Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

• Test panel 7,4 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G op Kieskeurig.be.

7,4

Daleyh 22-11-2021

Super handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Ik heb heb nu een paar dagen maar hij is super handig vooral voor in je broekzak ben er super blij mee

K100RS 22-11-2021

zalige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

lekker klein en handzaam, wel tikkeltje gladde buitenkant. Openklappen geen probleem, formaat dan groot en helder.

Anoniem 22-11-2021

The best

Alles is goed.
Ik heb niks wat ik kan zeggen dat niet goed is.
De fotos zijn goed de beeld is perfect.
Spelen de beeld en snelheid is goed

Anoniem 22-11-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Vind het een hele goeie maar ook snelle telefoon en scherm voelt echt heel sterk aan en mooi hoesje gekocht ook enige wat iets minder is is de accu maar verder geen klachten over de telefoon

Anoniem 21-11-2021

Groodheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Kleur en camera hij is heel mooi en ik ben er heel blij mee en je moet het het kopen het is heel goed en mooi

Clay777 21-11-2021

Beste Samsung ooit!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Ik vindt alles goed aan de telefoon heb geen minpunten een echte aanrader voor iedereen ik was eerst altijd een iPhone fan maar nu ben ik helemaal voor Samsung !❤️

Nanaleehee 20-11-2021

Trip naar nostalgie!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Heel veel redenen waarom ik een Flip 3 wilde, ik vond het gaaf om weer een flipphone te gebruiken, trip down the memory lane. Ook fijn om als je niet gestoord wilt worden dat je je telefoon kan dichtklappen.

Anoniem 20-11-2021

I love my new phone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

I am so happy with my new phone! Lots of my friends now want to buy one as they also love it so much! And it takes amazing photos.

Szr013 20-11-2021

Mooi, handig en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Snelle telefoon met natuurlijk de unieke eigenschap. Bij het uitklappen is het gewoon een grote telefoon. De vervorming in het midden stoort eigenlijk totaal niet. Bij het inklappen is het fijn dat deze lekker klein is en makkelijk is mee te nemen in je broekzak. Het handigste vind ik het scherm aan de buitenkant. Superhandig om de binnenkomende notificaties te zien en om de telefoon op te kunnen nemen zonder deze uit te klappen. Het enige nadeel vind ik de batterijduur. Deze gaat minder lang mee maar al met al een superfijn toestel.

Silvano 1992 20-11-2021

Geweldige telefoon de beste die er is

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

De telefoon is perfect , de kleuren de kwaliteit. De batterij prestatie. Hij ligt lekker in de hand niks op aan te merken kwaliteit is echt top

Jokn 19-11-2021

geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

ik ben zeer tevreden over het toestel erg snel overzichtelijk en makkelijk mee om te gaan n klein min puntje is de over gangs naad waar het toestel inklapt ,maar ook daar ben je zo aan gewend hij heeft meer voordelen dan nadelen ik ben er erg blij mee gr John

Savina 19-11-2021

Heerlijk back to FLIP!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Ik vind het een terug in tijdperk telefoon het weer lekke dicht te klappen als het het niet gebruikt. Maar ook als je het wel wilt gebruiken door bv muziek te luisteren kan dat gewoon met de telefoon dicht. Notificaties zijn allemaal te lezen op het schermpje, waardoor je niet zomaar heel de telefoon hoeft te open klappen om te kijken wat er binnen komt. Ook de vouw in het scherm is wel zichtbaar bij openklappen, maar niet in gebruik (dus met scherm aan). Enige minpunt is dat de batterij wel iets sneller leeg is, maar dat weerhoudt mij niet om er volop van te genieten.

Anoniem 18-11-2021

Best foldable device!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

First foldable device for me. Totally amazed by the quality it brings: fast, elegant and high quality picture.

Lotta 18-11-2021

Een gebruiksvriendelijk technisch hoogstandje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / phantom black / 5G

Ik heb de Samsung Galaxy Z Flip3 mogen testen voor een aantal weken.

Mijn eerste indruk was vooral, indrukwekkend! Ik had nog niet eerder een klapbare smartphone vast gehad en ik had dan ook altijd het idee dat deze telefoons erg fragiel zouden zijn.
Maar niets is minder waar! De telefoon is er stevig en gebruiksvast. Er ontstaan tijdens het klappen geen rare gaatjes of kiertjes. Het was voor mij een hele opluchting dat ik het product kon gebruiken zoals bedoelt.

Allereerst wil ik benoemen dat ik erg "verwend" ben met mijn eigen supersonische telefoon. Indruk maken op mij is dan ook niet gemakkelijk!

