Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be.

B v Herwaarde 27-08-2021

vraagstelling

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

beste mensen ik hoop dat jullie mijn deze keer vraag NIET verwijderen net z\o als mijn smeekbedes en opmerking over agenda.
wie kan ons helpen zodat wij de EIGEN agenda van Samsung, gezamenlijk kunnen gebruiken ,invullen, afspraken zichtbaar zijn op twee gebruikers en dan op Samsung TAB A en Samsung gsm A12
IK SMEEK OM HULP dit pas sinds juni 2021

1234as 23-09-2021

Prettige, mooie smartphone.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Prettige mooie smartphone. De eerste keuze van mij. Leuk om overal naar toe mee te nemen. Samsung is een goed merk en de smartphone is goedkkop. Toch alle functies, wensen en mogelijkheden die ik wil hebben
Stappenteller werkt goed. De batterij gaat heel lang mes en opladen gaat snel. Ik ben er heel blij mee.

Nannie58 22-09-2021

Fijne bediening alleen soms geen wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben heel tevreden. Heb alleen een minpunt. Op vakantiepark roompot kon ik geen gebruik maken van hun WiFi omdat de telefoon de 5mgh niet aankon en de WiFi daardoor niet vond. Dat minpunt vond ik nergens terug in de documentatie. Dat verwacht je ook niet bij een net nieuw gekochte telefoon.

Anoniem 21-09-2021

Top toestel voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ik was al een tijd op zoek naar een nieuw toestel welke kon voldoen aan mijn eisen. Namelijk een goede prijs / kwaliteit verhouding, alsmede waar ik ook nog eens mooie foto's mee kan maken. Daarbij wilde ik dat de opties gelijk waren als mijn vorige toestel waar ik erg aan gewend was. Ik wilde namelijk niet te veel poespas en makkelijk mijn bekende apps terug kunnen vinden. Het is groot, duidelijk leesbaar (ja we worden allemaal een dag ouder ;) ) en snel hanteerbaar. Laat ik dat nu net in dit toestel gevonden hebben. Helemaal geweldig en super blij ermee.

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Super goed apparaat werkt heel goed ligt lekker in de hand heeft een uitstekende batterij
En een goed scherm de camera’s zijn super alles is top

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Bevalt uitstekend ben er erg blij mee . kan zeker aanbevelen Bak up werkt heel plezierig en is makkelijk

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Mooie telefoon met helder scherm, snelle reacties en heeft veel ruimte! Laadt ook snel op en maakt nette scherpe foto's!!!

leon66 20-09-2021

Dochter koop mooie SAMSUNG Galaxy A12 voor mij .

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Geweldig product zoals alles van Samsung mijn dochter en ik hebben altijd Samsung gehad mooi uiterlijk functie kwaliteit prijs echt geweldig toppie.

Anoniem 20-09-2021

Super veel geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

De Samsung is heel makelijk in gebruik. Heeft heel veel geheugen . 1 minpuntje is bij het inzoomen van de camera, krijg je niet echt scherpe foto's. Lekker groot beeld.

reteiP 20-09-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ik was, na de Galaxy 7 en 9 gebruikt te hebben aangenaam verrast door de grootte van de A12. Ik had een kleiner formaat verwacht maar deze past perfect in mijn grote hand. Vooral de levensduur van een opgeladen batterij is een stap voorwaarts

Richard307 20-09-2021

Snelle telefoon met een uitmuntende camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ik vind het een superfijne telefoon die ook een goede camera heeft. Vroeger had ik ook altijd Samsung, maar ben op een gegeven moment naar andere merken overgestapt. Nu ik weer een Samsung heb voelt het toch weer vertrouwd

Anitr 20-09-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ben heel tevreden met me Samsung zo niet anders willen veranderen blijft zo door gaan Samsung ❤ topper

Lhara 20-09-2021

Geweldig!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Echt een geweldig product is echt aan te raden aan anderen bijvoorbeeld(aan je familie vrienden) echt een top product!!!

Ayesha 19-09-2021

Geweldig voor gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon. Ik heb zelf een samsung en een huawei gehad en vindt samsung zelf beter.

Teja 19-09-2021

Echt super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben er heel blij mee, goede kwaliteit voor weinig geld. Mooie scherpe foto's en video's.
Fijn formaat

Lol12 19-09-2021

Geweldige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ik vind het een goede telefoon, de prijs-kwaliteitverhouding is fantastisch! Ik raad hem zeker aan..

Cor51 19-09-2021

Iets te groot.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Ik vind hem te groot wat onhandig is in je broekzak. Zijn fotokwaliteit is goed, en zijn video kwaliteit is uitstekend

Anoniem 19-09-2021

Heel fijn toestel !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

Heb niet speciaal naar de prijs gekeken, maar naar het uiterlijk, de grootte en handzaamheid. In de test kwam ik o.a. deze Samsung A12 tegen en heb die ook gekocht.
Later begreep ik dat dit één van de goedkopere modellen was, maar daar merk ik tot nu toe weinig van. Laadt snel op en batterij gaat dagen mee, wat ik een pluspunt vind, duidelijk scherm, gewoon een fijn toestel.

Inkiewinkie 16-09-2021

galaxy A12

Ik ben heel tevreden over de galaxy A12
Gebruik is voor mij eenvoudig, maakt goede foto's.
Prima toestel met goede battery.

Ilass2 15-09-2021

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 128 GB / wit / (dualsim)

De telefoon is heel erg goed. De batterij doet lang mee, de vingerafdruk aan de zijkant is handig en de gezichtsherkenning. Ik zou hem aanraden want het is gewoon een goede telefoon