Samsung Galaxy A12 32 GB / wit / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 32 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 03-08-2022

Geweldige kenmerken en qualiteit

Ik heb deze telefoon nu al bijna 2 jaar en heb nooit problemen gehad ermee, hij is snel, beeldkwaliteit is perfect, hij heeft lekker veel opslag dus ik kan veel spellen spelen en heb nog genoeg opslag voor foto's en eventuele videos, extra veel opties qua instellingen om de gebruiker het zo gemakkelijk mogelijk te maken, en ook duidelijke instructies voor wat alle verschillende functies doen en betekenen.

Anoniem 26-07-2022

Uitstekend!

Heb al jaren een Samsung tot volle tevredenheid en dus absoluut geen reden om een ander merk te kiezen.

GRSch 17-07-2022

Een Tel die niet onderdoet tov een High End Tel

Ik ben uitermate tevreden met de A12 hij doet zeker niet onder t.o.v. van high end toestellen. Hij werkt snel maakt goede foto's en tot op heden nog geen problemen er mee gehad. Gebruik hem ook tijdens het sporten om muziek te luisteren en de kwaliteit daarvan is ook gewoon goed. Een fijne toestel voor alledaags gebruik

J v d b 1953 16-07-2022

Het is een zeer goed horloge

Hij is zijn prijs dubbed en dwars waart hij ver vangd voor 90% te telefoon ik ben zeer blij mee en voor mij heeft hij 10 sterren in plaats van 5 een aanrader gr joop
A

Anoniem 14-07-2022

Super goed

Een goedkope en goede telefoon met veel functies.
Ben er tevreden mee.
Het is een aanrader voor tijdelijke telefoon.

Anoniem 14-07-2022

Yes I dont know about Dutch but my first Samsung phone bought at the Netherlands and I was so grateful for that quality service

Joshua 11-07-2022

Goede camera en de telefoon werkt snel

De samsung galaxy A12 is een goede telefoon voor de projs waar ik m voor gekocht heb een goede camera.

Fee208 09-07-2022

Hele fijne telefoon!

Ik vind samsungs heel fijn werken! zelf het ik een galaxy a12 ik heb hem al bijna een jaar en hij doet het nog perfect! hij laad snel op en gaat niet snel leeg!

Manonnetje 07-07-2022

Mooi gangbaar toestel

Mooi gangbaar en degelijk toestel, van alle gemakken voorzien. Ik kan er alles mee zoals de nieuwste van de nieuwste bijvoorbeeld.

arianne040608 05-07-2022

Wow echt super

Geweldige telefoon, handig in gebruik. De batterij gaat lang mee en de telefoon laat goed op. De camera is prima en er zijn veel kleurfilters mogelijk. Hij zeurt niet dat de opslag te vol zit dus dat is ook erg fijn. Apps instaleert de telefoon makkelijk. Kortom, een echte aanrader!

Mo9291 05-07-2022

Goeie telefoon!

Hele goede telefoon, het heeft ook een lange batterijduur. Het is heel goedkoop voor de kwaliteit en zeker een aanrader!

TEys 04-07-2022

Prijs-kwaliteit in verhouding

De A12 is een mooie smartphone die aan alle eisen voldoet.
Mooi groot scherm, makkelijk te bedienen en voelt ook degelijk aan.
Een smartphone die aan te raden is voor een goede prijs.

Teus klok 02-07-2022

Top telefoon

Hij is ook wel snel en mooie foto's ook een beetje groot dus wel lekker ik heb hem al een tijdje en is nog steeds goed ook wel goeie kwaliteit

MartineL 30-06-2022

Continue problemen met systeem.

Systemen lopen vast en telefoon valt steeds uit. Appstore werken niet of verzenden te traag. Verder wel mooi design.

Anoniem 28-06-2022

Prima tefefoon en juiste prijs kwaliteitverhouding

Voor deze aantrekkelijke prijs is het een prima telefoon. Het volstaat aan de belofte.
Mooie fotos prima geluid.
Ik ben er blij mee.

d**7@g**l.com 21-06-2022

Derde-rangs BaggerToestel

Het ultieme @#$#@ toestel. Ongelofelijk al die goede recensies!! Maar wat een bagger-toestel!!
Die van mij een half jaartje oud, en wordt letterlijk met de dag slechter en slechter... Apje openen? Min. 4× tippen.... stormachtig weer (februari-storm): toestel flipt door als een disco-flitslicht, alles komt in dito tempo door je scherm: foto's, camera, openstaande apps, tot verwijderde content. Heel bizar, alsof het behekst is!
Toestel kan ook absoluut niet tegen de zon. Binnen half uurtje (25*C) sluit ie spontaan (10) apps ("wegens oververhitting") en gaat spontaan dan uit!
Scherm kan niet uit tijdens muziek luisteren (via YouTube), dus bij minste geringste beweging in de jas- of broekzak...
Ook ververst het toestel geen ene app vanzelf (m.u.v. buienalarm en buienradar), ook niet na sluiten apps. Vervelend eigenschap nummer zoveel.
Toestel kan spontaan gaan bellen tijdens in de broekzak te zitten!!! Bizar hoe die dan zelf telkens de juiste pincode weet in te voeren.... zoals eerder vermeldt: wellicht behekst!
En vast nog wel wat nukken vergeten te melden.

Pluspunten

• In 2 uur accu vol

Minpunten

• Langzamer dan een Slak
  • Toestel lijdt "Eigen Leven"
  • Kan niet tegen ZON & harde Wind

Anoniem 19-06-2022

Samsung A12

Heb sinds een week de Samsung A12, hiervoor had ik een A10.
Deze is sneller, duidelijker, mooie foto's, ben er enirm blij mee

Peter Observant 32 16-06-2022

Perfect toestel

Samsung is prettig in de hand liggend apparaat en erg gemakkelijk in de bediening. Zou het toestel zo weer kopen. Bescherm hoes is ook makkelijk verkrijgbaar.

Anoniem 13-06-2022

Budget telefoon met top prestaties

Ik heb dit toestel sinds een week. Wat ik goed vind is het design, batterijduur en algemene prestaties. Zoek je een goede budget telefoon dan is de A12 de keuze.

Anoniem 10-06-2022

De Samsung Galaxy A12 is een heel mooi toestel in zijn prijsklasse.
Deze maakt ook nog hele mooie foto's.
De bediening is zeer vriendelijk in gebruik.
Om een lang verhaal kort te houden een zeer goede keuze.