Wat voor mij, en voor heel veel andere jongvolwassenen, heel belangrijk is, is de camera.
Ik moet toe geven dat de camera niet de beste is die ik ooit gezien heb. Desondanks is de camera toch heel fijn. De foto's die hij maakt zijn scherp, evenals de video's. Ook de camera aan de binnenkant heeft een goede kwaliteit.

Ideaal is de functie, foto's maken als het toestel "dicht" is! Voornamelijk om het feit dat je dan de beste camera van het toestel gebruikt.
Het schermpje aan de voorkant geeft genoeg overzicht om een goede selfie te maken.
De telefoon is door het klappen ideaal voor multitasking: videobellen, 2 verschillende apps tegelijk en nog veel meer 'snufjes' die hem zeer gebruiksvriendelijk maken.

Het schermpje aan de voorkant is ook heel praktisch als je even snel wilt checken welke meldingen je hebt. Of als je even snel een wekker of timer moet zetten. Het voelt een beetje aan als een smartwatch maar dan op je telefoon.

Het formaat van de telefoon is ook ideaal. Hij is licht van gewicht, voelt stevig en compact. Het feit dat je het toestel kan klappen maakt ontzettend veel verschil. Het is niet zo prominent aanwezig in je tas, op je tafel of in je broekzak. Ook als het dicht geklapt is, blijft het toestel relatief dun. Je hebt dus geen "baksteen" in je zak zitten.

Het geluid van de telefoon is helemaal goed. Van mij persoonlijk had het iets harder gemogen maar de kwaliteit zelf is prima.

Ik moet eerlijk zijn dat ik de eerste dagen "schrok" van de batterij. Hij ging heel kort mee ookal was ik niet veel op mijn telefoon bezig geweest. Maar naarmate de dagen en het testen vorderde merkte ik op dat de batterij steeds beter werd!
Na een beetje zoeken op het internet kwam ik er achter dat de telefoon zich aanpast aan jou gebruik. Dit heeft zo goed gewerkt dat ik nu soms zelfs 2 volle dagen met een volle batterij kan doen!

Overall echt een perfecte telefoon voor de nostalgische 25 plusser of een tech-fanaat. Maar ook als je een praktische telefoon zoekt die goed functioneert op alle vlakken, precies doet wat het belooft en klein en licht in gebruik is.

Pluspunten

• licht van gewicht
  • klein en compact
  • makkelijk selfies maken met de hoofd camera
  • makkelijk in gebruik
  • stevig!

Minpunten

• geluid had harder gemogen

00Mark00 18-11-2021

Top toestel met het 'klap'gevoel van ,vroeger'

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Strak ontwerp. Voelt stevig en solide aan. Fijn formaat ingeklapt en uitgeklapt een volwaardige telefoon zoals gewend van Samsung...

Extra toevoeging is het kleine scherm aan buitenzijde. Zeker om mooie selfies te maken. Omdat je de camera op de "buitenkant" dan gebruikt.

tygo340 18-11-2021

easy to use

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

ik vindt hem super makelijk dat ik snel mijn meldingen kan lezen alleen met enige min punt is dat mijn screen protector door het open en dicht doen kapot gaat

Lindy1410 18-11-2021

Product van het jaar!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Ik heb lang getwijfeld vanwege het kwetsbare scherm en mijn lange nagels. Toch heb ik de flip gekocht en ik kan niet blijer zijn! Door het formaat past hij beter in mijn tas en ook weer in mijn zakken, waar alle andere telefoons niet meer in passen. Voor de beste selfies kan je op het voor schermpje je camera zien en dus met je achter camera selfies maken. En het allerleukste is het nostalgisch dichtklappen van je telefoon om een gesprek te beëindigen.

MJ Klunder 17-11-2021

Handig, compact & kwalitatief goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Sinds 3 weken bezit ik de Flip 3. Groot scherm bij uitklappen en compact bij inklappen. Overgestapt vanaf Apple sinds jaren en erg snel gewend. Kwaliteit is super, het scrollen over het scherm gaat een stuk sneller dan op de IPhone. De vouw in het scherm is bij gebruik niet zichtbaar en touchscreen werkt in de vouw zelfs prima. Ook doet de batterij het prima. Top aankoop.

Ari12 17-11-2021

Terug in de tijd.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Wat een heerlijk nostalgisch gevoel levert de Z Flip 3. Prachtig vorm gegeven en het werkt zoals je gewend bent van Samsung.
Dicht klappen geeft enorm voldoening. Past prima in een vrouwen jeans zak mits je geen siliconen hoesje gebruikt. Deze maakt de telefoon wat lomper en stroever.
Display op de voorkant werkt op een simpele manier goed.

Els80 17-11-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / cream / 5G

Je maakt super mooie foto's en video's ben heel erg tevreden. blij dat ik dit toestel m
Bij mijn abonnement heb gekozen.