijk. Het enige waar ik mij aan stoor is het menu van de instellingen. Deze vind ik wat onduidelijk, elke keer zoeken onder welk tabje hetgeen zit wat ik moet hebben.. Ik ben inmiddels 36, misschien word ik te oud? :-)

Netflix en al dat spul werkt prima. Gamen doe ik niet op deze telefoon. De camera maakt overdag echt mooie foto's! In de avond is het van matige kwaliteit. Maargoed, ik vind dat niet storend.

De updates moet ik goed bijhouden. Als ik dit niet doe, dan wordt de telefoon trager en gaat het soort van haperen. Updates bijhouden en alles werkt prima.

De batterij gaat zeker een volle dag mee. Ik weet niet hoe oud deze A12 is, in elk geval geen 36, maar mijn moeder had het zeker al een aantal maanden. Ik heb niet gemerkt dat de batterijduur slechter is geworden sinds ik de telefoon heb en ik heb de telefoon nu 3 maanden.

Al met al voor het geld zeker een goede telefoon.

Walther51 04-09-2022

Wat een super telefoon!

Ben erg blij met mijn nieuwe Samsung A12!
Niet alleen door fraaie vormgeving maar ook zijn prestaties zijn uitstekend te noemen.
Prettig is zeker ook zijn ruime opslagcapaciteit staat garant voor voor snelle en probleemloze werking.
TOP Samsung!!

Daantje21s 02-09-2022

Makkelijk redelijk snel goede grootte

+punten
De Samsung galaxy a12 is een fijne telefoon , want hij is snel als je goed internet hebt en makkelijk te installeren in het begin.
Hij is goedkoop voor het uiteindelijke product en is de perfecte grootte, past makkelijk in broekzak, kan alles goed zien en is niet zo groot dat het een tablet lijkt.
Batterijduur is heel goed gaat lang mee en laadt snel op.

-punten
De Samsung galaxy a12 is met slechte WiFi heel traag en ook hele slechte ontvangst.

Anoniem 19-08-2022

Hele fijne telefoon

Zeer fijne telefoon maakt hele mooie en duidelijke foto's.
Zeker een aanrader.voor als.er iemand nog telefoon zoekt

JoaquimB 19-08-2022

Review samsung A12

Prima apparaat, werkt snel en goed. Overzetten en opstarten van de telefoon ging soepel en gemakkelijk. Prijs/kwaliteit super!

Anoniem 03-08-2022

Geweldige kenmerken en qualiteit

Ik heb deze telefoon nu al bijna 2 jaar en heb nooit problemen gehad ermee, hij is snel, beeldkwaliteit is perfect, hij heeft lekker veel opslag dus ik kan veel spellen spelen en heb nog genoeg opslag voor foto's en eventuele videos, extra veel opties qua instellingen om de gebruiker het zo gemakkelijk mogelijk te maken, en ook duidelijke instructies voor wat alle verschillende functies doen en betekenen.

Anoniem 26-07-2022

Uitstekend!

Heb al jaren een Samsung tot volle tevredenheid en dus absoluut geen reden om een ander merk te kiezen.

GRSch 17-07-2022

Een Tel die niet onderdoet tov een High End Tel

Ik ben uitermate tevreden met de A12 hij doet zeker niet onder t.o.v. van high end toestellen. Hij werkt snel maakt goede foto's en tot op heden nog geen problemen er mee gehad. Gebruik hem ook tijdens het sporten om muziek te luisteren en de kwaliteit daarvan is ook gewoon goed. Een fijne toestel voor alledaags gebruik

J v d b 1953 16-07-2022

Het is een zeer goed horloge

Hij is zijn prijs dubbed en dwars waart hij ver vangd voor 90% te telefoon ik ben zeer blij mee en voor mij heeft hij 10 sterren in plaats van 5 een aanrader gr joop
A

Anoniem 14-07-2022

Super goed

Een goedkope en goede telefoon met veel functies.
Ben er tevreden mee.
Het is een aanrader voor tijdelijke telefoon.