Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Samsung Galaxy A12 128GB (Blauw) 128 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A12 128GB (Blauw) 128 GB / blauw / (dualsim)

Samsung Galaxy A71 128 GB / prism crush blue / (dualsim)

Samsung Galaxy A71 128 GB / prism crush blue / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw op Kieskeurig.be.

B v Herwaarde 27-08-2021

vraagstelling

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

beste mensen ik hoop dat jullie mijn deze keer vraag NIET verwijderen net z\o als mijn smeekbedes en opmerking over agenda.
wie kan ons helpen zodat wij de EIGEN agenda van Samsung, gezamenlijk kunnen gebruiken ,invullen, afspraken zichtbaar zijn op twee gebruikers en dan op Samsung TAB A en Samsung gsm A12
IK SMEEK OM HULP dit pas sinds juni 2021

Hagos 25-09-2021

Geweldig batterij levensduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Ik vind het batterij goed. Het hardware ook heel goed. Ik vind het een goede product van samsung kan zijn volgens mij.

Bert36 25-09-2021

Gemakkelijk in gebruik en zeer helder schermbeeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Ligt lekker makkelijk in de hand en heeft een lange batterijduur. Laadt snel op en geeft zeer scherpe foto's

R289 24-09-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Het is een fijn en redelijk snel toestel met een sterke batterij. Ik moet nog wel erg wennen aan de menustructuur en toetsenbord.

1234as 23-09-2021

Prettige, mooie smartphone.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Prettige mooie smartphone. De eerste keuze van mij. Leuk om overal naar toe mee te nemen. Samsung is een goed merk en de smartphone is goedkkop. Toch alle functies, wensen en mogelijkheden die ik wil hebben
Stappenteller werkt goed. De batterij gaat heel lang mes en opladen gaat snel. Ik ben er heel blij mee.

Nannie58 22-09-2021

Fijne bediening alleen soms geen wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Ik ben heel tevreden. Heb alleen een minpunt. Op vakantiepark roompot kon ik geen gebruik maken van hun WiFi omdat de telefoon de 5mgh niet aankon en de WiFi daardoor niet vond. Dat minpunt vond ik nergens terug in de documentatie. Dat verwacht je ook niet bij een net nieuw gekochte telefoon.

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Super goed apparaat werkt heel goed ligt lekker in de hand heeft een uitstekende batterij
En een goed scherm de camera’s zijn super alles is top

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Bevalt uitstekend ben er erg blij mee . kan zeker aanbevelen Bak up werkt heel plezierig en is makkelijk

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Mooie telefoon met helder scherm, snelle reacties en heeft veel ruimte! Laadt ook snel op en maakt nette scherpe foto's!!!

Anoniem 20-09-2021

Super veel geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

De Samsung is heel makelijk in gebruik. Heeft heel veel geheugen . 1 minpuntje is bij het inzoomen van de camera, krijg je niet echt scherpe foto's. Lekker groot beeld.

Richard307 20-09-2021

Snelle telefoon met een uitmuntende camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Ik vind het een superfijne telefoon die ook een goede camera heeft. Vroeger had ik ook altijd Samsung, maar ben op een gegeven moment naar andere merken overgestapt. Nu ik weer een Samsung heb voelt het toch weer vertrouwd

Ayesha 19-09-2021

Geweldig voor gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Het is een hele fijne telefoon. Ik heb zelf een samsung en een huawei gehad en vindt samsung zelf beter.

Teja 19-09-2021

Echt super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Ik ben er heel blij mee, goede kwaliteit voor weinig geld. Mooie scherpe foto's en video's.
Fijn formaat

Lol12 19-09-2021

Geweldige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Ik vind het een goede telefoon, de prijs-kwaliteitverhouding is fantastisch! Ik raad hem zeker aan..

Cor51 19-09-2021

Iets te groot.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Ik vind hem te groot wat onhandig is in je broekzak. Zijn fotokwaliteit is goed, en zijn video kwaliteit is uitstekend

Anoniem 19-09-2021

Heel fijn toestel !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Heb niet speciaal naar de prijs gekeken, maar naar het uiterlijk, de grootte en handzaamheid. In de test kwam ik o.a. deze Samsung A12 tegen en heb die ook gekocht.
Later begreep ik dat dit één van de goedkopere modellen was, maar daar merk ik tot nu toe weinig van. Laadt snel op en batterij gaat dagen mee, wat ik een pluspunt vind, duidelijk scherm, gewoon een fijn toestel.

Inkiewinkie 16-09-2021

galaxy A12

Ik ben heel tevreden over de galaxy A12
Gebruik is voor mij eenvoudig, maakt goede foto's.
Prima toestel met goede battery.

Ilass2 15-09-2021

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

De telefoon is heel erg goed. De batterij doet lang mee, de vingerafdruk aan de zijkant is handig en de gezichtsherkenning. Ik zou hem aanraden want het is gewoon een goede telefoon

Mmhessels 15-09-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

Een fijne telefoon. De batterij gaat lekker lang mee. Hij maakt goede foto's en de vingersensor werkt goed.

Margretvan7 15-08-2021

Superblij met de Samsung Galaxy A12

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / blauw

De meest gebruikte apps staan nu vast op mijn startpagina. Ik kan ze daar nu makkelijk terug vinden. Een mooi groot helder scherm.De telefoon heeft mega veel geheugen en werkt lekker vlot. Al ben ik veel met mijn telefoon bezig, de batterij is niet binnen een dag leeg.
Deze telefoon heeft meer dan ik nodig heb. Meer dan genoeg! Blij mee!