Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G op Kieskeurig.be.

Bulkwisman 16-04-2021

Super geweldige samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Heb geen verbeterpunten, mijn mening is uitstekende kwaliteit. Veel functies super blij met mijn aankoop.

DiMe 15-04-2021

Op zich prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Op zich prima, maar ik kan geen streepjescodes of QR codes scannen. Dan stelt de camera niet scherp. Hier baal ik vreselijk van!!!!

Anoniem 15-04-2021

Telefoon waar ik jaren naar opzoek ben

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Het is de perfecte telefoon. Ik had eerst een samsung galaxy a50 en dit was een hele grote overgang. Alles werkt perfect en super snel.

Anoniem 14-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Mooie telefoon, makkelijk in gebruik, vele mogelijk heden, prima prijs kwaliteit verhouding. Maakt prachtige foto's

Sander W 14-04-2021

Snel toestel en geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Erg blij met mijn toestel, zeer snel in werking en lange batterij duur. De camera geweldige foto's ook bij weinig licht.

ReinM 11-04-2021

Grote upgrade

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Top telefoon! Na de S8 eindelijk mezelf beloond met een nieuwe telefoon. S20FE werd mij aangeraden en ik heb geen spijt!!

Michiel94 11-04-2021

Prachtige camera en prima toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Qua camera en batterij weer een goede upgrade na de S9. De innovatie-delta met de nieuwere toestellen begint langzaam af te nemen maar het kan nog even door!

Kenniedie 11-04-2021

Geweldig toestel in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Prima toestel, alleen toestel koppelen met autoradio via bluetooth is een lastig dingetje.
De hele dag is het constant verbinding maken en weer verbinding verbreken.

Bascyclist 11-04-2021

Top mobiel. Alles werkt soepel en intuïtief

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ben echt heel tevreden met deze mobiel. 1 minpuntje maar dat geldt voor elke smartphone: bij het overzetten moet je ook alle inlognamen en wachtwoorden voor al die accounts opnieuw invoeren. Daar ben je zo weer een dag mee bezig. Zou fijn zijn als daar nog een oplossing voor komt

Nikitaleg 11-04-2021

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik ben helemaal blij met de Samsung s20 fe. Hij is een stuk groter dan mijn vorige s9. Perfect formaat. Perfect beeld en maakt perfecte foto's!

HettyK 09-04-2021

Fijne telefoon, goeie camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Fijne telefoon. Camera en camera functies zijn heel fijn! Design van de telefoon is mooi.
Voldoet volledig aan mijn verwachting.

Cydss13 08-04-2021

Goeie opvolger na een s8

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Voor de s20 fe 5g had ik al 2 jaar een s8 .. ik was er toen heel erg blij mee. Alleen doordat de batterij sneller leegging de laatste tijd koos ik om een nieuw smartphone te nemen. Natuurlijk een smartphone van Samsung.
De s20 fe 5g gebruik ik nu al 3 weken en het is een top toestel..
De achterkant is voor mij gevoel veel beter dan een glas achterkant. Het ziet er ook heel mooi uit.
De camera is geweldig zowel de voorcamera als de achtercamera's. De batterij gaat lang mee, waardoor ik pas na anderhalve dag weer moet opladen. Dit is echt een pluspunt. Het enige wat een beetje minder snel werkt is de vingerafdruksensor, hij pakt niet iedere x je vingerafdruk goed. Maar toch is dit veel beter dan de vingerafdruk aan de achterkant zoals bij de s8.
Overall is dit een goeie telefoon voor een betaalbare prijsje. Ik zal het nog met plezier de komende jaren gebruiken :)

HVos 08-04-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ondanks dat ik nog niet alle uitgeprobeerd heb is deze Samsung super handig. Eenvoudig te bedienen. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de foto's

Anoniem 08-04-2021

prima telefoon met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik heb deze telefoon nu 4 weken en hij bevalt prima. Hij is mooi makkelijk in onderhoud en is simpel te installeren. De camera's zijn heel goed en geven mooie beelden. Minpunten zijn er eigenlijk niet. Het is jammer dat er geen aansluiting zit voor oordopjes en je bent dus genoodzaakt een draadloze dure oordopjes te kopen. Verder is het uitzetten met de knoppen aan de rechterbuitenzijde heel lastig.

Anoniem 07-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Al jaren gebruik ik Samsung producten, van koelkast, televisie tot mobiel.
De S20 is een geweldige mobiele telefoon. De kwaliteit van de camera is perfect en de telefoon ligt perfect in de hand.
Hij is net ietsje groter is dan de S20 en dat ervaar ik als prettig.

Wahed11111 07-04-2021

Camera is super

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Super apparaat alleen jammer dat er geen aux aansluiting op zit en dat je dit er extra bij moet kopen zelfde voor oordopjes maarja zo vullen jullie je portomonnee he

RonMazer 07-04-2021

Ontzettend tevreden met mijn Galaxy S20 FE

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Heb al jaren goede ervaringen met Samsung Smartphones. S6, S8, S10 en nu de S20. Bediening is eenvoudig, het beeldscherm erg duidelijk. Ondanks intensief gebruik nauwelijks batterijverlies en uitstekende foto's en video's. Dit alles voor een zeer acceptabele prijs maakt de Galaxy S20 FE 5g het ideale toestel.

Popeye 1961 06-04-2021

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe toestel leer elke dag wel nieuwe dingen.
Foto's maken is super met de S20.

MarcovdS 06-04-2021

Geweldig toestel met hele goede batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik heb lang getwijfeld over een nieuw toestel, maar mijn S8 was echt aan vervanging toe. Met de S20 FE 5G heb ik echt een perfect toestel aangeschaft met een goed scherm (ja ietsje minder dan de S8 en daardoor veel langer batterij gebruik), heel snel en gezien het formaat van het toestel heel handzaam.

JMichelP 05-04-2021

Geweldige smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Sinds enige tijd trotse eigenaar van de Samsung s20 fe. Wat een top telefoon, snel en uitermate lekker in gemak. Erg blij mee