Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush black / (dualsim)

Samsung Galaxy A30s 64 GB / prism crush black / (dualsim)
6,4

Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)

Samsung Galaxy A40 64 GB / zwart / (dualsim)
7,6
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 08-01-2021

Uitstekend toestel

Prima toestel, mooie foto's. Alleen ging hij stuk onder de garantietermijn. Is keurig gerepareerd met nieuw binnenwerk.
Heb hem door een goede test bij de consumentenbond gekocht.

Saxtaz 16-06-2020

Slechter dan mijn eerste smart gsm tig jaar gelede

Heb nu 1,5 jaar. Ik kocht vooral voor camera, die valt wel zo enorm vies tegen.
Samsung health werkt totaal niet, ook na diverse keren opnieuw registreren.
Accu kan geen hele dag mee.

Anoniem 04-05-2020

Beoordeling Galaxy a7

Ik heb deze telefoon nu al een tijdje en ben er elke dag nog zeer blij mee! Hij is zeer snel en heeft een goede camera. De vingerafdrukscanner aan de zijkant van het apparaat werkt heel goed.

Gmul 29-03-2020

Perfecte telefoon

Ik heb de telefoon nu ruim een jaar in gebruik en ik gebruik hem overal voor. Nooit een storing en super snel. En kan alles tegelijk. Kortom een perfecte telefoon voor een nette prijs. Top Samsung!

Hielle 29-03-2020

Super telefoon

Ik heb deze telefoon net een maand en hij bevalt goed hij is lekkergroot in de handen en hij werkt super snel ik ben er heel blij mee.

Ryan033 20-03-2020

Goed toestel voor dagelijks gebruik

Zoek je een telefoon voor dagelijks gebruikt zoals internetten, e-mails lezen, facebook, whatsapp, instagram etc dan zit je met deze A7 goed. Het is geen flagship toestel zoals de s10 of s20 serie dus verwacht niet dat je zware games mee kunt spelen. Echter, qua prijs en kwaliteit zit je er goed mee. Scherm is groot genoeg om alles goed te kunnen lezen. Het toestel heeft drie camera's achterop plus een selfie aan de voorkant. Zo kun je altijd goede foto's en video's mee maken. Qua prijs-kwaliteit zit je met die toestel goed. Degelijk toestel voor een prima prijs.

Jfpdnn01i3 12-03-2020

Leuke telefoon

Ik heb deze telefoon al bijna een jaar en ik vind hem echt heel tof alles op deze telefoon werkt prima

Anoniem 08-03-2020

Hoge kwaliteit

Met de samsung Galaxy A7 ben ik bijzonder tevreden omdat deze zo ontzettend gebruiksvriendelijk is. Zeker een aanrader. Ook omdat er zeer mooie foto's mee gemaakt kunnen worden. Deze Samsung zou ik weer aanschaffen in de toekomst, want ik ben er erg positief over!

Danisha12 08-03-2020

Goede telefoon

Ik heb de telefoon nu ongeveer iets meer dan een jaar en ben er zeer tevreden mee. Het grootse plus punt vind ik de plaats van de vingerscan. Het zit direct aan de zijkant en daardoor heel makkelijk te gebruiken. Voor de rest is het gewoon een goed toestel. Elke telefoon heeft wel wat min punten, maar het is bij deze niet zo erg dat ik er problemen mee heb. Soms valt hij opeens uit maar dan kan je hem gewoon weer aanzetten en is alles oke.
Over het algemeen prima telefoon.

Anoniem 05-03-2020

Super makkelijk te gebruiken

Hij is super makkelijk en licht om de pols.
Soms vergeet ik dat ik hem om heb!!
Alles is makkelijk te vinden en te gebruiken! Zeker een echte aanrader!! (Samsung galaxy fit watch)

E Hagens Heijt 04-03-2020

Goed overzien baar

Ik heb em niet gekocht hij lijkt me leuk vooral als je er mee in het water kan ik zou em wel willen winnen

Anoniem 22-02-2020

Ik heb dit toestel nu een jaar hij bevalt goed en hij heeft voldoende opslag goede camera en goed formaat

Chantal71 17-02-2020

Uitermate handige telefoon

Vroeger een iPhone gehad toen overgestapt naar de A7, nu wil ik nooit meer anders. Zo blij met deze telefoon alles is goed en duidelijk aangegeven.

Chayenne08 12-02-2020

Ik heb mijn telefoon al 1 jaar en ben er zo blij mee, hij is ook makkelijk om mee te nemen! En heeft alles wat er op moet. En heeft veel ruimte

Laura04 05-02-2020

Bijna alle functies zitten erop

Ik ben van een s8 naar de a7 gegaan. De inhoud is voldoende, komt overeen met de s8. Functies werken duidelijk en snel. Wat ik jammer vind is dat de batterij wisselend werkt, soms erg snel leeg. wat ik mis aan de a7 is het draadloos opladen, mocht je je telefoon niet meer kunnen opladen dan is hier geen andere optie voor.

Anoniem 24-01-2020

Geweldig toestel en eenvoudig te bedienen

Ik heb het toestel nu 2 maanden en ik ben er zeer tevreden mee geweldig toestel met 3 cameratas en een houding maar goed te bedienen

Siebren 21-01-2020

Fantastisch makkelijk in gebruik

ik heb deze telefoon nu 1 jaar maar is voor mij zeer makkelijk ,eerts wou ik een S10 maar toch gekozen voor de A7 en geen spijt gehad van deze keuze fijn toestel .

Anoniem 20-01-2020

Geweldige kwaliteit voor de prijs!

Ik ben een 17 jarige en Ik kocht deze telefoon vorige jaar in de zomer van mijn eerste salaris. Ik vindt het een geweldig ding. Hij is snel heeft een goede batterijduur en opslag is nog nul keer vol geraakt. Enige nadeel is dat hij niet draadloos op te laden is en dat je google account soms wat onoverzichtelijk is op deze telefoon. Verder beste aankoop van apparatuur ooit!

Leonardus 58 05-01-2020

Ik had eerst n a7 die beviel m ook goed maar de a70 is toch weer n stuk sneller en mooier en meer geheugen .je doet langer met de batterij en de foto's zijn nog beter

Stephan20 05-01-2020

Zoveel kenmerken voor weinig geld

Deze telefoon is echt een telefoon waarvan je kunt zeggen: zoveel hier kenmerken voor weinig geld. Dus wil je een goede telefoon, maar kun je niet te diep in de buidel tasten, koop dan de Samsung Galaxy A7.