Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / zwart / (dualsim) / 5G

Beste deals -8% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / zwart / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 30-06-2022

Zeer goede en nette telefoon

Ik heb mijn abonnement verlengt en hierbij voor de Samsung Galaxy A52s 5G. Mijn vrouw heeft deze ook en was zeer tevreden, hierdoor heb ik de beslissing genomen om er ook voor te kiezen. Hier heb ik geen spijt van. De telefoon is lekker snel en ligt goed in de hand. Hij is zeer makkelijk om te bedienen. Wat ons betreft echt een aanrader.

Arno

Ed Salome 30-06-2022

Weer een prettig toestel van Samsung!

Samsung maakt producten waaronder telefoons, welke altijd goed zijn en aan de verwachtingen voldoen of zelfs overstijgen. Vertrouwde naam voor vertrouwde producten!

Anoniem 30-06-2022

prima toestel het kan haast niet beter

prima toestel heeft alle fuctie's die je maar nodig hebt van aps tot foto's maken internet opslag 5g

Itohan 30-06-2022

Het presentatie van dit telefoon is het beste

Het beste prestaties van dit telefoon dat ik voor mijn verjaardag ooit heb gekregen zeker aangeraden

Jeroen2605 30-06-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Niet te duur .Fijne telefoon. Doet wat ie moet doen . Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Maakt mooie foto's

Johanna vd Laan 30-06-2022

Snel en makkelijk in gebruik.

Goeie degelijke telefoon. Doet wat er omschreven staat. Snel en makkelijk in gebruik. Erg blij mee!!

Sabine1998 30-06-2022

Goede en mooie mobiel

Voor deze a52s 5g had ik de s9. Dit is echt een super goede upgrade. De accuprestaties zijn goed (2 dagen) en ook een mooi en strak degin.

Anoniem 30-06-2022

Deze telefoon maakt mooie fotos en zier er zeer mooi uit ben er heel blij mee! Ik zou het zeker aan raden hij werkt super fijn

Truus1803 29-06-2022

Geweldige telefoon en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Alles zit erop en de foto's zijn van topkwaliteit. De accu gaat heel lang mee en je hoeft niet bang te zijn voor je telefoon als hij nat of vies wordt. Gewoon afspoelen onder de kraan en klaar.

Hatseflats 29-06-2022

Niet zo snel als gedacht...

Als vervanger van mijn Pocophone F1 (alweer 4 jaar oud) dacht ik er wel toch op vooruit te gaan. A52S is zeker niet sneller dan dat toestel. Scherm is wel veel beter dan de F1.
Vingerafdrukscanner in het scherm is een verschrikking, werkt nauwelijks.
Batterijduur is nauwelijks beter als de F1, die er toch al 4 jaar erop heeft zitten....
Meer gekozen voor Samsung vanwege de duur van de veiligheidsupdates en de goede camera. Dat waren ook de enige redenen om de F1 te vervangen....

Anoniem 29-06-2022

Galaxy A52s 5G is best goed.

Na een aantal andere merken ben ik toch weer terug gekomen bij Samsung en de A52 bevalt mij uitstekend. Vergeleken met m'n vorige, Huawei P30, is hij nog makkelijker in gebruik. De volgende wordt weer een Samsung.

Heerlijk toestel

Goed hanteer baar toestel makkelijk handleiding scherpe foto's veel functies iedereen kan zelf instaleren

Anoniem 29-06-2022

Makkelijk te bedienen ligt lekker in de hand hiervoor had ik de s7 dan is dit een goede opvolger leuke prijs!

Dekker47 29-06-2022

Fijne en super snelle telefoon

Het is een super telefoon handig in gebruik en lekker snel maakt ook mooie foto's en blij dat hij ook 5g heb.

SdJL 29-06-2022

Prima opvolger van de A51

De A serie bevalt prima, doet wat je van een telefoon mag verwachten. Mooi duidelijk scherm, foto's en geluid prima. Alleen bij scrollen voorbij een reclameilmpje op bv Twitter hapert het beeld erg.

Anoniem 29-06-2022

Mijn oude A70 was aan het eind van zijn levensduur (ruim 3 jaar gehad, nu was de accu bijna aan zijn einde en dus snel leeg). Was een fijn toestel.

Nu dus een weer een nieuwe samsung. Niet het nieuwste model, maar ik heb mij laten adviseren door diverse review te lezen. En wat een fijn toestel is dit. Reageert snel. Goede grootte van het scherm en ook de prijs is uitstekend voor wat het toestel te bieden heeft. Hij voelt aan als een buiten categorie en dat voor een middenklasse toestel. Zeer aan te bevelen voor iedereen die net iets meer verlangt van zijn toestel dat wat bellen en appen met vrienden.
Mooie foto's en heldere video's.

Anoniem 29-06-2022

Deze telefoon aangeschaft. Had eerst de S10.
De A52s gaat zeker 2 dagen mee voor ik hem moet opladen. Camera's zijn super.
Erg blij met deze keuze!

Anoniem 28-06-2022

Prettige telefoon die doet wat je verwacht

Telefoon ligt prettig in de hand
Duidelijke uitleg en makkelijk te volgen
Maakt mooi foto's
Helder beeld

Anoniem 28-06-2022

Heel prettig toestel

Heel goede prijs kwaliteit verhouding en toestel is snel en prettig te bedienen is een aanrader voor veel mensen

Pieter B 28-06-2022

Werkt snel en makkelijk goede camera

Makkelijk in gebruik en maakt mooie foto's, design is mooi en ligt goed in de hand.complete telefoon voor een goede prijs