Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G op Kieskeurig.be.

Xandro 21-09-2021

Goede beeld geluid balans goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Zeer goede telefoon voor een ieder een aanrader die naar een makkelijk handteerbare telefoon op zoek is

Moni8989 20-09-2021

Telefoon is super snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

- Telefon doet sneller dan mijn gedachten
- Perfect van formaat niet te groot niet te klein
- Prijs-kwaliteitverhouding is niet goedkoop maar geld waard

RalphV 20-09-2021

Happy met overstap!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Mijn overstap van IPhone naar de Samsung Galaxy S20 FE 5G is mij zo ontzettend goed bevallen. Heerlijk gebruiksgemak voor deze bij 65 jarige. Een top in gebruik met de camera. Mooi groot scherm voor navigatie en veel meer.

Sky0 20-09-2021

Erg goede telefoon wel wennen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Het is echt een goede telefoon en ben dan ook meer dan tevreden met de kwaliteit ervan wel is het als je een galaxy bent gewent even wennen door de andere knopjes, de lichtheid van de telefoon en het gebruik van de telefoon. Al met al een erg goede telefoon en zijn geld meer dan waard! Zeer happy mee

Anoniem 20-09-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Fijne telefoon, met een prima camera! Midden prijsklasse en je krijgt waar voor je geld, wat mij betreft.

Primus113 20-09-2021

Fijn telefoontje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Mooi design , handzaam. Batterijduur is erg goed.
Makkelijk in gebruik en het overzetten van gegevens is ook verbeterd.

Perry 66 20-09-2021

Reliable in use and great performance

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

We can be brief about the Galaxy S20 FE. It's nice, fast and delivers good performance.
There is nothing wrong with the performance of the primary camera; photos look nice and colorful and have a lot of detail.
The battery life of the Galaxy S20 FE is good. Despite the large 120Hz screen, it lasts all day if you use the smartphone intensively.

w l klee 20-09-2021

een heel goeie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

helder scherm, ook in vol daglicht, uitgebreid fotorepertoire, snelle zoekfunctie, voldoende accucapaciteit

Huib32 20-09-2021

Onvolledige levering!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Heb op het internet moeten ZOEKEN naar een volledige handleiding! Valt me zwaar tegen van een produkt in deze prijsklasse! Voortaan toch maar weer een CD of een verwijzing naar een website SVP!!!!!
Veel te veel apps die ik toch niet gebruik.
Niet standaard instellen in portret mode!

10eke 20-09-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Hij werkt geweldig helemaal top lekker snel mooie foto's veel opslag en een mooie kleur mint en een mooie prijs voor deze telefoon

ReneW294 19-09-2021

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Zeer tevreden met de S20. Ik ben nog niks negatiefs tegen gekomen. Denk ook dat de watch prima samen gaan

Edou Manuputty 19-09-2021

Top Notch High Level Product Great Price

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Dear Samsung. I just want to say that I stayed at the family. I almost cheated on you. There was a girl named Oppo but she was to curved. I also met. This girl called Huawei but she knew everything about me. Like big brother or big sister wAtched over me..then there was Miss Apple...she was to boring for me. From the outside she looked great but from the inside it was like decades ago of person. Then there was miss Xiaomi ultra Big M 11. She was a big spender project. Cost a lot and no result. At at the end of the day. My heart belongs to you My Dear Samsung I think you have a real Fan Edition Here take my money and I treat you well.. XoXo EdouManu S20FE ;)

Baassie 19-09-2021

De nieuwe!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Het was erg wennen. Overzetten van bestanden enz. Screenshot nemen is moeilijker nu. Verder altijd tevreden over samsung, al vele phones verder. Soms snap ik het toestel niet en hij mij niet haha maar samen komen we er wel uit.

Donk287 19-09-2021

Top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ben erg tevreden over dit toestel. Echt een aanrade wie deze telefoon wil gaan gebruiken. Ik zeg gewoon doen.

Ricky64 19-09-2021

Vertrouwd

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Na een aantal jaar een S9 gehad te hebben was het weer tijd voor een upgrade, en een upgrade is het. Alles werkt weer net ff sneller en beter, meerdere camera's met software matig ook meer toepassingen, toch weer een beter scherm en ook de vingerafdruk lezer zit nu gewoon aan de voorzijde.Alle bedieningsknoppen aan één kant ook over nagedacht. Het kan bijna niet beter. Maar toch, Bixby blijf in de picture en die heb ik nooit gewild en ook hebben ze de jack plug ingang laten vervallen zodat je via bluetooth moet connecten. Daarin tegen, als je dan een paar Buds van Samsung aanschaft dan gaat er een wereld voor je open zeker qua bedienings gemak.Mijn eind oordeel: bij twijfel DOEN :-)

S Borremans 19-09-2021

Zeer fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

De samsung S20 FE is een zeer fijne telefoon en absoluut zijn geld waard wanneer je iets wil besparen ten opzichte van de gewone S20.
Verschillen zijn mijn inziens nauwelijks aanwezig.
Telefoon is zeer goed sychoniseerbaar met vorige S serie telefoon via smart switch.
Ook leuk dat de telefoon in leuke kleurtjes te verkrijgen is en de hoesjes ervoor in deze zelfde kleur.

Vandervlag 19-09-2021

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Moest eerst even wennen, had voor dit toestel een galaxy s7.
Dit toestel is groter en zwaarder, maar went snel.
Accu gaat lang mee en het toestel maakt geweldige foto's.
Heb absoluut geet spijt van mijn aankoop.

Serdal 19-09-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Super telefoon.... echt een goeie camera en werkt super hier ga ik heel veel plezier van hebben. Super blij

MiekeR1976 19-09-2021

Fijn gemakkelijk uitgebreid toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Een makkelijk toestel om in gebruik te nemen en alles te installeren.
Zeer uitgebreid
De batterij gaat zeker 2 dagen mee.
Leuke gadgets
Helder beeld
Mooie foto's

Ijoestoe 19-09-2021

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 128 GB / cloud mint / 5G

Ik heb dit toestel nu al een poosje en hij is nog net zo goed als dat ik hem kocht. Ik heb tot nu toe echt een super ervaring gehad met deze telefoon en hij is super snel