Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / awesome mint / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52s 5G 256 GB / awesome mint / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 10-08-2022

Ik heb altijd al een samsung telefoon gehad, het begon bij een j6+, toen een a21s, en nu dus de a52s 5g.
In één woord: geweldig. Vooral het scherm is echt een mega aanrader! De kleuren zijn fantastisch, het is totaal niet flets en ik geniet elk moment dat ik er naar kijk. Werkelijk prachtig.
Verassend, maar ook het geluid is zeker niet slecht. Natuurlijk niet zo goed als een speaker of koptelefoon, maar het heeft echt wel een zekere bas, en dat had ik niet verwacht!
Wat ook mooi is, is de camera. Hij maakt prachtige foto's, met echt heel veel detail. Wat ik vaak gebruik is een stand waarmee je een actiefoto kan nemen, hij neemt dan in feite een heleboel foto's achter elkaar, waarna je een leuke stand uit kan kiezen.
Ook het design van de telefoon vind ik prachtig.
Ook vind ik het heel erg fijn dat er veel opslag in zit en dat de telefoon echt heel snel is, zeker in vergelijking met mijn vorige telefoon. (a21s)

Helaas is er voor mij een groot nadeel, er zit namelijk geen radio op. Je kan dus niet een snoertje inpluggen en dat gebruiken als antenne... Dat kon mijn vorige telefoon wel. Maar als je dat niet of nauwelijks doet, is dat voor jou natuurlijk geen probleem. :)

Kortom:
Een prachtige telefoon die ik aan iedereen aanraad. Koop zeker niet de a53, die heeft namelijk geen 3,5mm jack, en dat vind ik zwaar onhandig. Deze is ook snel (misschien wel sneller) en is net zo prachtig. Ik gebruik hem nu een grote maand, en zeker met heel veel plezier!

Ed lens 09-08-2022

Het is een fijne telefoon in het midden segment voldoet aan mijn verwachtingen. Camera is goed erg makkelijk te gebruiken goede prijs kwaliteit verhouding.

Bouwpiet 07-08-2022

Snel en overzichtelijk toestel. Zeer aan te bevele

Toestel is zeer snel. Erg overzichtelijk. Goed bedienbaar. Prijs/prestatie perfect. Zeker aan te bevelen.

Hansie B 06-08-2022

Super toestel met mega geluid en camera's

Dit toestel is zo compleet uitgevoerd meer heb je gewoon niet nodig. Gebruiks vriendelijk en vooral super geluid en zeer veel en goede camera opties.

Anoniem 02-08-2022

Dual sim,werkprofiel zijn handige tools

Ik heb na 6 jaareen nieuwe telefoon, ik ben erg tevreden met mijn dual sim,en ook een aparte werkprofiel incl werk whats app..ik blijf me verbazeb

BlueEyes 01-08-2022

Wil je een toestel dat snel is, mooie foto's maakt, voldoende capaciteit heeft om documenten op te slaan en gebruikersvriendelijk, dan is de Galaxy A5s 5G een uitstekende keuze met een gunstige prijs.

Ineke L 01-08-2022

Telefoon gaat niet uit bij sluiten hoesje.
Batterij snel leeg,niet blij mee
Had liever een ander toestel

Anoniem 31-07-2022

Ik heb al jaren Samsung, zowel zakelijk als prive.
En alles wat ik nodig heb en gebruik zit op de telefoon en werkt goed. Dus wederom zeer blij met mijn nieuwe telefoon

Anoniem 31-07-2022

De mogelijkheden zijn overweldigend.
Ik ontdek nog steeds voor mij nieuwe dingen.
Scherm precies goed ligt ook goed in de hand.

Mariko 27-07-2022

Snelle telefoon met mooie uitstraling

Hele fijne telefoon. Werkt snel, accu gaat lang mee en een helder scherm. Foto's maken gaat fantastisch met de diverse mogelijkheden die deze telefoon bied. Een hele goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Corine27 26-07-2022

Fijne telefoon met veel opslag!

Twee weken in gebruik en erg tevreden. Snel in gebruik, makkelijk in te richten en veel opslag! Mooie telefoon voor een redelijke prijs.

Berend 65 26-07-2022

Beetje groot en toch compact .?!?

Ben wel bekend met Android maar laat zich toch gemakkelijker bedienen kortom een goed toestel !?! ..

Anoniem 26-07-2022

High end ervaring voor een midrange prijs

Functioneel: apps openen snel. Heel fijn voor bv. betalen met je telefoon. Eindelijk draait Android Car nu soepel.

HUMMELTJE 25-07-2022

Zeer gebruikersvriendelijk, maakt hele mooie foto's en filmpjes. Echt sublieme kwaliteit. Accu gaat iets minder lang mee dan gedacht. Maar gebruik telefoon nu ook wel veel.

Anoniem 25-07-2022

Mooi compleet toestel wat alles aankan,

Prijs kwaliteit is super en met 5G super snel echt geweldig
Beter dan mijn i-Phone 11
Ben er super blij mee elke dag ontdek ik weer mogijkheden

Anoniem 25-07-2022

Had hiervoor de A50 die vond ik al geweldig nu de A52S in lika en deze is toch iets beter. Mooier beeld en mooiere foto's. Helder van kleur.
De achterkant is van plastic maar met dezelfde kleur hoesje erom zie je dat niet.al met al een fijne telefoon.

Jaap1954 25-07-2022

Fijn toestel, ligt lekker in de hand

Het is een fijn toestel, ligt lekker in de hand. Scherm is groot genoeg. De kwaliteit van de foto's zijn heel mooi.

DennisTx 25-07-2022

Net in gebruik genomen maar werkt nu al fijn. Alles overzetten ging vlot. En mooi groot helder scherm.

Delloptiplex9 25-07-2022

Complete telefoon met uitstekende camera en accu

Complete telefoon met uitstekende camera en accu. Ook de door Samsung bijgeleverde software werkt prettig en is een goede aanvulling. Waar ik mijn oude telefoon (iPhone) 2x per dag moest opladen, kan ik nu ruim 2 dagen met een acculading voorruit.

Hansheiden 25-07-2022

Moest even wennen, maar overtreft verwachtingen.

Ging van een Huawei naar deze Samsung. Moest eerst even wennen maar overtreft tot op heden mijn verwachtingen. Hij reageert snel en is gemakkelijk in gebruik. Je krijgt met recht value for money.