Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Ardie23 23-09-2021

Mooi froot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Fijn om na de Note 8 een opvolger te hebben met de nieuwste mogelijkheden. Nog een betere camera en werkt duidelijk nog sneller zeker met de 5G. mis de pen van mijn Note 8 wel een beetje

Anoniem 23-09-2021

Gewoon een perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Ik ben al jaren een tevreden samsung gebruiker. Telefoon voldoet aan mijn wensen en is gebruiks vriendelijk.

Wva32 23-09-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Ik gebruik al jaren de "S" serie van Samsung. Dit omdat ik graag een goede camera wil, meer geheugen en een snel stabiel besturingssysteem.
Android is een fijn besturingssysteen en de draai die Samsung er aan geeft met de toestellen is gewoon prettig.
De S21 is een zeer stevig toestel! Steviger dan de S10 die ik hier voor had. Het scherm van de S21 is super helder en het geluid klinkt ook stukken beter. Er is dus merkbaar verschil in positieve zin. Ik zou dit toestel aan een ieder aanbevelen.

Jos 295 23-09-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Ik heb de Samsung S21 nu een maand of 3 en ik ben er heel blij mee. Naast dat het toestel uitermate goed en snel is maakt het ook nog eens hele mooie foto's. Nooit meer iets anders dan een Samsung!

Dave_010 23-09-2021

Super telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Nu een paar maanden deze telefoon in mijn bezit, hiervoor had ik een S10 en deze beviel ook heel erg goed. Maar door de ontwikkeling van de techniek is dit echt weer een hele fijne telefoon.

Wat ik zelf prettig vindt is het vlakke scherm.

Ook de camera maakt wederom weer fantastische foto's en het filmen in 8K is echt geweldig!!

Karim83 23-09-2021

Beste telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Ik bespaar heel veel stroom door de spaarstand in te schakelen. Ik merk vrijwel geen verschil met de spaarstand uit. Behalve dat mijn tel 30procent langer mee gaat.
Makkelijke bediening en zeer goede camera's

Barend A 22-09-2021

Mijn vorige Android smartphone vervangen !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Ik heb mijn vorige smartphone die nog onder Android 8 draaide, vervangen door een Samsung S21 5g met Android 11. Wat een wereldklasse van verschil qua toestel en mogelijkheden. En er komen nog 3 Android updates. WOW, dat blijf wereldklasse !!!

Anoniem 22-09-2021

Mooie telefoon!, geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Samsung heb ik altijd Fijne ervaringen mee! Slimme features, goede camera. Gebruiksvriendelijk en erg mooi design

sandra3468 22-09-2021

fijne bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Het is even wennen dat een screenshot anders gemaakt word maar verder gelukkig geen grote verschillen met de s10. Hij is ook niet heel veel groter dus past gewoon in je broekzak. Ook weer een zijbalk met de meest gebruikte apps. Zeer fijn in gebruik. Ligt goed in de hand en goed bedienbaar met 1 hand.

JamieB1974 21-09-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Prima telefoon die niet al te groot is en daarom wat gemakkelijker in je zak past. Camera's zijn prima, accuduur zou iets beter kunnen, maar is voldoende voor normaal dagelijks gebruik. Weinig mis mee.

Rakkieb 21-09-2021

Snelle betrouwbare en complete telefoon r

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

De meest snelle, betrouwbare telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Ik ben dus erg tevreden met mijn keuze en de aankoop. Hiermee kan ik weer twee a drie jaar vooruit.

Perfect!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Ik ben heel tevreden heb ook de Samsung bups gekocht!!! En prachtige foto's kan je ermee maken!!!!!!!

Lautjee2813 21-09-2021

Word snel heet

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

De eerste keer in mn leven dat ik niet tevreden ben over een Samsung product.. de Galaxy S21 is snel leeg en het scherm wordt snel ontzettend heet! Al een aantal keer de melding gehad dat m'n apps gesloten worden omdat de tel overhit is.. erg jammer want ik ben echt een Samsung fan!

Een geweldig ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Ik vind het een goed apparaat. Hij doet wat ik van hem vraag. Soms wat irritant met de foto's op snap dag hij uitzoemt, maar verder geweldig ding!!

hoorn171 21-09-2021

een fantastische telefoon de S2q

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Een fantastische telefoon geniet et echt van is zo snel.
Ik ben er erg blij méér
Ik zal het zeker aam iedereen aanraden.
Andere zullen er net zo plezier mee beleven zoals ik .
M.v.g een fijne tevrede klant

Anoniem 21-09-2021

Fijn toestel alleen batterij snel leeg ggggggggggg

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Batterij te snel leeggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghghhyhhyhhhhhhhhhhhhhhhhh

Camera is geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

De S21 is weer een perfect voorbeeld van hoe samsung hun producten blijft verbeteren. De camera is nog beter als hiervoor, zelfs de kwaliteit van de video's is ontzettend goed en snel

Panfan 20-09-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Gemakkelijk te bedienen Super mooie foto's. Ziet er gelikt uit. Toestel om prima mee voor de dag te komen.
Heb altijd Samsung gehad moest wel even wennen aan een andere plaatsing van de knoppen

Ronny75 20-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Als trouwe samsung gebruiker blijft het mij verbazen dat samsung blijf inoveren, vandaar ik al 20 jaar samaung gebruiker ben.

Jens010 20-09-2021

Super smartphone met een uitmuntende camera!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Dit is de beste smartphone die ik ooit heb gehad. Om nog te zwijgen over de camera. De camera is echt fenomenaal!! Wat een kwaliteit ben ik anders gewent van Samsung, ik heb onder andere 2 tv's, een Amerikaanse koelkast, stofzuigen van Samsung. Mijn vrouw heeft ook een S21 en is ook super enthousiast, dus Samsung ; wat zouden wij zonder je moeten?!

Mvg,

Je trouwste klant!