Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,1

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

koolen 26-10-2021

samsung A51 beoordeling

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

De batterij van het toestel is snel leeg itt wat Samsung beloofd. Hij reageert niet altijd als je ergens op tipt.

Anoniem 26-10-2021

Vind het een top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Alles aan deze telefoon is top. Maakt prachtige foto's en de besturing is simpel. Ook het overzetten van de ene naar de andere telefoon ging vlug.

Anoniem 26-10-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Alles werkt zoals het hoort en de camera maakt supermooie foto's hier ben ik dan ook enorm blij mee!!
Echt een telefoon met meer inhoud voor een mooie prijs

elvira 69 25-10-2021

fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

ik heb altijd de s serie gehad.maar deze a serie ben ik ook erg tevreden over.hij heeft alles erop zitten wat ik gebruik. zeer tevreden

Anoniem 22-10-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Het is een hele fijne en snelle telefoon heeft 4 tegekke camera's hij heeft veel mogelijkheden en heeft gezichtsherkkening en vingerafdrukken zo kan je gemakkelijk en snel in je telefoon het is een hartstikke fijne telefoon en heeft ook een geweldige spaarstand hij is niet te groot en niet te klein en dat maakt deze telefoon dus heel fijn
Ik zou zeggen koop de Samsung galaxy a51

Anoniem 21-10-2021

super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Ben alleen maar positief over mijn nieuwste aankoop, het is mijn mooiste smartwach ooit.
Fijn besturingsysteem en erg overzichtelijk

Michaell1985 20-10-2021

Samsung galaxy A51

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

De galaxy A51 is echt een fijn toestel onze dochter is er erg blij mee. Ik zou graag de galaxy horloge willen winnen mijne is aan vervanging toe.

Anoniem 20-10-2021

Superfijn

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

hij is super in gebruik en maakt geweldige foto's is overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen! Echt een aanrader!

Meinard 18-10-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Ligt lekker in de hand, mooie kleuren, fijne camera. Makkelijk te bedienen. Snel geleverd. Batterij is voldoende voor anderhalve dag.

Peter09374 16-10-2021

De ideale mobiele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Zeer handzaam en functioneel, een mooi design. De perfecte grootte, alles wat je nodig hebt zit in dit prachtige staaltje technologie

R nijhof 13-10-2021

Mooie lichte snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Goed uitgevoerde lichte telefoon met alle benodigde kenmerken.
Goede Camera en orginele hoesjes verkrijgbaar
Zeer snel op internet en app

Anoniem 12-10-2021

Beoordeling Samsung Galaxy A51

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Dat het (weliswaar in het Engels) elke letter die en elk woord dat ik intik hardop spelt met een beschaafde vrouwenstem.

Nerko 11-10-2021

Geweldig telefoon Samsung A51

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Telefoon is mooi en reageert snel. Met een micro sd kaart ook meer dan genoeg aan opslag. Gewoon een aanrader

Anoniem 10-10-2021

Soms loopt ie vast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Hij is fijn en erg luxe maar soms ben ik bezig en loopt hij vast en start hij opnieuw op. Dat is soms niet fijn want ik ben soms bezig en hij loopt plots vast

Anoniem 09-10-2021

Ik vind het een slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Ik vind het een slechte telefoon loop vaak vast werk niet naar behoren heb er spijt van dat ik hem heb genomen

Anoniem 08-10-2021

Hij doet gewoon erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

goede prijs erg goede kwaliteit, goed in de hand ben er erg blij mee.de functies zijn erg begrijpelijk.

Vera5 06-10-2021

Heel goed!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Ik vind de Samsung a51 echt heel fijn!! Hij heeft een mooie camera en werkt heel goed! De grootte vind ik perfect voor mij! Als je op zoek bent naar een goede, betaalbare telefoon dan is deze zeker goedAa

Anoniem 03-10-2021

Praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / wit / (dualsim)

Doet wat hij moet doen voor een eerlijke prijs. Betrouwbaar. Goede foto's. Helder display. Eenvoudig te bedienen