Samsung Galaxy Z Flip3 5G 256 GB / cream / 5G

• Test panel 7,4 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Z Flip3 5G 256 GB / cream / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andybby 07-08-2022

Toffe smartphone

De samsung galaxy flip 3 is een top telefoon. Ik heb mijn flip 3 sinds kort maar ben er nu al blij mee. De kwaliteiten zijn goed genoeg en het is een telefoon die in ze zak past.

Anoniem 05-08-2022

Flip is een topaanwinst!

Ik heb sinds kort een Samsung Flip en hij is geweldig! Het formaat is top, past in elke tas en weer gewoon in je broekzak. Het beeld is ook erg scherp en ik stoor me niet aan de kleine lijn in t midden van t buigen. Het is echt apart dat dit kan! Ik krijg ook veel leuke reacties van mensen, die vinden t ook een bijzondere telefoon.
De camera doet t ook goed. En met beeld bellen kan je hem gewoon buigen en neerzetten, hoe handig!!

Saar44 29-07-2022

Handzaam !! Prachtig design.

Hallo,
Ik kom van een S8+, toen S20+ en nu de Flip.
Zeer handzaam, prachtig design.
De batterij duur is niet zo lang, dat is opmerkelijk.
Verder Samsung zoals Samsung is. Gebruiksvriendelijk, snel in te stellen, overzichtelijk.
Ik zeer bij Samsung.

Anoniem 29-07-2022

Samsung galaxy flip z

Geweldig mooie telefoon mooi design snel en makkelijk te bedienen zou hem zeker aanbevelen aan anderen

Anoniem 25-07-2022

Galaxy flip 3 5g

Het is een hele fijne makkelijke telefoon! Fijn in je broekzak en niet dik in je broekzak. Hij heeft heel veel gigabid en super makkelijk te gebruiken

h**e@h**l.com 22-07-2022

Fantastische telefoon!

Ik heb het gekocht vanwege zijn compact formaat, kan ook in kleine tasjes ideaal!
Hij werkt prima en werd goed geholpen bij het overzetten van alle gegevens op de oude telefoon!

Pluspunten

• Compact
  • Klein en handig

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Maik van Os 17-07-2022

Top telefoon

Een keer iets anders! Bevalt erg goed en benieuwd naar wat de toekomst brengt wat betreft de flip modellen.

Mloes83 16-07-2022

Super fijne telefoon

Wat een geweldige telefoon is dit. Zo handig dat hij zo in mijn broekzak past. Beeldscherm is uitgeklapt lekker groot.
Ideaal dat je je telefoon kan neerzetten door het beeldscherm naar 90 graden te buigen.
Ik was bang dat de batterij slecht zou zijn. Maar daar merk ik nu nog weinig van. (1 maand in gebruik).
Camera ook erg goed.

E flisijn 16-07-2022

Flippy flink 3 ;-)

Vet chille telefoon die beter in je zak paar en daardoor touchscherm beschermt en door extra display hoef je m niet steeds open te klappen om berichten en tijd te checken. Was verliefd toen ik reclame zag en nou dus getrouwd nu ik m heb, ;-)

Anoniem 16-07-2022

Heerlijke telefoon

Ik ben na jaren iphone weer overgestapt naar Samsung. Ik wilde graag eens iets anders en ook een maatje kleiner dan alle huidige toestellen. De flip is ideaal. Wel groot beeld maar klein opbergen. Ik was snel gewend weer aan de samsung en alles werkt snel.
Het beeld is super. Je merkt niets van de vouw in het midden. De camera werkt ook helemaal super.
Zeer tevreden met mijn nieuwe telefoon.
Ik heb de groene, wat een gave kleur⁰

Gleb 16-07-2022

Nice phone, like it so far.

The phone is cool and lightweight. Battery is not as strong as i expected but fine, but otherwise a fine phone.

Wankee 16-07-2022

Mooie flip phone + high end specs

Mooie fliep phone van Samsung. Een iets grotere 2e scherm vergeleken met voorgaande flip phones van Samsung.

Alice53 15-07-2022

Top mogelijkheden en zeer handzaam.

Het product is van alle gemakken voorzien. Het heeft 1001 mogelijkheden en is zeer handzaam en heeft eenvoudigweg een prachtige vormgeving.

Rachelle69 13-07-2022

Hele fijne telefoon,

Doordat je hem kunt inklappen, past hij in elke tas. Het scherm reageert goed en is super mooi. Foto's en selfies maken gaat veel makkelijker doorde inklap functie. Ik vind de vouw helemaal niet hinderlijk in vergelijking met wat ik heb gelezen in andere reviews. Kortom een top telefoon. Superblij mee.

Anneke S 12-07-2022

Een woord …. Woooowwww

Wat een geweldige telefoon de camera is enorm en het formaat …. Heerlijk, past in de tas, in je zak je merkt nauwelijks dat je hem bij je draag.
Alleen jammer dat de batterij wat snel leeg gaat…maar zelfs dat kan de pret niet drukken

Anoniem 12-07-2022

Heerlijke telefoon

Ik heb deze Samsung galaxy z flip 3 aangeschaft omdat ik hem kan dicht klappen. Hij past gewoon weer in mijn voorste broekzak in elke zak van al mijn jassen.

Anoniem 12-07-2022

Supertelefoon

Ik kan iedereen deze telefoon aanraden. Het werkt echt super met vele handige functies vanwege het klapscherrm.
Apparaat is snel mooi en heeft een superscherm.
De camera werkt ook top met mooie functies zou in het coverscreen

Loesje76 12-07-2022

Fantastische telefoon

Deze telefoon is echt het einde! Ik he de lila kleur en is super girly, de assecoires zijn dan okk echt top . Van iphone naar android, geen moment spijt gehad , raad deze telefoon iedereen aan, zeker in combinatie met de smart watch!!

Leo58 11-07-2022

Broekzak phone

Ik ben mijn telefoon nooit meer kwijt en omdat ik hem altijd volledig in de broekzak bewaar valt hij er ook niet meer uit.
Het enige min puntje is dat de pasjes er niet meer in kunnen.

Melissa WH 11-07-2022

Erg fijne telefoon. Ik ben persoonlijk fan van compactheid van de telefoon wat erg prettig is met opbergen. Qua gebruik verder ook geen op- of aanmerkingen. Aanrader!