Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Samsung Galaxy A52 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy A52 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome blue / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RaymondVan 04-10-2022

Erg fijne telefoon met een helder groot scherm

De telefoon is erg fijn en heeft alle functies om online en mobiel op de hoogte te blijven en met vrienden en familie in contact te blijven

Anoniem 03-10-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel erg blij met de a52. Hij is lekker snel. Veel geheugen. En er zit al 5g op. Ik zou geen andere telefoon meer willen. Ben hier zo blij mee.

Anoniem 02-10-2022

Samsung producten bevallen mij prima, alles werkt prima op elkaar zoals Tablet en Samsung watch 3 , enige minpuntje vind ik het bandje van de Samsung Watch.

Anoniem 02-10-2022

Tip toestel om te gebruiken

Het is een mooi toestel
Heeft een prima formaat
Maakt mooie foto’s
Heeft voldoende opslag
Heeft een goed gewicht

WeMo 27-09-2022

Fijne telefoon voor werk

Heb dit toestel ontvangen via mijn werkgeven voor het zakelijke nummer. Ben zelf de S22 gewend dus daar werk je wel verschil mee. Voor dagelijks privé gebruik zou dit toestel te 'licht' zijn voor wat ik ermee doe, maar voor het zakelijke gebruik is het meer dan voldoende.

Thom Veldkamp 26-09-2022

Praktische telefoon!

Samsung telefoon met een fijn formaat. Heeft een groot scherm en is licht van gewicht.
Gebruikersvriendelijk, erg geschikt als bijvoorbeeld werktelefoon.
De vingerafdrukherkenning en gezichtsherkenning mag wel wat bijgeschaafd worden, die werkt niet optimaal.

AnneMarie691980 25-09-2022

Een geweldige mobiel en camera in één!!

Deze tel. nog maar een maandje in gebruik, maar wat een fijn toestel!!
Ik maak erg graag foto's, maar heb m'n canon camera niet meer nodig!!
Deze maakt miss. nog wel betere foto's dan die enorme camera die ik voorheen gebruikte. Wat een geweldige kwaliteit foto's! Écht een ENORME AANRADER!! Geen minpunten die ik bedenken kan!

EvdH49 25-09-2022

Geweldig voor deze prijs

Dit is voor deze prijs een geweldige telefoon. Zeer helder beeld, snel en gebruikersvriendelijk. Een aanrader!!!

J1948 12-09-2022

Nog even afwachten hoe het gaat lopen met de smartphone, had een matige start doordat
Even afwachtende omdat na 3 keer opladen, de oplader de geest gaf.
Met mijn vorige smartphone A52, nog niet echt veel verschillen kunnen ontdekken, ook al is het nu een A52 5G, Enterprise Edition.
De gemaakte foto's lijken wat betere kwaliteit.

JanWVRGZ 08-09-2022

Fantastisch mooi toestel en handig in gebruik!

Super mooi toestel. Accu doet het lekker lang. Mooi design. Laad ook erg snel. Mooi scherp beeld ook veel tegenlicht. Zeker een mooie verbetering ten opzichte van de A51. Ook 5 G is een mooi verschil. Ik heb hem pas net dus nog geen aktiefoto van mij met de A52. Het lijkt me geweldig om dit toestel te proberen met een mooi Watch van Samsung. Ik zou zeggen stuur hem maar op en ik ga hem zeker gebruiken in combinatie met al mijn Samsung producten!

Anoniem 02-09-2022

Gemakkelijk in gebruik

Ik gebruik het toestel vrij veel om te navigeren en om meeste wandelen. Het is eenvoudig in gebruik en de batterijduur lijkt goed op orde

Anoniem 26-08-2022

Super fijne telefoon!

Snelle levering en de telefoon werkt top!
Schwemgrootte helemaal fijn en van gejoeg gemakken voorzien. Fijn toestel! Aanrader

Jan Bird 25-08-2022

Ben erg blij met de Samsung A52 5G
Lekker snel en heel fijne camera's.
Ook heel gebruiksvriendelijk!!!
Al met al prijs kwaliteit verhouding is prima

Anoniem 25-08-2022

Goede telefoon ik raad dit product echt aan ik heb het gekocht bij belsimpel. Helemaal goed niks mis mee werkt goed

Anoniem 23-08-2022

Perfect mobiel, goede camera, snelle processor, mooi model .
Niet te groot , ligt fijn in de hand en werkt snel

Mba2022 31-07-2022

Ben er heel blij mee, mooi formaat niet te klein niet te groot. 5 g zit er op voor beste verbinding. En 2 sims!

Anoniem 19-07-2022

Een super telefoon! Hij is snel, alles wat ik nodig heb staat erop. Veel geheugen. Goed geluid en combineert perfecr met mijn galaxy buds lite. Kortom ik ben er heel blij mee. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven!
Ik kom graag in aanmerking voor de samsung watch 4 zodat de beleving nog beter is samen met de galaxy buds lite die ik erbij heb.

DANIEL 22122002 12-07-2022

Topkwaliteit telefoon

Niet alleen heeft het een hoge kwaliteit beeldscherm, de telefoon heeft ook een lange batterijduur. Echt een snelwerkende top apparaat, voor wat de prijs is!!!!

Anoniem 11-07-2022

Na drie maanden een Apple gepreerd.
Overgestapt naar Samsung.
Als of ik niet weggeweest ben. Geweldig.

Anoniem 11-07-2022

Is gemakkelijk te gebruiken en werkt erg soepel, ook zijn de foto’s die je ermee maakt erg scherp. Hij is daarintegen wel aan de grote kant en als je een bookcase hoesje eromheen doet past hij bijna niet in je broek maar daar kan ik wel mee leven.