Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 5G 256 GB / phantom pink / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MD013 03-07-2022

Super product makkelijk te bedienen en goede camera qualiteit ik regeert de telefoon heel snel gaat hij niet snel leeg. Ligt fijn in de hand ook als je kleine handen hebt

YouriRamkhelawan 03-07-2022

Fantastische upgrade vanaf mijn oude S8

De samsung S21 bevalt fantastisch. Hij was binnen no time geinstalleerd, zonder enig probleem.
De camera kwaliteit is te gek! Super mooie kwaliteit en leuke opties.

Anoniem 30-06-2022

De Samsung Galaxy S21 is een zeer gebruiksvriendelijke en lekker in de hand liggende telefoon. Zeer goede prestaties, snel en ruim geheugen. Maakt ontzettend mooie foto's, waarbij gebruik van verschillende opties mogelijk is. Zoweel professioneel als privé top telefoon die aan alle verwachtingen voldoet.

Sammie123 30-06-2022

Fijne, handige, snelle telefoon

Ik ben super blij met mijn galaxy s21 5 gb. Erg makkelijk in gebruik. Groot scherm wat het voor mij erg overzichtelijk maakt. Het is systeem is lekker snel. Handige opties. Ik ben tevreden met mijn telefoon. Zeker een aanrader!

Froukje82 29-06-2022

Geweldige telefoon. Mooi, luxe, snel, niks op aan te merken. Camera springt eruit. Ontzettend veel instellingen en opties. Haarscherpe kwaliteit.

Anoniem 28-06-2022

Ik heb de hele Wereld op zak met mijn Samsung S21
Tot heden heb ik dat nog Niet kunnen ervaren! Lang leven de Samsung S21

Anoniem 28-06-2022

Super fijne telefoon

Deze telefoon is net wat kleiner dan zijn voorganger, ik vind dat persoonlijk heel fijn want ze passen weer normaal in je broekzak.

Tim t3moon 27-06-2022

refresh rate is geweldig, voldoende opslag voor apps, foto's en video's, beeldscherm is groot genoeg en is makkelijk vast te houden.

Anoniem 27-06-2022

Goede telefoon maar....

Nadat ik het toestel in werking nam was het zeer verrassend hoe snel het toestel is.
MAAR....
Wanneer ik een live stream uitvoer (bijvoorbeeld tiktok) wordt het toestel ellendig heet en valt het uiteindelijk uit.
Tevens ben ik niet zo tevreden over de batterij duur. Bij goed gebruik gaat hij geen hele dag mee en heb ik dus altijd mijn oplader bij me

Anoniem 26-06-2022

Net overgestapt van mijn oude A5 naar de S21 wel een enorme verbetering!! Maar dankzij het lekkere menu snel gewend Hulde aan Samsung

Janneke2111 25-06-2022

Fijne telefoon, mooie camera, veel opties.

De Samsung galaxy s21 heb ik nu ruim 1.5 jaar in gebruik, nog steeds een erg fijne en goede telefoon die ik veel gebruik voor van alles. Camera maakt mooie fotos en de zoom functie werkt goed. Veel geheugen en de batterij gaat zeker een hele dag mee.

Anoniem 24-06-2022

Ik vind het geweldig alles werk goed

Ik vind het heel goed de kwaliteiten zijn ook heel goed
En de camera werk ook goed ja alles werk super ben er heel blij mee

Van Den Mosselaar 23-06-2022

Gebruiksvriendelijk telefoon, snel en goed

Een zeer fijne telefoon welke ik ter vervanging van een Note 8 heb gekocht. Dual sim is even wennen, maar dat duurde niet langer dan 48 uur.

Handzaam formaat, perfect met Android auto.

Een aanrader voor mensen die zowel een zakelijke telefoon als prive telefoon hebben. Met deze heb je een handzame telefoon en je hebt geen 2 telefoons meer nodig.

Echt een aanrader!

Anoniem 20-06-2022

Prima telefoon die ontzettend gebruiks vriendelijk is en wel door iedereen te gebruiken is zakelijk of prive.

Anoniem 19-06-2022

Betrouwbare Samsung kwaliteit!

De Galaxy S21 is een erg fijne telefoon! Ook vind ik het formaat erg fijn (niet te groot voor mijn kleine handen). Maakt hele mooie foto's!

Tonny1967 19-06-2022

Wat een vooruitgang van S9 naar S21, klasse Samsun

Erg goede smart phone, eenvoudige bediening ik was verrast over het beeldkwaliteit van de foto's bij de S9 was die al goed maar hij is nog veel beter.

Anoniem 18-06-2022

Supersnelle en mooie 5g telefoon

Eenvoudig in gebruik en super snel. Camera geeft fantastische beelden en het dolby geluid is ook heerlijk

Anoniem 17-06-2022

Grote stap voorwaarts

Met de S20 heeft Samsung weer een grote stap gemaakt ten opzichte van de S10. Bijna alles staat op een hoger niveau. Wat mij persoonlijk erg stoort is dat de aansluiting voor de Headphone weg is. Het is nu opladen en Bluetooth oortjes en daarmee gaat de geluidskwaliteit toch achteruit. Voor mij weer 2 aansluitingen.

Aggie3190 16-06-2022

Zeer tevreden met de Samsung s21

Hij ligt mooi in de hand, niet te groot, niet te dik, niet te zwaar. De camera werkt super goed, vooral de portret stand is een winstpuntje. Hij is snel en beeld is ook heel scherp.

Enige minpuntjes is geen jack to jack aansluiting en de batterij gaat brij snel leeg. En ik vind het jammer dat ik geen sd kaartje erin kan doen.

Anoniem 14-06-2022

het is een hele fijne telefoon je kunt er alles mee doen! nog helemaal geen problemen mee gehad batterij gaat lang mee